Dagboken är stängd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev ohållbart med ett forum som väldigt många hade svårt att greppa vad det var i och med att det fungerade annorlunda än andra forum.

Dagbokstrådarna har flyttats till överforumet Hem&Hobby då jag inte vill radera dem då både dagboks-skrivare och läsare troligen vill ha de kvar.

Du hittar dem här:
https://www.bukefalos.se/forums/hem-hobby.93/?prefix_id=86

Jag har valt att låsa alla trådar eftersom dagboks-skrivaren tidigare hade möjligheten att radera inlägg vilket nu inte längre är möjligt.

Om någon som skrivit dagboks-trådar vill ha alla sina dagbokstrådar upplåsta kan de rapportera det. Vill man låsa upp en handfull trådar bör det också gå att ordna.
Vill man radera samtliga egna dagboks-trådar går även detta att ordna.

Detta gäller enbart dagbokstrådar skapade till och med dagens datum. För nya trådar gäller samma regler som för alla andra trådar.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 491
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det blev ohållbart med ett forum som väldigt många hade svårt att greppa vad det var i och med att det fungerade annorlunda än andra...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 267
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Man kan skriva trådar med prefixet Dagbok på detta forum om man vill. De fungerar dock precis som vilken annan tråd som helst. Man kan...
Svar
0
· Visningar
1 071
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Med tanke på det du skrev i en Dagbok, citat: Så tycker jag att det är en lysande idé :up: Nu blir Dagböckerna ändå som trådar som...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 990
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp