Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.
 

Men för att skriva något positivt så har jag fått gjort några rejäla surdegar i dag.
Sen ett viktigt samtal på rehaben. Berättade allt. Det var jobbigt. Jag ska prata med partner om det också fick tips hur jag skulle göra så det inte blir som skuldbeläggande utan mer från mitt perspektiv.
Men jag är ändå inte nöjd när helvetesspöket håller på. Har ridit osv men måste nog till gymmet också. Rensa tankar
 
Men för att skriva något positivt så har jag fått gjort några rejäla surdegar i dag.
Sen ett viktigt samtal på rehaben. Berättade allt. Det var jobbigt. Jag ska prata med partner om det också fick tips hur jag skulle göra så det inte blir som skuldbeläggande utan mer från mitt perspektiv.
Men jag är ändå inte nöjd när helvetesspöket håller på. Har ridit osv men måste nog till gymmet också. Rensa tankar
Du glömde det mest positiva att du inte köpte nått vin.
 
Men för att skriva något positivt så har jag fått gjort några rejäla surdegar i dag.
Sen ett viktigt samtal på rehaben. Berättade allt. Det var jobbigt. Jag ska prata med partner om det också fick tips hur jag skulle göra så det inte blir som skuldbeläggande utan mer från mitt perspektiv.
Men jag är ändå inte nöjd när helvetesspöket håller på. Har ridit osv men måste nog till gymmet också. Rensa tankar

Bra gjort, och bra strategi att sysselsätta kroppen! 💪
 
Men för att skriva något positivt så har jag fått gjort några rejäla surdegar i dag.
Sen ett viktigt samtal på rehaben. Berättade allt. Det var jobbigt. Jag ska prata med partner om det också fick tips hur jag skulle göra så det inte blir som skuldbeläggande utan mer från mitt perspektiv.
Men jag är ändå inte nöjd när helvetesspöket håller på. Har ridit osv men måste nog till gymmet också. Rensa tankar
Heja dig!
Bra att du berättade allt ❤️
Kämpa på.
 
Tack för era fina ord ❤️

Jag håller på och självcensurerar mig. Vill inte skriva något som provocerar eller gör någon irriterad. Och det är svårt. Det är som om jag får sitta på händerna 🙈

För när jag läser vad jag är påväg att posta så ser det inte bra ut. Det är som om mina tankar om det jag vill få fram inte är samma som är det jag känner. Och jag kan inte skriva något som jag inte kan stå för och det i kombo med att inte vilja göra folk irriterade går inte ihop.
 
Tack för era fina ord ❤️

Jag håller på och självcensurerar mig. Vill inte skriva något som provocerar eller gör någon irriterad. Och det är svårt. Det är som om jag får sitta på händerna 🙈

För när jag läser vad jag är påväg att posta så ser det inte bra ut. Det är som om mina tankar om det jag vill få fram inte är samma som är det jag känner. Och jag kan inte skriva något som jag inte kan stå för och det i kombo med att inte vilja göra folk irriterade går inte ihop.
Jag tror du behöver få in i huvudet att problemet är inte att någon blir irriterad, utan att dina tankegångar kan bli extremt destruktiva för dig själv, vilket ofta påpekas. Men det är inte för att det väcker irritation i sig, utan för att det märks att du inte mår bra...
 
Tack för era fina ord ❤️

Jag håller på och självcensurerar mig. Vill inte skriva något som provocerar eller gör någon irriterad. Och det är svårt. Det är som om jag får sitta på händerna 🙈

För när jag läser vad jag är påväg att posta så ser det inte bra ut. Det är som om mina tankar om det jag vill få fram inte är samma som är det jag känner. Och jag kan inte skriva något som jag inte kan stå för och det i kombo med att inte vilja göra folk irriterade går inte ihop.
Fast det gör faktiskt ingenting om någon blir irriterad och provocerad. Det gör ingenting om folk blir oroliga heller, men om du skriver sådant som du vet kommer att väcka oro kanske du kan försöka följa upp det med varför och/eller hur tankarna uppstått så att folk vet att du fortfarande är med oss. :heart
I övrigt är det din tråd, du ska inte behöva vända ut och in på dig för att verka perfekt och sammanhållen här också. Det är inte det kommentarerna menar.
 
Tack för era fina ord ❤️

Jag håller på och självcensurerar mig. Vill inte skriva något som provocerar eller gör någon irriterad. Och det är svårt. Det är som om jag får sitta på händerna 🙈

För när jag läser vad jag är påväg att posta så ser det inte bra ut. Det är som om mina tankar om det jag vill få fram inte är samma som är det jag känner. Och jag kan inte skriva något som jag inte kan stå för och det i kombo med att inte vilja göra folk irriterade går inte ihop.
Jag tror du måste sluta försöka anpassa dig till höger och vänster för att andra ska bli nöjda och för att andra ska tycka att du är perfekt. INGEN är perfekt...och vad är en perfekt person?
Idén med din dagbokstråd är att du ska skriva dina tankar med  dina ord. Censurera inte! Anpassa dig inte efter oss!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 882
Senast: Gunnar
·
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Jag har under en längre period provat att låta TS radera alla typer av inlägg i deras egna trådar. Nu provar jag att återgå till hur det...
Svar
6
· Visningar
1 298
Senast: Niyama
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
31
· Visningar
4 835
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 558
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp