Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att min kanske närmaste vän ringde och prickade ett tillfälle när det var perfekt läge att svara i telefon. Hoppas vi lyckas ses i år, det är två år sen sist.

Fick även sällskap på långpromenad med Frej idag. Vi har lite svårt ibland att bara nöja oss med varandra :laugh:. Kan ha att göra med artskiljaktigheterna.
 
Dagens bästa var att jag klarade dagens teoriprov och praktiska prov med full pott på första försöket, så nu har jag "grönt kort" och får klättra och säkra på de höga väggarna när det behövs sele + rep osv :D Det känns så jäkla kul!

Efter provet så klättrade vi runt en del bara för att det var kul, så nu är jag helt slut. Igen. Orkade ändå göra pastasallad åt mig och åh vad det är gott. Jag älskar den här dagen.

Dina inlagg ar sa positiva och "inspirational" att man blir glad och far en possitiv start pa dagen bara av att lasa det!
 
Dagens absolut bästa är folk som ändrar sig! Haft otaliga diskussioner om feminism, jämställdhet, våld i nära relationer, rätten till abort etc med en av min sambos bästa vänner, en vit, mycket privilegierad medelålders man :meh:

Så idag, så frågar han hur man går tillväga för att donera pengar till det skyddade boendet för kvinnor som jag jobbar på, och så har han skänkt 10000kr dit idag! :confused::love::eek::bump:
 
Dagens absolut bästa är folk som ändrar sig! Haft otaliga diskussioner om feminism, jämställdhet, våld i nära relationer, rätten till abort etc med en av min sambos bästa vänner, en vit, mycket privilegierad medelålders man :meh:

Så idag, så frågar han hur man går tillväga för att donera pengar till det skyddade boendet för kvinnor som jag jobbar på, och så har han skänkt 10000kr dit idag! :confused::love::eek::bump:

Åh så bra! :love:
 
Dagens bästa är att jag har insett att jag faktiskt är rätt så bra på att hålla föredrag! :) Har alltid genom skolåren varit SÅ nervös och röd i ansiktet och stammat, men under åren på universitetet började jag bli mer och mer bekväm och känna att jag kan faktiskt göra det här.

Idag höll jag föreläsning i 1,5 timme för en extern kund genom jobbet och det gick superbra! Var inte ett dugg nervös och fick till och med beröm av några kursdeltagare :banana:
 
32398

Gillar egentligen inte djur i bur, men kolla så BEDÅRANDE :love:
IMG_20190702_130524.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
467
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 206
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 000
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp