Dagens kvart

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare farin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 612
  • Visningar Visningar 16 094

Bukefalos 30 år!

Avfetta fläktfilter låt som en bra idé! Jag såg att det hängde en droppe där häromdagen och var mest glad att flräldrarna inte föreslog att vi skulle steka något. 🙈 Det innebär också att jag måste diska bort de (faktiskt) få föremål som ligger i diskhon just nu så det blir två flugor...

Idag känns det som att det kan bli svårt att få till dagens kvart, så därför skriver jag ner ambitionen här så måste det bli gjort ;)

• Ta tag i omplanteringen av den sista krukväxten & städa undan
  • Plocka undan färg + målningsgrejer nu när det projektet är klart
  • Skrubba köksvasken

Dagens kvart blev lite uppdelad över dagen. Tvättat ridkläder, vattnat blommor, tömt torkställ och sist men inte minst varit inne på Skandia och kollat upp mina pensionsval som fortfarande är fel. Har skickat in blanketter med uppgifter som bara registrerats delvis. Skickade en fråga till dem om varför resterande uppgifter inte registrerats. Hoppas jag får nåt vettigt svar snart.

Dagens kvart x 2 gick till att dammsuga bilen. Tillfredsställande när det blir så stor skillnad 🤩 men vore kanske rimligt att dammsuga bilen mer än två gånger per år ändå?
Eventuellt blir det en kvart inomhus senare idag också, om energin som solen ger håller i sig ❤️🌞

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka