Dagens nagellack!

Bukefalos 30 år!

Jag tycker det viktigaste verkar vara att stämpeln är ren! Jag swipar den med aceton eller använder stark tejp, när jag använde mildare tejp gick det inte att stämpla nått.

Jag upplever att man får inte vänta för länge heller utan det ska gå rätt snabbt alltihop.

Går det ändå inte hade jag provat en annan stämpel.

Det är lättare att få stämplingslack snygga men jag använder vanliga lack till stämpling också.
Jag har stämplingslack och har provat olika material och rengjort noga.
Vilken tejp använder du?

Jag har stämplingslack och har provat olika material och rengjort noga.
Vilken tejp använder du?
Hm. Svårt att säga vad som felas - ibland är stämplingsplattorna kassa men man brukar ändå få upp nån färg då iaf.

Jag vet inte vad tejpen jag använder heter faktiskt. Det är någon bred, stor rulle packtejp. Men jag har använt vanlig tejp med, sån där matt som man typ kan pilla av från papper funkar inte men vilken som helst som fäster bra lär funka.

Lite höstigare känsla nu. Och ja, matchad med jackan :rofl:

1000031077.webp

Jag förstår verkligen inte hypen med switch nails 😅 Klisterlapparna är toppen, men resten är ju bara helt vanliga, möjligen lite tåligare, lösnaglar. Jag köpte 240st lösnaglar inklusive låda för 25kr på aliexpress som kom idag som jag tänker använda med klisterlapparna. Surt nog så har jag ju målat mina switch nails eftersom det var så tråkiga färger så jag får se dem som lärdomspengar

Jag förstår verkligen inte hypen med switch nails 😅 Klisterlapparna är toppen, men resten är ju bara helt vanliga, möjligen lite tåligare, lösnaglar. Jag köpte 240st lösnaglar inklusive låda för 25kr på aliexpress som kom idag som jag tänker använda med klisterlapparna. Surt nog så har jag ju målat mina switch nails eftersom det var så tråkiga färger så jag får se dem som lärdomspengar
Jag handlar inte på ali express/temu osv. Jag har också målat något par switch nails, vad är det sura med det?

Jag har inte provat något annat märke, men gillar att det är ett svenskt företag, som verkar använda vettiga ingredienser i sin tillverkning och passformen fungerar för mig.

Jag handlar inte på ali express/temu osv. Jag har också målat något par switch nails, vad är det sura med det?

Jag har inte provat något annat märke, men gillar att det är ett svenskt företag, som verkar använda vettiga ingredienser i sin tillverkning och passformen fungerar för mig.
Eftersom jag inte kan sälja dem och eftersom de inte sitter bra på mina naglar så tycker jag inte om att använda dem

Sälj dom storlekar du inte använt? Det är sällan folk vill köpa använda naglar ändå.
Jag har målade som jag inte använt för jag var korkad som målade först. Det är ingen som vill köpa längre. Gissar att det dels är storlekar folk kanske inte använder så mycket och dels för att de är ”ute” nu när det hypats upp inför de som precis släppts

Jag har målade som jag inte använt för jag var korkad som målade först. Det är ingen som vill köpa längre. Gissar att det dels är storlekar folk kanske inte använder så mycket och dels för att de är ”ute” nu när det hypats upp inför de som precis släppts
Ja de är nog inte säljbara längre. Jag har absolut sålt "äldre" designer hur lätt som helst. Många färger tar slut och är eftertraktade. Jag har sålt äldre färger flera gånger. 😊

Liknande trådar

• Färganalys och mode
  • Hur besvärlig kund får man vara?
  • Hoka
  • Ny frisyr!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat