Dagens nagellack!

Bukefalos 30 år!

Ni har så fina naglar, jag får aldrig till det så fint. Depend 707.

Bifogade filer

• Screenshot_20260629_144302_Gallery.webp
    Screenshot_20260629_144302_Gallery.webp
    34,3 KB · Visningar: 82
Ni har så fina naglar, jag får aldrig till det så fint. Depend 707.
Prova att måla med lite mindre färg på penseln och lite längre ut från nagelbanden så flyter det inte ut lika lätt. Om det flyter ut ändå så är sådana här spetsiga tops jättebra att torka bort med. Antingen direkt innan lacket har hunnit torka eller om det har torkat så ta lite nagellacksborttagning på topsen och gnugga bort det 🙂
IMG_7145.webp

Peppar peppar men mina sitter fortfarande! Jag har dock inte gnagat så mycket på dem denna gången (ännu…) och det gör ju stor skillnad eftersom kanterna håller sig släta mot nageln så det inte finns något att bita fast i. Jag provade att dutta lite aceton på undersidan innan jag satte dit dem så kanske kan det ha hjälpt till lite eftersom de inte blir helt släta då. Syraprimer gör också skillnad, men det SVIIIIIDEEER när jag har sår på nagelbanden 😓
Och nu lär jag ha jinxat mig själv så hälften ramlar av under dagen :meh:
IMG_7147.webp

Det skulle vara hot pink/punkrosa, men jag tycker att det är för ljust. 😕 OBS!! Jag vet att jag har kladdat (har alltid haft för dåligt tålamod med nagellack), och jag vet att vi har mögelfläckar på kaklet. 🙈

IMG_5006.webp

Shit vad snyggt! 😍 Själv "kladdar" jag med helt vanligt nagellack. 🙈
Tack så mycket! 🤗

Stämplar du med vanligt lack alltså? Jag har märkt att de slutat sälja tillverka vanliga stämplingslack, så jag lär behöva hitta vanliga lack som fungerar bra till stämpling när mina gamla tar slut men det är inte det lättaste tycker jag!

Tack så mycket! 🤗

Stämplar du med vanligt lack alltså? Jag har märkt att de slutat sälja tillverka vanliga stämplingslack, så jag lär behöva hitta vanliga lack som fungerar bra till stämpling när mina gamla tar slut men det är inte det lättaste tycker jag!
Nej jag har inte ens vågat försöka med stämpling. 🙈 Är så otålig redan med helt vanliga nagellack. Behöver nog öva på mitt tålamod. Har alltid älskat nagellack, så avundas er som har både tålamod och skicklighet att skapa så vacker konst på naglarna. 😍

Jag minns inte om jag satte på dem igår eller i förrgår, men jag har redan gnagat av en lillfingernagel 😫 Fan vad jag är trött på att inte kunna ha fina naglar!!

Är det någon som har tips på något riktigt extremlim? Nu använder jag ett som jag har köpt på aliexpress och det är faktiskt det som har suttit bäst hittills, men uppenbarligen ändå inte tillräckligt bra. Fast iofs så lossnar även nagelsalongens lim från mina naglar så det kanske inte finns något som sitter bättre 😕

Och pekfingernageln sitter inte snett denna gången utan det är bara som det ser ut för att mitt finger är snett när jag böjer det i den vinkeln 😅
IMG_9639.webp

Jag minns inte om jag satte på dem igår eller i förrgår, men jag har redan gnagat av en lillfingernagel 😫 Fan vad jag är trött på att inte kunna ha fina naglar!!

Är det någon som har tips på något riktigt extremlim? Nu använder jag ett som jag har köpt på aliexpress och det är faktiskt det som har suttit bäst hittills, men uppenbarligen ändå inte tillräckligt bra. Fast iofs så lossnar även nagelsalongens lim från mina naglar så det kanske inte finns något som sitter bättre 😕

Och pekfingernageln sitter inte snett denna gången utan det är bara som det ser ut för att mitt finger är snett när jag böjer det i den vinkeln 😅
Visa bifogad fil 188356
Har tyvärr inget tips på lim. 😟 Ville bara säga att det var väldigt snyggt! 💖

Liknande trådar

• Färganalys och mode
  • Hur besvärlig kund får man vara?
  • Hoka
  • Ny frisyr!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund