Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen tack! Vad kul att du tyckte det!Så j-a snyggt!
Prova att måla med lite mindre färg på penseln och lite längre ut från nagelbanden så flyter det inte ut lika lätt. Om det flyter ut ändå så är sådana här spetsiga tops jättebra att torka bort med. Antingen direkt innan lacket har hunnit torka eller om det har torkat så ta lite nagellacksborttagning på topsen och gnugga bort detNi har så fina naglar, jag får aldrig till det så fint. Depend 707.
Prova att måla med lite mindre färg på penseln och lite längre ut från nagelbanden så flyter det inte ut lika lätt. Om det flyter ut ändå så är sådana här spetsiga tops jättebra att torka bort med. Antingen direkt innan lacket har hunnit torka eller om det har torkat så ta lite nagellacksborttagning på topsen och gnugga bort det
Visa bifogad fil 187561
Shit vad snyggt!Visa bifogad fil 187660
Depends minilack nr. 040, 855, 811, 815 och svart stämplings lack.
Tack så mycket!Shit vad snyggt!Själv "kladdar" jag med helt vanligt nagellack.
![]()
Nej jag har inte ens vågat försöka med stämpling.Tack så mycket!
Stämplar du med vanligt lack alltså? Jag har märkt att de slutat sälja tillverka vanliga stämplingslack, så jag lär behöva hitta vanliga lack som fungerar bra till stämpling när mina gamla tar slut men det är inte det lättaste tycker jag!
Fiskarna!!!!Visa bifogad fil 188221
Använde dessa jättesöta små akvariefisk-klistermärkena (det är guppies, Gertruds regnbågsfisk, röd fantomtetra, djävulstetra, antagligen bleeding blue tetra och den gulaste vet jag inte riktigt men kanske kolglödstetra?) på dessa lack:
![]()
Har tyvärr inget tips på lim.Jag minns inte om jag satte på dem igår eller i förrgår, men jag har redan gnagat av en lillfingernagelFan vad jag är trött på att inte kunna ha fina naglar!!
Är det någon som har tips på något riktigt extremlim? Nu använder jag ett som jag har köpt på aliexpress och det är faktiskt det som har suttit bäst hittills, men uppenbarligen ändå inte tillräckligt bra. Fast iofs så lossnar även nagelsalongens lim från mina naglar så det kanske inte finns något som sitter bättre
Och pekfingernageln sitter inte snett denna gången utan det är bara som det ser ut för att mitt finger är snett när jag böjer det i den vinkeln
Visa bifogad fil 188356