Bukefalos 28 år!

Dåliga serier du ångrar att du sett

Jag älskade Girls, men jag behövde några fler avsnitt innan jag fastnade för serien. :D Jag störde mig på alla karatärer i någon mån, å andra sidan stör jag mig på folk i allmänhet så det är väl ändå rimligt... Smart och humor i min smak.

Min partner och jag tog oss igenom första säsongen av Zoo trots tveksam story, högst tveksamma skådespelarinsatser och usla animeringar. Kan inte rekommendera den. O_o

Försökte förstå grejen med Parks & rec men gav upp halvvägs in i första säsongen.

Jag ÄLSKAR Parks and rec! :love:
 
New girl (av samma anledningar som redan är nämnda), sherlock (queerbaiting, dryg huvudkaraktär, dålig story osv), supernatural (visats alldeles för länge, queerbaiting), unbreakable kimmy Schmidt (inte alls min typ av serie), thirteen reasons why (hemsk, bara hemsk.), riverdale (tråkig, predictable), vampire diaries (förvirrande som fan), breakout kings (svindålig), pretty little liars (SÅ förvirrande), zoo (första säsongen var helt okej men sen bara nej), har säkert glömt massor men några serier du ska akta dig för :D
 
House of cards, Suits, Arrested development, Grace and Frankie Är de jag kommer på nu. Helt värdelösa :D
åh, HUR kan man tycka att Arrested Development är värdelös? Den är definitivt bland mina topp tre komediserier :heart

Hm, serier jag ÅNGRAR att jag sett... Har sett och till och med följt mycket dåligt, men jag tycker att det slipar till min smak på nåt vis att veta vad jag inte gillar, så helt bortkastad tid har det inte varit :D
Just nu stör jag mig på att jag kollar på Rick and Morty. Humorn ligger väl i min smak, men den finns i många andra mycket bättre format tycker jag. Och premissen och karaktärerna har alla gjorts en miljard gånger förut.
 
Jag har sett över 100 avsnitt Sunset Beach. Började när TV4 var enda kanalen med ok mottagning och den sändes vid den tidpunkt jag brukade äta.
Jag med. Tycker den va rätt kul trots de urusla bakgrunderna, man såg verkligen att "husen" va pappväggar som ställts upp, nästan i klass med teateruppsättningarna i plugget. Jag tycker Varuhuset var en mycket dålig serie som jag absolut ångrar att jag sett...
 
Inspirerad av @niphredil och tråden om Breaking Bad tänkte jag se om det finns fler som sett en serie trots att den är skitdålig :D

Själv tog jag mig av någon outgrundlig anledning igenom 3 säsonger av Unbreakable Kimmy Schmidt som mest var löjlig och förlöjligande. Tina Fey var den enda ljuspunkten.

Så, vad mer ska man akta sig för? ;)
Såg första avsnittet av Unbreakable Kimmy Schmidt, fy sjutton vad dålig det var :turd:synd för den hade kunnat bli riktigt bra med storyn
 
Har inte sett en enda serie av de ni nämner utom en litegrann. Men en sak som är märklig är denna serie jag inte kommer på namnet på men den är verkligen jättedåligt. Sett något avsnitt och förundrats att den öht går på tv. Handlar om en familj som verkar avsky varandra. Med en pappa som säljer skor och mamman som bara är hemma och har rött fluffigt hår. Heter nånting med Love and marriage.
 
Girls. Jag försökte verkligen för den skulle ju vara så bra men det går inte! Får krupp på huvudpersonen. Såg nog bra några avsnitt och det under tvång. :yuck:

Tredje (och andra) säsongen av Heroes och nystarten. Sån chans på en bra serie men jisses va de förstörde den. Kollade i hopp om att det skulle bli bra igen.

Supernatural. Sim någon ovan skrev, den här pågått alldeles för länge. Så synd för jag älskade 4 första säsongerna. Kollar mest av gamla vana nu. :(
 
Tredje (och andra) säsongen av Heroes och nystarten. Sån chans på en bra serie men jisses va de förstörde den. Kollade i hopp om att det skulle bli bra igen.

Det var från Heroes jag fick inspiration till mitt Bukenamn en gång tiden :D. Älskade den serien men jag håller med att säsong 3 förstörde den :(.
 
Det var Heroes jag fick inspiration till mitt Bukenamn en gång tiden :D. Älskade den serien men jag håller med att säsong 3 förstörde den :(.
Där ser man. :up:

Minns att jag satt och funderade på om det ens var samma serie under säsong 3. Var så märklig och handlingen gick inte alls ihop men det innan. :confused:
Blev supertaggad när nystarten ( va det typ en webserie?)började pratas om och än mer när jag insåg att Zach Levi skulle vara med. Men blev snabbt besviken där med och kollade inte ens klart.
 
Där ser man. :up:

Minns att jag satt och funderade på om det ens var samma serie under säsong 3. Var så märklig och handlingen gick inte alls ihop men det innan. :confused:
Blev supertaggad när nystarten ( va det typ en webserie?)började pratas om och än mer när jag insåg att Zach Levi skulle vara med. Men blev snabbt besviken där med och kollade inte ens klart.

Mmm, sant. Jag genomled dock hela då jag hoppades på att den skull bli bättre :cautious:.
Har du sett Heroes Reborn då? Jag tycker rebooten var helt ok faktiskt ! :)
 
Jag har sett över 100 avsnitt Sunset Beach. Började när TV4 var enda kanalen med ok mottagning och den sändes vid den tidpunkt jag brukade äta.

Haha tänkte på den serien idag :D Gud så kass den var men tittade de gjorde man.

Kan inte helt komma på någon serie jag ångrar att jag sett men man har sett på mycket skit :laugh:
När jag var något yngre så tittade jag på Sunset beach och Pacific blue. Det var ju underhållning då, tror inte jag hade gillat det så mycket idag.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Vilken ras passar mig?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Bygga flyttbar ligghall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp