Bukefalos 28 år!

Dåliga serier du ångrar att du sett

Såg nyligen alla 86 avsnitt av Sopranos. Fantastisk serie, men hade jag vetat att slutet skulle vara så kasst så hade jag nog aldrig sett den. Stör mig jättemycket på slutet.
 
Mmm, sant. Jag genomled dock hela då jag hoppades på att den skull bli bättre :cautious:.
Har du sett Heroes Reborn då? Jag tycker rebooten var helt ok faktiskt ! :)
Tror det är Reborn jag menar med den serien... Har dålig koll. Men den var väl med flickan som kontrollerade elementen och var superviktigt va? Och Claire blev typ raderad...? Som sagt, tappade intresset.
 
Tror det är Reborn jag menar med den serien... Har dålig koll. Men den var väl med flickan som kontrollerade elementen och var superviktigt va? Och Claire blev typ raderad...? Som sagt, tappade intresset.

Yes, det var den !
Jag tyckte den var bra. Gillade när dom gick in i tv-spelsvärlden :D
 
Alltså, ni har så feeeeeel som tycker att Girls, SATC, Friends och New Girl är kassa, bästa som gjorts:love:

Jag kollar bara "bra" serier, fastnar jag inte så slutar jag kolla. Undantaget är Suits, efter säsong 4 har det varit kasst, men jag älskar Harvey så jag fortsätter mala på:cool:

Mvh kollar på säsong 16 av Law and Order för tillfället:p
 
Med risk för att bli halshuggen säger jag Friends och Sex and the city :D kollade på båda bara för att så många sagt att dom var såå bra. Lite underhållande kanske men that's it. Inte min kopp te helt enkelt.
Håller med om att Veep är jättebra!:love:
I approve :up:

Friends är genomdumt tycker jag och SATC funkar bara om man slöar bakis en söndag.
 
Jag har nog aldrig fortsatt titta på en serie som inte fångat mig på ett eller annat sätt.
Några som jag lagt ner ganska omgående är i alla fall The Affair, GoT, House of Cards, och Orange is the New Black.
 
Länge sen men SATC, herregud jag kollade alla jävla säsonger + filmerna :banghead: andra dåliga serier har jag bara kollat ett par avsnitt och sen gett upp, så minns inte ens vad de heter. Den som skulle vara typ "nya SATC" minns jag, alltså folk kallade den för det, men minns inte vad den heter?
 
The affair ångrar jag att jag såg. Helt värdelös men kunde ändå inte sluta se. Kommer gaaaranterat se de kommande säsongerna också.
 
LOST! Det är serien jag verkligen ångrar att jag tittade på. Det var ju sååååå jäkla bra och sen spårade det ur totalt och jag blev bara förbannad och fattar fortfarande inte varför dom fuckade upp det.
Twin peaks ligger också i den kategorien.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp