Såg nyligen alla 86 avsnitt av Sopranos. Fantastisk serie, men hade jag vetat att slutet skulle vara så kasst så hade jag nog aldrig sett den. Stör mig jättemycket på slutet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det är Reborn jag menar med den serien... Har dålig koll. Men den var väl med flickan som kontrollerade elementen och var superviktigt va? Och Claire blev typ raderad...? Som sagt, tappade intresset.Mmm, sant. Jag genomled dock hela då jag hoppades på att den skull bli bättre.
Har du sett Heroes Reborn då? Jag tycker rebooten var helt ok faktiskt !![]()
Tror det är Reborn jag menar med den serien... Har dålig koll. Men den var väl med flickan som kontrollerade elementen och var superviktigt va? Och Claire blev typ raderad...? Som sagt, tappade intresset.
Oh!! Ett par till! Young Hercules och X-ena och liknande. Min syster älskade de och jag hatade de men storasyster "har ju alltid rätt"![]()
I approveMed risk för att bli halshuggen säger jag Friends och Sex and the citykollade på båda bara för att så många sagt att dom var såå bra. Lite underhållande kanske men that's it. Inte min kopp te helt enkelt.
Håller med om att Veep är jättebra!![]()
Jag med!!! Allt, allt, allt. Jag älskar den! Leslie KnopeJag ÄLSKAR Parks and rec!![]()
Ååååh jag med!!!Jag ÄLSKAR Parks and rec!![]()
Ååååh jag med!!!
Tittade lite när jag flög en gång och gillade det inte alls men så testade jag igen när jag var hemma sjuk och jisses alltså, SÅ bra. Leslie Knope![]()
![]()
.
Jag med!!! Allt, allt, allt. Jag älskar den! Leslie KnopeOch musikintrot, jag blir glad av att bara tänka på det
![]()
Den tipsade nån mig om, väldigt oklart varför (personen måste väl hata mig eller nåt?), jag gav upp snabbt.Några som jag lagt ner ganska omgående är i alla fall The Affair
Då är jag kär i digMusikintrot är verkligen
Jag är Leslie Knope.![]()
Serier jag ångrar att jag såg flera säsonger av är Pretty Little Liars .