Bukefalos 28 år!

Datorsupport. Vad ska jag göra?

magruder

Trådstartare
Jag har sedan två år en mailadress på Spray. Det har fungerat utmärkt fram till nu, för de har driftstörningar. Man kan inte öppna sina inkomna mail, och inte heller kan man skriva mail själv. Jag har all min såväl privata konversation som arbetskonversation där.

Kontakta deras support? Jo tjena, det har jag försökt men de vill inte godkänna mitt användarnamn som jag har haft i dessa två år. Så nu sitter jag här som ett fån.

Vad sjutton ska jag göra? Jag behöver komma åt mina mail. Varför finns det ingen telefonsupport? jag är vn vid att hantera datorer men ibland behöver man PRATA med någon. Suck
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 969
Senast: cirkus
·
D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 256
Senast: limona
·
Övr. Hund Jag har en boxertik på snart två år, och en son på snart ett år. Jag behöver lite tips på hur jag ska göra tillvaron mellan mina...
Svar
12
· Visningar
1 022
Senast: bananabambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp