Bukefalos 28 år!

De räddade hästarna

Sv: De räddade hästarna

Det är ju sjukt! Nån jävla psykopat måste det ju va!
 
Sv: De räddade hästarna

den som tänt på: :devil: Psykopat eller vad??
Fy F**...
 
Sv: De räddade hästarna

:cry: Men varför tände dom på det stackars stallet? :cry: Vad hade hästarna gjort? Jag blir så arg när jag ser den där anonnsen! :eek:
 
Sv: De räddade hästarna

Fick nyligen reda på att det stallet som brann ner råkade vara stallet som jag höll till i mycket för några år sedan. Stallet såldes strax efter hästen som jag reda såldes så det är inte samma ägare till gården nu.

Dropdead som tidigare höll till på det här forumet en del har sin häst i ett närliggande stall och hade sett branden då hon var ute och red.
 
Sv: De räddade hästarna

Hemskt, jättehemskt är vad det är :(
 
Sv: De räddade hästarna

Någon som vet hur det här har fortsatt?

Jag har bara hört att då det förmoglien var barn inblandade gick man långsamt fram i förhören, men jag har inte sett några ariklar eller liknande längre. Det kanske någon annan har gjort? Någon som har blivit fälld ännu? :confused:
 
Sv: De räddade hästarna

Stackar hästar:cry: Vad hade dom gjort:confused:
Vilken J***A psykopat!!! :mad:
 
Sv: De räddade hästarna

nån riktigt trö. person måste det har varit som tänt på :mad:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Hästen vandrade ut på den frusna sjön. 20 meter ut brast isen. Räddningstjänsten fick såga upp isen hela vägen till land...
Svar
0
· Visningar
758
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Hästar måste inte ha tillgång till hage. Det står klart sedan Djurskyddsmyndigheten beslutat om nya djurskyddsregler...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 593
Senast: Tacitus
·
  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Hans stall utsattes för sabotage. Och en häst skadades. Nu sitter en man anhållen. Misstänkt för dådet i amatörtränaren...
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: astronaut
·
  • Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Hästarna var så vanvårdade att de måste avlivas. Nu riskerar riksdagsmannen fängelse. – Det var det värsta jag sett...
2
Svar
38
· Visningar
4 992
Senast: Vavsla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp