Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började snacka med en tjej i november, sedan dess har vi träffats flera gånger, men lite på vänskapligt sätt. Suttit länge och snackat, men samtidigt har det varit något som känts som lite mer än vänskap, lite fler och längre kramar än vad jag är van vid när man "bara" är vänner. Samtidigt är hon lite "trasig" efter förra förhållandet, och rätt ensam. Igår blev det mat ute, och sedan hem till henne och kolla film, efter en halvtimme tog vi paus och drack te och snackade, skippade filmen sedan, till förmån för att fortsätta prata.
Flera gånger tidigare har hon krupit ihop mot mig för att få värme, igår inget undantag. Men så råkade det bli en puss, och ...
Så nu snurrar tankarna. Vad vill jag ha ut av den här relationen, var det något bra eller dåligt? Och allt sånt, och säkert lite till... Självfallet ska jag ju prata med henne också, men någon fason på mina tankar behöver jag ju först. :confused:
Det där tycker jag låter fint.

Det där ”beteendet” kan jag identifiera mig med. Jag hade absolut kunna känna mig fram försiktigt på det där viset och försiktigt ge lite mer och lite mer för att känna efter vad jag får för respons och hur jag själv känner inför den andra personen om det är någon jag känner mer än bara vänskapliga känslor för.

Vore det jag så skulle det vara väldigt viktigt att den andre personen nu går varsamt fram och inte blir väldigt ”på” och att det sker på mina villkor om du förstår vad jag menar. Allt för många har jag upplevt bli för ivriga.
 
Tittar just på dokumentären om karln som hade 24 kvinnor samtidigt. Är spyfärdig efter en kvart - i princip även på filmaren.

Anders, jag och hans 23 andra kvinnor, på svt play.
Jag såg den för några dagar sedan och har funderat mkt på den. Det är mkt här som fascinerar mig.
Alltifrån hur han fick ihop att dejta så många? Till varför han gjorde det- har han ett sexmissbruk eller kärleksmissbruk. Men också filmen och filmaren fascinerar mig samt hur det tydligen skapades facebookgrupper där det diskuterades.
 
Jag såg den för några dagar sedan och har funderat mkt på den. Det är mkt här som fascinerar mig.
Alltifrån hur han fick ihop att dejta så många? Till varför han gjorde det- har han ett sexmissbruk eller kärleksmissbruk. Men också filmen och filmaren fascinerar mig samt hur det tydligen skapades facebookgrupper där det diskuterades.

Du behöver ju inte se många minuter för att förstå hur han lyckas.
Kvinnorna beskriver ju honom som både snygg och charmig. Medans han själv kanske inte ställer så höga krav så är det nog inga problem att få ihop dejterna. Däremot tidsaspekten är ju mer fascinerade hur han lyckas.
 
Jag tror det krävs en viss sorts personlighet för att kunna leva med att vara byns freak så att säga. Han vill inte det, och det måste jag respektera. Jag kan inte riktigt förklara utförligare än så utan att gå in på detaljer.
Min fråga är snarare varför man skulle bli byns freak på de grunderna. Jag tänker mig att noll och inget händer vid outad poly. Det är vad de exempel jag kan komma på omkring mig tyder på.
 
Jag såg den för några dagar sedan och har funderat mkt på den. Det är mkt här som fascinerar mig.
Alltifrån hur han fick ihop att dejta så många? Till varför han gjorde det- har han ett sexmissbruk eller kärleksmissbruk. Men också filmen och filmaren fascinerar mig samt hur det tydligen skapades facebookgrupper där det diskuterades.
Vi får ta en tråd om den när @niphredil känner sig mogen. :D
 
Jag såg den för några dagar sedan och har funderat mkt på den. Det är mkt här som fascinerar mig.
Alltifrån hur han fick ihop att dejta så många? Till varför han gjorde det- har han ett sexmissbruk eller kärleksmissbruk. Men också filmen och filmaren fascinerar mig samt hur det tydligen skapades facebookgrupper där det diskuterades.
Jag försökte se den, men klarade inte av regissören... Så jag såg typ max 10 minuter.
 
Uppenbarligen så vet jag inte, då hade jag inte frågat. Syftar du på att jag ska ha lagt ut annonser på sexsidor eller nåt?
Absolut inte!!

Men risken att nån fått för sig, var det jag menade. Är liksom mer än en gång som det mer eller mindre kommit en prislista när jag skrivit till någon på dessa sidor. Det är dessa jag tyvärr associerar till ordet "busig" i sexuellt överförda termer.
Helt förkastligt enligt mitt tycke, men bara vad jag råkat på och som skulle kunna vara bakgrunden till texten, inte att det är det.
 
Senast ändrad:
Från bc. Står klart och tydligt att jag inte söker nånting där.

Man: Äntligen en riktig kvinna jag avgudar stora kvinnor skulle älska att få leka med din vackra kropp har även en lång tunga som älskar att slicka Jag finns nyinflyttad i Falun Var finns du
Jag: Så små kvinnor är låtsaskvinnor menar du?
Man: Du är rolig du kan man få lära känna dig
Jag: Det var en intressant tolkning av något som mest skulle poängtera att du är dum i huvudet.

Blir så jävla matt på män som prompt måste ställa mig emot nånting "sämre", som om de inte vore tillräckligt dumma i huvudet utan såna fasoner.

Roliga Badoo-snubben är det tyst från. Alla andra matcher är det tyst från. Utom en som tydligen kommer springande om jag bakar glutenfritt bröd. Frågan är väl mest om jag vill att han ska komma springande :p Pratar annars med en trevlig typ på bc och svär över att somliga bor i helt fel delar av landet.
 
Man: Äntligen en riktig kvinna jag avgudar stora kvinnor skulle älska att få leka med din vackra kropp har även en lång tunga som älskar att slicka Jag finns nyinflyttad i Falun Var finns du
Jag: Så små kvinnor är låtsaskvinnor menar du?
Man: Du är rolig du kan man få lära känna dig
Jag: Det var en intressant tolkning av något som mest skulle poängtera att du är dum i huvudet.
:banghead:
Blir galen på de där som inte ens fattar när man påpekar/ifrågasätter. Har också fått såna där "du är rolig du"-svar, ba nej det var inget roligt alls med det.
 
Absolut inte!!

Men risken att nån fått för sig, var det jag menade. Är liksom mer än en gång som det mer eller mindre kommit en prislista när jag skrivit till någon på dessa sidor. Det är dessa jag tyverr associerar till ordet "busig" i sexuellt överförda termer.
Helt förkastligt enligt mitt tycke, men bara vad jag råkat på och som skulle kunna vara bakgrunden till texten, inte att det är det.
Alltså, jag HAR ju lagt ut annons på typ bc förr, vet att jag skrivit om det i tidigare dejtingtrådar så tänkte om det blandats ihop med det. Dock alltid utan bilder då jag vill vara anonym där, så kommentarer om en busig kropp där vore typ lika skumt.

Den här skrev på hp, där det står i profilen att jag söker seriöst. Det är förvisso inte helt ovanligt med liknande pm där heller men "busig kropp" var nytt för mig :laugh:
 
Fick besök av en kille igår, vi skulle prata och spela tv-spel. Vilket vi gjorde också, men kollade även på film och han sov över. Massa hångel och superbra att prata med, så himla mysigt! Vet ej om han vill ses igen, men han åkte inte förrän typ 14 idag, så så hemskt kan han ju inte ha tyckt att det var iaf!
Åh, va mysigt det lät! Var de första dejten? :)
 
Sex har jag inga problem med.
Planera ihop sina liv däremot, det är en annan grej. Jag är tydlig med det i min presentation och i kontakten innan vi ses. Men det känns som att många lyssnar/läser selektivt alt. hoppas att jag ändrar mig.

Vet inte om det är sån drömkillepotential. Vi har väldigt olika liv.
Sådant upplever jag att är jättevanligt, att andra vill ändra på en alltså. Vet inte hur många gånger som killar/män blivit intresserade av mig för att de ser mig som "annorlunda", sedan när vi väl umgås lite mer så försöker de få mig att vara så som de kvinnor de är vana vid ändå :grin:
 
Sådant upplever jag att är jättevanligt, att andra vill ändra på en alltså. Vet inte hur många gånger som killar/män blivit intresserade av mig för att de ser mig som "annorlunda", sedan när vi väl umgås lite mer så försöker de få mig att vara så som de kvinnor de är vana vid ändå :grin:
Vanligt att kvinnor gör med män med - sen dumpar de för att mänen inte är som de var. Så det förekommer ledsamt nog både här och var.
 
Sådant upplever jag att är jättevanligt, att andra vill ändra på en alltså. Vet inte hur många gånger som killar/män blivit intresserade av mig för att de ser mig som "annorlunda", sedan när vi väl umgås lite mer så försöker de få mig att vara så som de kvinnor de är vana vid ändå :grin:
Man ska inte tro att man kan förändra människor.
Jag har snackat med tjejer där det framkommit att vi är lite för olika för att det ska kunna bli något seriöst. Då har jag avslutat dessa.
 
Vanligt att kvinnor gör med män med - sen dumpar de för att mänen inte är som de var. Så det förekommer ledsamt nog både här och var.
Men du, det är ingen tävling mellan könen. Varje gång en tjej skriver här hur en man/män agerat mot henne behöver du inte jämna ut till 1-1 genom att säga att så gör kvinnor också.

Däremot kan du väl gärna skriva Ja fy tusan, det har jag också varit med om, det är skittrist! Eller något i den stilen. Då handlar det ju inte om vilket kön som gör vad, utan att ni delar en liknande upplevelse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
307
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 284
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp