Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skrivit lite med en karl på Tinder, väldigt sporadiskt dock från båda håll. Igår skrev han ”oj, jag har inte skrivit på ett tag, men det beror mest på att jag inte är intresserad av ett distansförhållande”...vi bor 5 mil från varandra, jag jobbar där han bor och det tar 35 minuter med pendeltåget. 😂 inte vad jag kallar distansförhållande...men vi har alla olika definitioner...

Ok om det hade varit en nolla efter femman... vilken tomte :laugh:
 
För mig beror avstånd helt på vilken relation jag önskar. En distansrelation då man ses en helg i månaden kan det vara rätt långt att åka. Men om jag vill träffa någon att träffa på vardagar behöver det gå att ta sig till jobbet hyfsat lätt inom ca en timme.
 
Idag hade hp-killen som bor på min ort, men som bara skrev blaj efter jag frågat om vi skulle ses, skickat en skrattande smiley på Badoo... eh jaha? ^^
 
Alla männen jag är intresserade av just nu bor 6 mil bort och jag ser det som lite problematiskt i och med att mitt schema. Jag har redan begränsat med tid. Dessutom bor jag i Göteborg så man tycker ju att jag borde kunna hitta nått i stan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
357
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 809
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 393
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp