Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick svar från hårkillen. Läses underifrån och upp.

FDE9E0D7-6C43-4875-B8A8-5F7FF3F7AD97.jpeg
 
Okej varför tror du han hade tackat nej till det? Eller han kanske förstår att du är intresserad? Jag tänker att det är mer oskyldigt om det är andra där också :).

Men kanske svårt om du är hans projektledare, beror väl kanske lite på hur ny och hur mycket högre i "rang" du är än honom. Ragga på jobbet är nog ännu svårare än att försöka ragga på någon som tror att man är kompisar :nailbiting:
Jag är hans projektledare - inte hans chef. Tack och lov 😁
Han är ganska blyg och introvert bland andra, så att han skulle tacka ja till att komma med ett annat gäng utan anledning tror jag inte alls på. Tyvärr. Annars hade det varit en bra väg 😁

Men men. Nästa gång jag är barnfri ska jag höra om han vill spela. Jag kan trots allt bara få ett nej 😁
 
Och här går det fortsatt framåt med D, killen med de intensivt isblå/gröna ögonen. Eftersom jag kan ha väldigt svårt att uttrycka mig i tal gällande känslor så skrev jag häromdagen att jag faktiskt gillar honom massor. Fick som svar att han tror vi har en framtid tillsammans. :love: Vi pratade lite mer om hur han anser att han är väldigt krävande på sig själv men även på en ev. partner, något jag inte har känt av på det hårda viset han lägger fram det som. Och så avslutade han den konversationen med att han vill ta det långsamt men att han tror att vi vill samma sak, och det är precis så jag känner det också.

Nu har vi setts 7 gånger typ, och ska ses i morrn igen. Han har tydligen en surprice åt mig, och jag som älskar överraskningar i alla dess slag! :D

Det känns så jäkla bra det här, och jag tänker bara leva i stunden och njuta av det!
 
Jag har fröken med i mitt användarnamn 😂
Annars föredrar jag lilla nåden, har fått bästis att börja använda det.
/sett alldeles för många gamla svenska filmer 😁
Ja men är ju skillnad på en rolig grej mellan vänner och folk som skriver det till främlingar :) "fröken, gumman och tjejen" klarar jag inte av när folk använder det "seriöst".
 
Ja men är ju skillnad på en rolig grej mellan vänner och folk som skriver det till främlingar :) "fröken, gumman och tjejen" klarar jag inte av när folk använder det "seriöst".

Eftersom jag har fröken i namnet inleder många kontakten med att kalla mig fröken. Har inget emot det alls.
Gumman, tjejen, hjärtat osv beror helt på avsöndaren, kan kännas kräkigt, ostigt eller gulligt 😁
 
Men det är så himla svårt för mig att bena ut skillnaden mellan att det är kul att någon (som man tycker är hyfsat okej) gillar en och gärna vill träffas och att det verkligen är jag som gillar den personen.

Känner igen mig där, har också känt så tidigare. Svårt!


Det känns så jäkla bra det här, och jag tänker bara leva i stunden och njuta av det!

😍 STORT GILLA på det!
 
Hade med en så himla trevlig man förut. Jättecharmigt leende och gav ett genuint bra intryck 😍
Skulle ta mig 1 minut att leta upp honom i bokningslistan och få alla kontaktuppgifter.
Men dels så känns det oproffsigt och dels så vill jag inte veta om han är gift med tre barn 😂
Bara väldigt trevligt att känna att det finns bra personer.
 
Jag är hans projektledare - inte hans chef. Tack och lov 😁
Han är ganska blyg och introvert bland andra, så att han skulle tacka ja till att komma med ett annat gäng utan anledning tror jag inte alls på. Tyvärr. Annars hade det varit en bra väg 😁

Men men. Nästa gång jag är barnfri ska jag höra om han vill spela. Jag kan trots allt bara få ett nej 😁
Okej ja då kanske risken finns att han skulle skippa. Men finns ju fördelar om det bara är ni två också ☺️.
Ja så jag också försöker tänka, det värsta man kan få är ett nej. Sen vill man väl helst undvika att det blir awkward om han inte är intresserad.
 
Har skrivit lite med en karl på Tinder, väldigt sporadiskt dock från båda håll. Igår skrev han ”oj, jag har inte skrivit på ett tag, men det beror mest på att jag inte är intresserad av ett distansförhållande”...vi bor 5 mil från varandra, jag jobbar där han bor och det tar 35 minuter med pendeltåget. 😂 inte vad jag kallar distansförhållande...men vi har alla olika definitioner...
 
Allvarligt talat, fem mil är inte ett distansförhållande per någon definition... på farfars tid hade det varit cykelavstånd! :p

Nej, jag håller helt med och skrattade rätt gott när jag läste hans meddelande. Började skriva ett svar men tog bara bort matchningen istället. Kände att vi nog var lite för olika 😂 om han inte orkar åka fem mil för ett förhållande har vi nog inte så mycket gemensamt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
355
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 588
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 374
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp