Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick typ en kvart idag med garagekillen och det gjorde min dag! :bump: Stod och svor lite lätt i stallet över att vattnet fryst (tack och lov fick jag och stallkompisen igång det sen) , sen plingar det till i mobilen och visar sig att han hade vägarna förbi ”byn”, så han svängde in! Han är så jäääävla jävla fin! :love:
I morgon ska vi ses igen! :banana: Och jag längtar ihjäl mig!
 
HALLÅ! 54 mil här! :mad:

;) :D
Har ni alltid bott så långt ifrån varandra? Jag läste någonstans att förälskelsefasen bara varar några månader på sin höjd, men jag undrar om man inte kan dra ut på det genom att inte träffas så ofta? Att alla faser i förhållandet går lite långsammare. Och den där vardagen, när man går och nöter på varandra. Infinner den ens sig?
 
Dagens bästa på Tinder...har länge stört mig på att många envisas med att skriva sina presentationer på engelska. Speciellt när en del är riktigt dåliga på engelska. Idag kom den bästa avslutningen: ”and be afraid of you” ... antar att han ville avsluta med nåt fint om att en ska vara rädd om sig själv typ...
 
Jag fick tillslut tummen ur och pratade med köpenhamn om att jag inte var redo att planera för framtiden, utan att jag ville hänga kvar i nuet ett tag till. Han var HELT enig om att det fick ta den tid det tar. Han är också helt nöjd med att vi fortsätter på det vi har och inte gör några förändringar. Han har ju precis köpt lägenheten han har bott i några år, och nu renoverar och inreder han lägenheten med planen att han ska bo där själv en tid framöver. Samtidigt så blir vi alltmer ett officiellt par. Han kommer träffa alla mina syskon nästa helg, jag kommer antagligen att träffa hans bror också och vi planerar att besöka hans mamma som hälsar att hon ser fram emot att träffa mig.

Jag har någon teori om att förälskelsen kommer i vågor, och jag tror att han är i en just nu. Det smittar av sig :). Det är väldigt skönt att känna ivern från någon man tycker mycket om.

MEN... Malmö har hört av sig. Av alla gamla dejter så är det helt klart så att han har störst impact. Jag skulle aldrig någonsin kunna bli kär, men jag har ändå en rätt så speciell grej med honom. Han kan trolla med min kropp, och har lärt mig massor. Han kan ingenting som inte Köpenhamn kan, men det är för mig en helt annan känsla att ha sex med någon som jag inte har romantiska känslor för, och som inte har romantiska känslor för mig. Hoppas att jag och Köpenhamn har tid att ta det här snacket, och att det går bra.

Anyhow. Nästa helg inleds med att vi ska träffa hans tidigare dejt. Vi har skrivit lite och hon är störtskön. Jag börjar glömma hur ung hon är.
 
Antar att du menar km :confused:
Nope, mil. Det är långt till Irak ;)

Ja jäklar. Hur är det med honom? Någon ljusning ang när ni kan ses?
Det är upp och ner, väldigt jobbigt att vänta. Om en månad var det 1 år sen han var tvungen att åka. Han har varit på sin intervju i november, nu väntar jag på den svenska byråkratin så jag kan få på intervju :meh: upp till 7 månader kvar av väntetiden innan besked
:arghh:
 
Nope, mil. Det är långt till Irak ;)


Det är upp och ner, väldigt jobbigt att vänta. Om en månad var det 1 år sen han var tvungen att åka. Han har varit på sin intervju i november, nu väntar jag på den svenska byråkratin så jag kan få på intervju :meh: upp till 7 månader kvar av väntetiden innan besked
:arghh:
för när jag kollar min karta är flyg vägen till irak 3500 km. men jag kan ha fel. Hur som helst är det för långt och jag hoppas han är tillbaka snart.
 
Nope, mil. Det är långt till Irak ;)


Det är upp och ner, väldigt jobbigt att vänta. Om en månad var det 1 år sen han var tvungen att åka. Han har varit på sin intervju i november, nu väntar jag på den svenska byråkratin så jag kan få på intervju :meh: upp till 7 månader kvar av väntetiden innan besked
:arghh:

Fy fan vilka väntetider :wtf: Håller iaf tummarna för att ni snart är tillsammans igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 423
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 100
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp