Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
B, som jag har träffat två gånger varav sovit över en, kommer hit imorgon. Han längtar och är pirrig men håller sig på rätt sida gränsen än så länge så jag blir inte stressad.
Ska fika med A efter jobbet på fredag. Honom har jag träffat en gång för en vecka sen på morgonpromenad. Det har inte blivit något flirtigt än alls.
 
Jag saknar Borås. Det känns bra och jag känner mig trygg och då har jag ändå bara träffat honom tre gånger varav senaste var 1,5 månad sen. Det är himla synd att våra scheman inte synkar.

Borås 2: Vi ska ses men jag blir förkyld så han ställer in. Han är visserligen i Göteborg men vill inte bli smittad, fair enough. Jag föreslår två nya datum, han han ev. det ena men sen visar det sig att han behöver jobba över. Jag säger att det är okej om han inte vill ses men det vill han absolut. Jag föreslår två nya dagar och han säger att han kan båda. Men nu är han lite sliten så ikväll går inte. Han tycker vi ska avvakta till imorgon som var den andra dagen. Vem vill sätta en hundring på att det inte kommer bli något alls? Jag fattar bara inte varför det är så svårt att säga att man inte vill. Jag har förståelse för alla tidigare anledningar om de skulle varit enskild företeelser men nu ger det mest känslan att han inte är så sugen. Varför inte bara säga det då.

Så det blir en korv med Borås (ingen omskrivning för något annat) imorgon och ev. en snabb träff om han kommer ifrån skolan lite tidigare.
 
Liten update här, behövde inte skriva något "kompis meddelande" till han jag jag träffade 2 ggr men inte kände nåt mer för. Vi skrev lite nån dag efter men sen rann det ut i sanden. Började skriva med en annan matchning, bestämde träff men jag blev jätteförkyld och ställde in den kvällen. Sen några dagar efter blev han sur för att jag inte svarat på 1,5 dag (orkade inte bry mig om att öppna appen och vara social när jag bara låg i sängen och snorade) och där nånstans kände jag mig less på tinder. Så bestämde mig för att ta bort mitt konto helt och börja om från början nån annan gång när jag är på dejthumör igen.

Har också under den senaste månaden insett att jag nog föll lite för mycket för en kille jag träffade i somras men som flyttade pga jobb. Så behöver nog processa det ordentligt innan jag påbörjar nån form av dejting igen för att vara schysst mot både mig och ev killar. Sommarkillen är inte helt borta ur mitt liv heller då vi hörs nån gång varannan vecka och han är i min stad nån gång i månaden också med jobbet (dock är nuvarande kontakt inte i närheten av dejtig) . Så ja, jag behöver nog bara ta det lugnt ett tag och känna efter vad jag vill och om jag vågar prata mer med Sommarkillen, fast vill inte skrämma bort honom heller.

Aja nu blev det lite rörigt men behövde tydligen skriva av mig lite. Tycker hur som helst att det är väldigt kul att följa alla här 😍
 
Dejt1 (den blivande kollegan)blev inställd idag, han blev sjuk. Gjorde inte så mycket då jag spontant under dagen lyckats få till en träff med en flummig hippiekille jag skrivit med sen i våras och aldrig kommit till skott med, vi har haft så kass kommunikation och hintat om att ses utan att föreslå konkret, missförstått varann osv. Nu skrev han plötsligt idag och frågade om det var barmark på vägarna runtomkring mig för han skulle ut och cykla... Det var på väg att rinna ut i sanden även denna gång, men jag bjöd hem honom och plötsligt plingade det på dörren utan att han ens bekräftat att han skulle komma, stökigt och jävligt och mysbyxor hade jag, men kändes soft. Jag bjöd på käk och vi snackade lite. Inte totalt avspänt men inte obekvämt heller. Han var söt. Kände inte av nån attraktion från hans håll, men han verkade lite osäker så svårt att veta. Jag ses gärna igen.
När han drog vidare på sin cykeltur så började jag skriva med en ny bumblematch, som verkar sjukt rolig men bor två timmar bort. Jag skrev "hade gärna tagit en öl med dig ikväll om det varit möjligt". Så kom vi på att det VAR möjligt, att åka halva vägen var och ta en öl så båda rejsade iväg innan vi hann tänka efter, nu är jag snart framme. Känns lite galet men skoj, rapport kommer.😁
 
Dejt1 (den blivande kollegan)blev inställd idag, han blev sjuk. Gjorde inte så mycket då jag spontant under dagen lyckats få till en träff med en flummig hippiekille jag skrivit med sen i våras och aldrig kommit till skott med, vi har haft så kass kommunikation och hintat om att ses utan att föreslå konkret, missförstått varann osv. Nu skrev han plötsligt idag och frågade om det var barmark på vägarna runtomkring mig för han skulle ut och cykla... Det var på väg att rinna ut i sanden även denna gång, men jag bjöd hem honom och plötsligt plingade det på dörren utan att han ens bekräftat att han skulle komma, stökigt och jävligt och mysbyxor hade jag, men kändes soft. Jag bjöd på käk och vi snackade lite. Inte totalt avspänt men inte obekvämt heller. Han var söt. Kände inte av nån attraktion från hans håll, men han verkade lite osäker så svårt att veta. Jag ses gärna igen.
När han drog vidare på sin cykeltur så började jag skriva med en ny bumblematch, som verkar sjukt rolig men bor två timmar bort. Jag skrev "hade gärna tagit en öl med dig ikväll om det varit möjligt". Så kom vi på att det VAR möjligt, att åka halva vägen var och ta en öl så båda rejsade iväg innan vi hann tänka efter, nu är jag snart framme. Känns lite galet men skoj, rapport kommer.😁
Heja! :D
 
Tog en fika med snygga kollegan idag. Han har gjort slut med sin favorittjej, för vilken gång i ordningen vet jag inte. Men ändå en tröst att de finns fler som krånglar fram och tillbaka med sina relationer.
Trevligt att sitta och gnälla ett par timmar och enas om att alla andra är dumma och vi är briljanta. Extremt konstruktivt 😂
Men det är ju det vänner är till för.

Är frostigt mellan mig och den andra kollegan. Dock inte pga av vår privata relation. Han är tillbaka på min ignoreralista där han befann sig ett år innan vi började ses utanför jobbet.

Jag och L har börjat prata i telefon. Vi har aldrig gjort det innan men nu har det blivit en timme varje kväll. Det är trevligt även om det mest är han som pratar. Det passar mig bra som tycker bäst om att lyssna och inte säga så mycket.
 
Dejt1 (den blivande kollegan)blev inställd idag, han blev sjuk. Gjorde inte så mycket då jag spontant under dagen lyckats få till en träff med en flummig hippiekille jag skrivit med sen i våras och aldrig kommit till skott med, vi har haft så kass kommunikation och hintat om att ses utan att föreslå konkret, missförstått varann osv. Nu skrev han plötsligt idag och frågade om det var barmark på vägarna runtomkring mig för han skulle ut och cykla... Det var på väg att rinna ut i sanden även denna gång, men jag bjöd hem honom och plötsligt plingade det på dörren utan att han ens bekräftat att han skulle komma, stökigt och jävligt och mysbyxor hade jag, men kändes soft. Jag bjöd på käk och vi snackade lite. Inte totalt avspänt men inte obekvämt heller. Han var söt. Kände inte av nån attraktion från hans håll, men han verkade lite osäker så svårt att veta. Jag ses gärna igen.
När han drog vidare på sin cykeltur så började jag skriva med en ny bumblematch, som verkar sjukt rolig men bor två timmar bort. Jag skrev "hade gärna tagit en öl med dig ikväll om det varit möjligt". Så kom vi på att det VAR möjligt, att åka halva vägen var och ta en öl så båda rejsade iväg innan vi hann tänka efter, nu är jag snart framme. Känns lite galet men skoj, rapport kommer.😁

Men vad kul! Vill också vara sådär spontan!
Lycka till :)
 
B, som jag har träffat två gånger varav sovit över en, kommer hit imorgon. Han längtar och är pirrig men håller sig på rätt sida gränsen än så länge så jag blir inte stressad.
Ska fika med A efter jobbet på fredag. Honom har jag träffat en gång för en vecka sen på morgonpromenad. Det har inte blivit något flirtigt än alls.
Igår blev det mat, prat och bra sex med B. Sen sov vi var och en på sitt håll och inget bestämt framåt. Så skönt!
 
började jag skriva med en ny bumblematch, som verkar sjukt rolig men bor två timmar bort. Jag skrev "hade gärna tagit en öl med dig ikväll om det varit möjligt". Så kom vi på att det VAR möjligt, att åka halva vägen var och ta en öl så båda rejsade iväg innan vi hann tänka efter, nu är jag snart framme. Känns lite galet men skoj, rapport kommer.😁
Hur gick det? :bump:
 
Jag har världens bitmärke thanks to Borås. Undrar om det har något att göra med att jag berättade att jag skulle träffa någon annan senare ikväll..

Om det nu blir av. Idag är det jag som strular, eller rättare sagt bilen.
 
Det gick bra! Vi hängde ett par timmar på en folktom småstadspub före stängning, snacket flöt på och vi hade trevligt. Sen hade han sämre nattrafik hemåt än mig, så jag hade redan innan tänkt att är han inte creepy så får han väl följa med hem, och så blev det. Var inte så laddat på puben, men hemma i köket började vi hångla, och sen hamnade vi säng. Det var också trevligt. Han drog tidigt på morgonen sen, fick ju två timmars resväg till jobbet.
Och jag vet inte... Vi hade kul, men han babblade på lite mycket, med för lite fokus på vad jag sa. Sånt kan ju vara en nervositetsgrej, men oavsett inte så attraktivt. Och jag blev väldigt sugen, och det var mysigt att skeda, men känns som att jag mest var allmänt kåt, inte att jag var så tänd på honom. Inte haft nåt sug efter att höra av mig till honom idag, utan mest känns lättnad att han inte gjort det, medan jag blev glad när jag fick ett mess av Hippiekillen. Jag får se, smälter det några dar och ser om jag vill träffa Halvvägskillen igen eller inte (vet ju inte om han vill heller, men fick känslan att han blev rätt förtjust) Det var kul att göra nåt så pass spontant, att han nappade på det var i alla fall ett plus!

Imorgon blir det häng med MC-killen. Vi är båda pepp, han verkar lättsam och skön. Sen ska jag visst träffa en annan på söndag... En som jag pratat med för rätt längesen och jag trodde han tänkte banga att ses men så var det visst inte. Ska bli skönt med en barnvecka sen att lugna ner mig lite på. :p
 
Det blev en dejt, och det klickade inte. Det kändes ju redan innan egentligen, att samtalet inte flöt, att det inte riktigt fanns ett intresse. Tyvärr var det samma på dejten. Han var trevlig, sexet var najs men det fungerar ändå inte för mig.
 
Mer sex-prat med Badoo-killen ikv :) Känns bra! Han kommer hit imorgon och är skönt att vi pratat om det så det förhoppningsvis inte behöver bli pinsamt och jobbigt eller någon press på att det måste liggas utan det blir om det blir :).
Upp till bevis för mig om jag kan prata IRL eller bara skriva... Men, jag har vin... XD
 
Tog tillslut mod till mig och frågade danskillen om han ville spela biljard i fredags.
Men fick svaret "jag kan inte imorgon" inget mer :crazy:, när jag skrev "kanske en annan gång då" får jag tillbaka "ja, kanske en annan gång".
Även jag förstår att det är dags att ge upp nu. Men jag känner mig även lite tveksam till om han vill umgås med mig överhuvudtaget ?! Jag skulle ändå påstå att vi är vänner (absolut inte bra vänner) men han har ändå varit hemma hos mig 2 ggr och vi har setts "ute" någon gång.
Sist vi sågs var ju hemma hos mig (när några andra kompisar var med) funderar på om jag råkat sagt något dumt...

Ska fika idag med en "friluftskille" jag börjat prata med på Tinder, får intrycket att han kan vara en sån typ va kille som jag skulle kunna passa med (jag faller ju oftare för killar som är lite mer nördiga) och han har katt. Men får väl se hur fikan går :).

Matchade med en annan kille jag dansat med förut (danskille 2), jag drog höger mest för att jag var nyfiken på om han swypat höger på mig :angel:. Vi är sen innan sommaren vänner på FB och har skrivit en del förut, pratade om att dansa tillsammans men det blev aldrig av plus att jag träffade en kille då.
Ganska säker på att den här killen var intresserad av mer än att bara dansa med mig. Men han är nog inte typen jag skulle dejta, han är snäll och trevlig kan nog vara väldigt charmig/flörtig om han vill. Men är en sån där supervältränad som flashar magrutorna på Tinder, såna brukar jag alltid dra vänster på annars :o.

Sen har vi "konsulten" som jag var på en dejt med för 4-5 veckor sen, men vi har skrivit till och från sen dess. Vi hade trevligt och skulle kunna träffa honom igen, men om det kan bli något mer vet jag inte. Är också lite typen jag brukar dejta.

Så hoppas väl egentligen bara att jag skulle kunna bli lite mer intresserad av någon annan, så jag kan släppa "danskillen" som ju uppenbarligen inte är intresserad av mig...
 
Mer sex-prat med Badoo-killen ikv :) Känns bra! Han kommer hit imorgon och är skönt att vi pratat om det så det förhoppningsvis inte behöver bli pinsamt och jobbigt eller någon press på att det måste liggas utan det blir om det blir :).
Upp till bevis för mig om jag kan prata IRL eller bara skriva... Men, jag har vin... XD

Undrar för att jag är nyfiken, inget dömande (bara för att klargöra) och hoppas du inte tar illa upp :) .
Är det någon du träffat innan ?

Personligen har jag inget emot sexprat/skriva sånt med en kille jag träffat och är intresserad av på det viset.
Men för mig skulle det nog kännas jobbigt att ha sexpratat med någon jag inte träffat just pga. förväntningarna om man ses. Är ju inte säkert att det finns attraktion i verkligheten, vad gör man då, säger tack men nej tack ?
 
Undrar för att jag är nyfiken, inget dömande (bara för att klargöra) och hoppas du inte tar illa upp :) .
Är det någon du träffat innan ?

Personligen har jag inget emot sexprat/skriva sånt med en kille jag träffat och är intresserad av på det viset.
Men för mig skulle det nog kännas jobbigt att ha sexpratat med någon jag inte träffat just pga. förväntningarna om man ses. Är ju inte säkert att det finns attraktion i verkligheten, vad gör man då, säger tack men nej tack ?

Jag har inget emot att skriva om det innan. Tycker det är bra att stämma av att man är på samma linje och gillar samma saker, annars känns det onödigt att träffas alls.
Det betyder inte att vi behöver ha sex när vi ses. Pratar om det precis som jag pratar om vad man gillar för typ av musik, serier osv.
 
Undrar för att jag är nyfiken, inget dömande (bara för att klargöra) och hoppas du inte tar illa upp :) .
Är det någon du träffat innan ?

Personligen har jag inget emot sexprat/skriva sånt med en kille jag träffat och är intresserad av på det viset.
Men för mig skulle det nog kännas jobbigt att ha sexpratat med någon jag inte träffat just pga. förväntningarna om man ses. Är ju inte säkert att det finns attraktion i verkligheten, vad gör man då, säger tack men nej tack ?

Ingen fara! :)

Vi har träffats tre gånger, första gången på ett fik, andra hemma hos mig och tredje sov jag över hemma hos honom. Kramats, hånglat och gosat har vi gjort och visst finns det attraktion, men jag ville inte gå hela vägen direkt.

Sen ifall det inte finns attraktion så är det ju så, det är ingens fel.

Jag tycker sexprat/sex är intressant... han skrev typ att ja, jag vet att jag kommer vilja iaf och jag frågade om han kan veta att han kommer vilja idag och/eller imorgon för att han ville då när vi var hos honom och att jag inte vet vad jag kommer vilja idag/imorgon...

När jag var yngre så tänkte jag att jamen, vill man ha sex med nån då vill man ju alltid det. Men nu har jag kommit på att nej, man behöver inte vilja alltid och det är helt okej.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
307
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 284
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp