Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om arbetsmyran och en del diskussioner här i tråden; Jag är (ganska säkert :angel:) apjobbig för jag ifrågasätter med jämna mellanrum vad han egentligen vill och vid ett tillfälle kraftigt ifrågasatt om han verkligen är singel och vad han tänker sig göra åt att vi så sällan ses pga hans extrema jobbande och än är han ju inte bortskrämd, så jag har bestämt att han är faktiskt seriöst intresserad av ett "vi", annars hade han nog flytt fältet för länge sen :D :laugh:

Beundrar arbetsmoralen, att orka jobba 12 h mer eller mindre konstant, men jag stör mig också på det för det stör vårt dejtande :angel:
 
Nu inte menat för just han men något jag kom att tänka på nu när du nämnde det.. jag tror att det finns väldigt många players som hävdar just att man jobbar väldigt mycket just för att det är då ett safe sätt att kunna träffas när man vill/inte har någon annan på gång men det låter även ganska attraktivt att vara väldigt driven och personer känner sig speciella när de vill träffas på den lilla fritid man har.
 
Nu inte menat för just han men något jag kom att tänka på nu när du nämnde det.. jag tror att det finns väldigt många players som hävdar just att man jobbar väldigt mycket just för att det är då ett safe sätt att kunna träffas när man vill/inte har någon annan på gång men det låter även ganska attraktivt att vara väldigt driven och personer känner sig speciella när de vill träffas på den lilla fritid man har.

Nu fattade jag vilket inlägg du svarade på, men hade varit skönt om du började citera :)
 
Nu fattade jag vilket inlägg du svarade på, men hade varit skönt om du började citera :)
Det var ett mer allmänt reflekterande inlägg och eftersom jag inte syftade just den personen så behövdes det inte. Inlägget klarar sig själv även utan citat eller om tidigare inlägg tas bort och eftersom det inte var ett svar så tycker jag att citat blir konstigt.
 
Nu inte menat för just han men något jag kom att tänka på nu när du nämnde det.. jag tror att det finns väldigt många players som hävdar just att man jobbar väldigt mycket just för att det är då ett safe sätt att kunna träffas när man vill/inte har någon annan på gång men det låter även ganska attraktivt att vara väldigt driven och personer känner sig speciella när de vill träffas på den lilla fritid man har.

Eftersom det var mitt inlägg du svarade på (ganska uppenbart) så är det ju bra att du inte menar just honom, för nån player är han inte. Långt ifrån.
 
Jag har lagt ner dejtandet igen för jag har helt enkelt inte tid. Det är knappast något jag säger för att spela några spel eller försök att vara intressant utan jag jobbar helt enkelt väldigt mycket periodvis. I helgen och idag åker jag före 06 och är hemma efter 20, i julas gjorde jag 70 timmar på en vecka + jag har djur och hus att ta hand om och helt enkelt inte orken att ens försöka få ihop en dejt med någon random typ på nätet.
 
Jag tror inte att jag skrev att alla som säger sig jobba mycket ljuger om det för att spela spel och verka intressanta. Om det verkade som det så kan jag klargöra det med att jag tror att vissa använder det inte att alla som säger sig arbeta mycket är players.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Mitt försök till nyårslöfte att föesöka ta tag i dejtandet går iaf åt helvete, så överväger att ge upp 🙈 och acceptera att de nog inte är ödet att jag ska hitta "den rätta " utan kanske vara en av de där som är förpassad till singel livet resten av livet.
Lite less o bitter javisst.
 
Snickaren skrev ikväll:
Jävlar vad du springer! 😀
Är du nå mör i benen?

Det sista jag skrev var ju att jag skulle fundera, men alltså han är så snygg, hela jag fladdrar inombords och rodnar ju utombords när jag ser honom!!!
Jajja, jag svarar artigt än så länge 😊
 
Jag hittade en charmig typ på badoo...
IMG_20190213_161917_444.jpg
 
Jag ska ev. ta en promenad imorgon. Känner mig sådär pepp. Han har varit helt okej, trevlig, rolig. Men tyvärr på gränsen till överdrivet skämtsam så att jag inte ens vet vad som är allvar. Jag gillar djupare diskussioner. Tänker att jag behöver ändå ut med hundarna och träna på att träffa nya människor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 397
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 968
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp