Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mm, han vill dock oftast att jag kommer dit, fattar inte.
Brukade träffa den där typen förr. Funkade bra när jag hade råttor som hade nötter i torrfodret och hans nötallergi hindrade. Sen dog råttorna, nötterna rök... Och jag fick fortsätta åka till honom, trots att det vore mycket enklare för honom att åka till mig.

Kan väl konstatera att den typen gott kan sitta hemma och runka, de är inget att ha.
 
Brukade träffa den där typen förr. Funkade bra när jag hade råttor som hade nötter i torrfodret och hans nötallergi hindrade. Sen dog råttorna, nötterna rök... Och jag fick fortsätta åka till honom, trots att det vore mycket enklare för honom att åka till mig.

Kan väl konstatera att den typen gott kan sitta hemma och runka, de är inget att ha.

Plus @Red_Chili
Ni har så rätt, men jag kommer nog fortsätta träffa honom då och då ändå :o utan att lämna vovvi då såklart.
 
Men det är ju du själv som hellre fortsätter träffa honom än killen som var lite osäker. Du fortsätter träffa en som beter sig så och fortsätter bli förvånad när han beter sig illa?

Är egentligen inte jättebrydd, vet ju att han är så. Och jag känner ingenting för honom mer än sexuellt.
Det var mest frustrerande i stunden eftersom jag vill ligga :D
 
Är egentligen inte jättebrydd, vet ju att han är så. Och jag känner ingenting för honom mer än sexuellt.
Det var mest frustrerande i stunden eftersom jag vill ligga :D
Ok men då känns det för mig ganska malplacerat att gå vidare på män på gruppnivå. Jag tycker det blir ganska tråkigt om det hela tiden hamnar i någon sorts negativ usch/trött på grupp x, speciellt om det nu bara är en själv som är frustrerad.
 
Ok men då känns det för mig ganska malplacerat att gå vidare på män på gruppnivå. Jag tycker det blir ganska tråkigt om det hela tiden hamnar i någon sorts negativ usch/trött på grupp x, speciellt om det nu bara är en själv som är frustrerad.

Sant, uttryckte mig nog lite fel :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
338
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 197
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp