Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog mig i kragen och skrev till hästkillen. Han svarade direkt och vi har redan efter typ 3 meddelanden utbytt :heart, om hästar såklart :laugh:

Varför kan man inte hoppa över första dejten för alltid, varför finns det ens :cautious: Han addade mig på insta men jag har ju öppen profil, hans var privat. La till honom också, scrollade lite snabbt, massa häst :love: Undrar varför han är singel och hittar bara på massa ursäkter till varför jag inte borde skrivit till någon alls :laugh:
 
Nästa vecka ska jag träffa valpen, hoppas det blir trevligt.
Han verkar pepp och taggad iaf.

Skriver med en jättesöt kille som verkar väldigt trevlig.
Tyvärr bor han i samma stad som L. Jag avskyr ju det stället :arghh:
Men jag är ju där jämt så vi får väl ta en fika och se hur det går.
 
Blev aldrig ngn träff med han som hade barn :( han slutade svara o höra av sig.
Skriver med en nu som bor nämre som driver restaurang, så vi får väll se om denna herre vill ses 🙈 jag jobbar kväll hela veckan så får hoppas han kan tänkas ses något nästa vecka :) men med mitt oflyt börjar jag tro att de inte är meningen att jag ska träffa någon :(
 
År ut och år in?

Visst har det hänt mig också att jag haft sex många gånger under en dag, men att ha det som kriterium... Känns avtändande.

Vet vissa helger då jag legat 10 ggr från fredag kväll till söndag eftermiddag (distans-dejting med helgbesök). Nu som sambo vette tusan hur vi skulle orka/hinna med ens varje dag? Vissa veckor blir det enbart på helgen.

Håller helt med om att det känns unket som ett kriterium. Rimligare är väl att man börjar dejta och märker med tiden om man har samma behov av sex, eller om det skiljer sig åt för mycket.
 
Vet vissa helger då jag legat 10 ggr från fredag kväll till söndag eftermiddag (distans-dejting med helgbesök). Nu som sambo vette tusan hur vi skulle orka/hinna med ens varje dag? Vissa veckor blir det enbart på helgen.

Håller helt med om att det känns unket som ett kriterium. Rimligare är väl att man börjar dejta och märker med tiden om man har samma behov av sex, eller om det skiljer sig åt för mycket.
År ut och år in?

Visst har det hänt mig också att jag haft sex många gånger under en dag, men att ha det som kriterium... Känns avtändande.

Eftersom det inte var ett kriterium/krav utan ett önskemål (viss skillnad) så ser jag inget sunkigt eller konstigt med det. Skulle själv inte vilja träffa någon som Inte har matchande sexlust.
 
Intressant kväll igår!:)
Jag har ju en skön norrman jag skrivit med sporadiskt i över ett år, utan intentioner att träffas. Började med samma musiksmak och helt på ett neutralt plan, men efter ett bra tag en övergång i LITE flirtigt. Vi har snackat om allt, även sex, men det har varit liksom teoretiskt, inte med syfte att gå igång på det. Alla hintar åt det hållet har skämtats bort men ändå varit lite kittlande, i alla fall jag har gått igång rejält bara på det lilla, kanske just för att vi skrivit med varann så länge, utan att gå över den gränsen. Jag har i nåt extra frustrerat läge varit sugen på att dra igång sexting men inte fått napp. Ändå har även han fortsatt hinta också, men hela tiden skämtat bort det. I alla fall, efter ett par timmars trams igår gick vi till sist hela vägen, och det var så jäkla gött! :DBetydligt hetare än mina senaste IRL-ligg, och sådär så att känslan hänger kvar dagen efter och gör mig okoncentrerad. :p
 
Ibland uppskattar jag verkligen att bo ensam!
Jag tycker det är jättetrevligt när spanjoren kommer till mig och lagar spansk mat. Samtidigt lämnar han köket i kaos. Jag som alltid är noga med att inte spilla olja på en varm spis har nu flera lager med intorkad olja som kommer ta flera dagars skrubbande att få bort :arghh:. Jag borde inte klaga, men nästa gång han kommer och lagar mat så blir det inte tortilla iallafall :cautious:.

Han jag ska på dejt med imorgon kom också på att det var alla hjärtans dag. Jag sa att det inte var med flit jag föreslog den dagen, men han tyckte bara det lät trevligt :p.
 
Inget skrivet med snickaren sen i måndags. Funderar på skriva och fråga om han vill ses igen.

Mitt största problem är tid, och vad man ska göra... i helgen har jag vovvi och blir på så sätt väldigt låst t.ex.

Vi har ju setts på jobbet och typ snabbt sagt hej, finns inte riktigt tid att stå och småprata...
 
Nätdejting är sjukt tråkigt, jag lägger i snitt max 15sek/dag på det. Vilket ju såklart gör att det händer väldigt lite där 😛

Men har skrivit lite med en kille senaste månaden (rekord! Jag har skickat hela 5 meddelande - och inte dissat honom ännu!)
Idag skrev jag i varje fall att jag tröttnat helt på hp, och frågade om han ville träffas på onsdag när jag jobbar i staden han bor i.

Jag vet inte om det ska räknas snabbt eller långsamt med en träff nu - men jag är sjukt nervös redan 😁 får se om han loggar in innan onsdag bara, han är lika (in)aktiv som jag är där....
Alltså. Segare kan det nog inte bli. Idag var jag på dejt med denna killen 😁 ett snabbt besök på ett fik och snack i en timme innan han skulle iväg och träna. Vi kan kalla honom P 😛

Det var en trevlig träff, snacket flöt på bra, även om det var han som snackade mest (vilket jag tycker är trevligt efter en dag på jobb där jag snackar mest 😛). Blev ett lite abrupt slut, men om det berodde på att han började få bråttom, eller om det var flr att han ville komma iväg fort så jag inte riskera att fråga om fler träffar vet jag inte.
Vi får se 🙂

Träffar gärna honom igen, men skulle inte bli jättebesviken om han inte vill. Har inte skrivit till honom ännu, får se om jag känner för det senare....
 
Jag tror att B har ledsnat. Han har ju skrivit direkt på morgonen och det sista han har gjort på kvällen förut. Men ändå inte för mycket liksom. Men nu är det tyst. Sen i söndags typ. Han svarar på tilltal men skriver aldrig själv och bara kort. Vet inte varför.

Jag ska träffa A imorgon. Tredje dejten.
 
Ibland uppskattar jag verkligen att bo ensam!
Jag tycker det är jättetrevligt när spanjoren kommer till mig och lagar spansk mat. Samtidigt lämnar han köket i kaos. Jag som alltid är noga med att inte spilla olja på en varm spis har nu flera lager med intorkad olja som kommer ta flera dagars skrubbande att få bort :arghh:. Jag borde inte klaga, men nästa gång han kommer och lagar mat så blir det inte tortilla iallafall :cautious:.

Han jag ska på dejt med imorgon kom också på att det var alla hjärtans dag. Jag sa att det inte var med flit jag föreslog den dagen, men han tyckte bara det lät trevligt :p.

Jag hade klagat som fan 😂
Antagligen blivit rätt arg också, den som stökat ner här får se till att städa upp efter sig också.
Ordnung ffs!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
307
Senast: VLMF
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 701
Senast: lingonben
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 033
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp