Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte.Hur ser ni på att träffa ex kompisar/bekanta?
Har lite kontakt med en kille som är bekant med mitt ex, de är inte superpolare direkt, men uppväxta i samma område och ses väl ibland tror jag.
Varför inte.
Sånt höll vi på med i tonåren. Tycker sådant är över dramatiskt nu för tiden.Tycker ofta att man hör att ex vänner är off limit.
Men tänker att det kanske mer gäller nära vänner![]()
Sånt höll vi på med i tonåren. Tycker sådant är över dramatiskt nu för tiden.
Hur ser ni på att träffa ex kompisar/bekanta?
Har lite kontakt med en kille som är bekant med mitt ex, de är inte superpolare direkt, men uppväxta i samma område och ses väl ibland tror jag.
Bästa kompisen kan ju vara bra att ge fan i, mest kanske för att man inte vill träffa exet särskilt ofta heller, men bekanta och andra kompisar ser jag inga problem med.Hur ser ni på att träffa ex kompisar/bekanta?
Hur ser ni på att träffa ex kompisar/bekanta?
Det där har jag också varit med om, och inte sällan från kvinnor som i nyktert tillstånd uttryckt sig lite lätt homofobiskt, men så fort de blir lite på viran skall de hångla upp mig, där det är tydligt att de endast gör det för att få uppmärksamhet från män, och utan något som helst samtycke från mig
Värst var ändå en kompis syster som hånglade upp mig framför ett gäng ooh-ande killar, och när jag bestämt inte hånglade tillbaka deklarerade hon högt för alla närvarande hur kass jag var på att kyssas![]()
Jag kommer ihåg, L var det visst?
Så himla fult att göra så, snacka om att utnyttja någon
Svarade du på hennes meddelande eller ignorerade?
Jag har väl egentligen inte så stort problem med kroppskontakt, beror såklart på vem det är. Jag dansar och då har man ju kroppskontakt med folk man inte alls känner. Men det är en helt annan sak än när någon tar på mig för att typ "ragga".
Jag håller med dig om att det inte är mitt eller ditt fel om någon inte kan läsa av kroppsspråket att man tycker det är obehagligt, men det blir ju vi som drabbas av det, tyvärr. Den som gör det tror jag inte förstår någonting.
Min kropp:
"Jaha, du har fixat så att vi inte ska bli gravida. Då ska du fanimej inte få ligga heller!"
#konstantblödningiövertvåveckor #sugennmenobekväm #spiralärjubramen
Ja det kanske skulle vara någotLäste ikapp nu sen helgen och jag har ju uppenbarligen samma problem, som jag skrev om ovan, att jag inte vill göra någon annan obekväm.
Jag fick tipset här på Buke för länge sedan att öva in fraser i förväg, gärna hemma framför spegeln. Så att när situationen sedan dyker upp så blir man inte lika överrumplad och osäker utan har tränat lite i förväg. Jag tyckte det var ett väldigt bra råd. Sen är det fortfarande jättesvårt eftersom alla situationer ser olika ut och det man övat in kanske inte känns rätt att säga just då. Hittills har det funkat bäst för mig att visa med kroppspråket. Om någon sätter en hand på mig tar jag tag i handen och ger tillbaks den till sin ägare. Det brukar fungera, men jag ska ändå bli bättre på att träna in saker att säga. Också.
Har han läst men inte svarat, så ser det oläst ut för dig.Gaahhh....
Ser inte ut som mitt meddelande är läst. Vet inte hur det ser ut om det är läst men inte godkänt?
Var och handlade nyss, har inte sett honom på länge men nu dök han upp, pysslade med korgarna och kändes som jag fick världens längsta blick med leende. Sådär så jag var tvungen att kolla ner.
Hjälp!![]()
Så det ser olika ut före man haft kontakt och efter? Brukar inte ta kontakt med icke fb-vänner utan att de förväntar sig ett meddelande. Kontaktat icke fb-vänner ett par gånger men då inte funderat över hur symbolen ändrat sig.Har han läst men inte svarat, så ser det oläst ut för dig.