Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag provade "dejta"/lära känna en person för första gången med planen att käka ute tillsammans. Jag har undvikit att äta tillsammans med en "dejt" pga. att det kanske hade blivit stelt. Men det gick bra. :)

Något jag märkte dock var att jag kunde bli lite obekväm med att han tittade på mig och då tittade jag åt sidan. Jag ville inte titta för mycket på honom för jag känner mig osäker på honom. (och tycker överlag att det är lite jobbigt med mycket ögonkontakt) Men annars kändes allt normalt.

Det var trevligt och roligt. :) Funderar på att föreslå att träffas igen snart.
 
Jag provade "dejta"/lära känna en person för första gången med planen att käka ute tillsammans. Jag har undvikit att äta tillsammans med en "dejt" pga. att det kanske hade blivit stelt. Men det gick bra. :)

Något jag märkte dock var att jag kunde bli lite obekväm med att han tittade på mig och då tittade jag åt sidan. Jag ville inte titta för mycket på honom för jag känner mig osäker på honom. (och tycker överlag att det är lite jobbigt med mycket ögonkontakt) Men annars kändes allt normalt.

Det var trevligt och roligt. :) Funderar på att föreslå att träffas igen snart.

Vad mysigt!

Jag tror nog de flesta är som du, tycker det är jobbigt med för mycket ögonkontakt alltså, ssk med någon man inte känner...
 
Jag och Sten sa inget sist om när/om vi skulle ses igen, men det tror jag nog han vill... men nu skrev jag o sa de vore kul o ses när jag kommer hem från semestern om typ 2 veckor... får se :) hörde även om vi skulle byta till messenger, skrivit på Tinder hittills...

Versen har inte svarat på mitt senaste messenger-meddelande som jag skickade i förrgår... fast det var vld långt iofs, sånt som det tar en stund att ladda för o svara på :p o vet han jobbar på dagarna nu... får se! Hoppas han inte tröttnade! Vore kul o träffa honom också efter semestern.... :).
 
Så himla viktigt och så svårt att veta i förväg.

Ja men precis. Sist sågs vi bara i 2 timmar och vi var lite nervösa så det var svårt att bilda en uppfattning av det lilla. Men nu när vi tillbingade en hel eftermiddag, kväll och ett par timmar på morgonen så blev det påtagligt för mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp