Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter den bästa dejten ever med Musikern :love:
Vi börjar synka mer och mer på alla plan.

Egentligen skulle jag varit hemma för 1,5 timme sen. Men jag hann bara köra ca 7-10 min från honom sen krockade jag :(
En kvinna som stod vid en stoppskylt körde plötsligt rakt ut på landsvägen där jag kom... hon tog hela förarsidan på min bil :arghh:
Och en massa plast från fronten låg på höger framhjul så jag kunde inte köra vidare.
Jag ringde M som kom som ett skott. Han rev bort det som låg på, kramade mig länge och väl, erbjöd sig att köra mig de 3 milen hem men jag ville helst få med mig bilen.

Kvällen fram till dess var iaf underbar.
 
Hemma efter den bästa dejten ever med Musikern :love:
Vi börjar synka mer och mer på alla plan.

Egentligen skulle jag varit hemma för 1,5 timme sen. Men jag hann bara köra ca 7-10 min från honom sen krockade jag :(
En kvinna som stod vid en stoppskylt körde plötsligt rakt ut på landsvägen där jag kom... hon tog hela förarsidan på min bil :arghh:
Och en massa plast från fronten låg på höger framhjul så jag kunde inte köra vidare.
Jag ringde M som kom som ett skott. Han rev bort det som låg på, kramade mig länge och väl, erbjöd sig att köra mig de 3 milen hem men jag ville helst få med mig bilen.

Kvällen fram till dess var iaf underbar.
Oj men vad hemskt!
hur mår du!
 
Jag får kolla i morgon vad som ingår i min försäkring. Men jag har inte råd att lägga ett öre extra. Man blir liksom inte rik på att jobba halvtid i hemtjänsten, ligga i skilsmässa och julen väntar runt hörnet :arghh:

Man bör alltid besöka sjukhus vid sånt här, om det blir besvär efteråt...

Och det finns risk att du har skiiiitont i morgon! Jag small ju för några år sen, gick bra (hade nog änglavakt med tanke på hur bilen såg ut..) men dagarna efter hade jag så ont i hela kroppen så jag var grinfärdig. Kändes som den värsta tänkbara träningsvärken du kan ha, överallt!

Så förbered dig på det, även fast det känns bra idag.
 
Man bör alltid besöka sjukhus vid sånt här, om det blir besvär efteråt...

Och det finns risk att du har skiiiitont i morgon! Jag small ju för några år sen, gick bra (hade nog änglavakt med tanke på hur bilen såg ut..) men dagarna efter hade jag så ont i hela kroppen så jag var grinfärdig. Kändes som den värsta tänkbara träningsvärken du kan ha, överallt!

Så förbered dig på det, även fast det känns bra idag.

Jag är förberedd.... :(
Hade det inte varit för att jag behövde hem till hunden och mina epilepsimediciner så hade jag åkt in.
 
Jag är förberedd.... :(
Hade det inte varit för att jag behövde hem till hunden och mina epilepsimediciner så hade jag åkt in.

Hoppas du slipper som sagt! :heart Och ännu mer, hoppas verkligen inte det blev några allvarliga skador på dig! Bilar är bara materiella ting, även om jag förstår din frustration över den när du verkligen behöver den för jobbet, men sånt brukar oftast gå att ordna endå, antingen genom hyrbil eller nån bekant.

Vet inte hur det funkar, men det verkar ju som om det är den andra som helt klart är orsaken till olyckan, då kanske inte ditt fb ska ta kostnaden för hyrbil? Du får kolla upp sånt också, och se till att du inte får några extra utgifter av detta, även om det såklart är bra att anmäla till ditt fb också såklart, men ”tyvärr” tror jag att man måste ha besökt vården för att få någon större hjälp.

Håller tummarna att du vaknar något sådär smärtfri iallafall. :love:
 
På väg hem från USA. Vi grinade som jävla ungar bägge två när jag skulle åka... Så mycket var precis som jag förväntat mig, så mycket var mil bättre än jag nånsin vågat hoppas på. Öken var rätt coolt, tumbleweeds på väg till mataffären, svala sköna nätter och så galet mycket kramar, skratt, hångel, toppenmiddagar ute på resturang... så jävla kul. Han är precis den jag lärt känna, och det finns liksom inga tveksamheter - så fort han kan flyttar han till mig. Dröjer det så åker jag tillbaka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 071
Senast: Exile
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
66
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 044
Svar
1 195
· Visningar
123 443
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp