Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg hem från USA. Vi grinade som jävla ungar bägge två när jag skulle åka... Så mycket var precis som jag förväntat mig, så mycket var mil bättre än jag nånsin vågat hoppas på. Öken var rätt coolt, tumbleweeds på väg till mataffären, svala sköna nätter och så galet mycket kramar, skratt, hångel, toppenmiddagar ute på resturang... så jävla kul. Han är precis den jag lärt känna, och det finns liksom inga tveksamheter - så fort han kan flyttar han till mig. Dröjer det så åker jag tillbaka.

Så roligt för dig! Låter ju fantastiskt! :love:
 
På väg hem från USA. Vi grinade som jävla ungar bägge två när jag skulle åka... Så mycket var precis som jag förväntat mig, så mycket var mil bättre än jag nånsin vågat hoppas på. Öken var rätt coolt, tumbleweeds på väg till mataffären, svala sköna nätter och så galet mycket kramar, skratt, hångel, toppenmiddagar ute på resturang... så jävla kul. Han är precis den jag lärt känna, och det finns liksom inga tveksamheter - så fort han kan flyttar han till mig. Dröjer det så åker jag tillbaka.
Så underbart! Jag blir så glad av att läsa det! 😍
 
På väg hem från USA. Vi grinade som jävla ungar bägge två när jag skulle åka... Så mycket var precis som jag förväntat mig, så mycket var mil bättre än jag nånsin vågat hoppas på. Öken var rätt coolt, tumbleweeds på väg till mataffären, svala sköna nätter och så galet mycket kramar, skratt, hångel, toppenmiddagar ute på resturang... så jävla kul. Han är precis den jag lärt känna, och det finns liksom inga tveksamheter - så fort han kan flyttar han till mig. Dröjer det så åker jag tillbaka.

Helt fantastiskt! :love:
 
Haha. Jag och dejten har fortfarande inte haft något snack om vår relation eller status på den. Och igår fick jag ett brev- jag är bjuden på bröllop men inte bara jag eller med en allmän +1 utan han är bjuden med mig. Bröllopet är visserligen bara 5 mån bort men det kändes ändå lite kul, det är ju längre tid än vi träffats. Han tyckte iaf det lät kul o att han gärna går med mig. :)
 
Frågade V om han vill följa med och hälsa på min bror.
Till min förvåning sa han ja. Min bror bor utomlands, V är inte intresserad av att resa. Han tycker det är lika festligt som jag med nya människor, dvs inte alls och ändå säger han ja till att flyga flera timmar till ett land som inte intresserar honom och bo hemma hos en familj han aldrig träffat och som lever ett liv väldigt långt från hans eget, mitt med för den delen.
Antar att det är sånt som kallas kärlek?
 
Frågade V om han vill följa med och hälsa på min bror.
Till min förvåning sa han ja. Min bror bor utomlands, V är inte intresserad av att resa. Han tycker det är lika festligt som jag med nya människor, dvs inte alls och ändå säger han ja till att flyga flera timmar till ett land som inte intresserar honom och bo hemma hos en familj han aldrig träffat och som lever ett liv väldigt långt från hans eget, mitt med för den delen.
Antar att det är sånt som kallas kärlek?
Vad spännande! Vilket land? Om du vill säga såklart ;)
 
Jahopp, tv:n kommer vara uppbokad ikväll 😅 Ragget är rolig, han handlar först och frågar eventuellt sen. Tur att vi är på samma nivå!

Screenshot_20191119_110458.jpg
 
VERKLIGEN ingen kritik, bara ett konstaterande :D

Ragget har definitivt hittat Heaven on Earth :D
Haha jag älskar hans spontanitet! :D Jag är ju likadan själv.
Jag och kollega satt en gång på jobbet och slösurfade och skulle kolla upp vad en viss bilmodell kostade. Vi gick in på Blocket och på förstasidan fanns en bild på en häst jag tyckte var fin så jag klickade upp den annonsen först. Jag blev därefter störtförälskad i hästen, ringde ägaren (som bodde 90 mil ifrån mig) och innan jag gick hem för dagen hade jag köpt hästen osedd :D Då hade jag två månader innan detta hände redan köpt en annan häst men vafan, en mer eller mindre.

Hästen skickades för övrigt ner med lastbil två dagar senare och jag fick ta den som kom nerför rampen helt enkelt. Ridhäst på 13 år, helt fantastisk. Bästa köpet jag gjort!
 
Det finns vissa liknade drag hos de män jag gillar... och jag undrar hur de står ut med mig :)

Jag är förespråkare av systemet "horisontell garderob" och häller ut mina kläder på golvet i klädkammaren medan mitt ex hänger upp sina kläder på torkstället i färggradientskala

Jag kom hem till ragget för ett par dagar sedan och dumpade mina grejer i hans lilla hall, han log och sa "Jag är parkerar alltid bilen i utryckningsriktningen och du blockar nödutgången..." och ställer sedan i ordning mina pryttlar.
 
Det finns vissa liknade drag hos de män jag gillar... och jag undrar hur de står ut med mig :)

Jag är förespråkare av systemet "horisontell garderob" och häller ut mina kläder på golvet i klädkammaren medan mitt ex hänger upp sina kläder på torkstället i färggradientskala

Jag kom hem till ragget för ett par dagar sedan och dumpade mina grejer i hans lilla hall, han log och sa "Jag är parkerar alltid bilen i utryckningsriktningen och du blockar nödutgången..." och ställer sedan i ordning mina pryttlar.
Jag dejtade ett tag en man som ställde potatisklyftorna i prydliga rader på plåten när man skulle göra klyftpotatis. Jag hade aldrig ens tänkt tanken på att man kunde göra så och han hade aldrig tänkt att man kunde göra på ett annat sätt. (Jag häller olja på plåten, hystar i klyftorna, mojsar runt så alla får olja på sig och sedan kör jag in dom i ugnen, skakar plåten några gånger under tiden i ugnen). Men hans sätt fungerade också :D.
 
Haha, känner mig lite schizofren när ni skriver ang. ordning och reda, saken är nämligen att jag mycket väl skulle kunna ställa potatisklyftarna i radar, och jag använde alltid färgmatchade klädklypar (vita till vita kläder, osv...) i den tiden jag hängde upp tvätt.... :angel: Men har insett att om jag skulle köra en sådan linje så skulle saker och ting ta alldeles för lång tid, så istället går jag för ordningen: totalt kaos! :o :rofl:


Ang dejting då, jag har fortsatt skriva med DB, och nu ska vi äntligen försöka få till en dejt nr 3 på onsdag. I går gjorde jag ett försök till att ta reda på vilken form av relation han ser för sig med mig, samt att klargöra (vilket jag nog inte lyckades med) hur jag ser på saken. Long story short - han vill ta det relativt lugnt och bli känd, jag är helt okej med det, men vill att vi träffas fysiskt oftare och inte enbart chattar.

Annars så har jag nog landat lite i att inte överanalysera eller tänka för seriöst på vår "relation", utan bara njuta av hans umgänge och uppmärksamhet. :up: (Och ja, lägenheten är städat nu....)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 072
Senast: Exile
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är det dags igen att se till att ha hästen i form i sommar! STL Sommartrav fortsätter även i år med dubbla STL-omgångar varje vecka...
Svar
0
· Visningar
66
Senast: Gunnar
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 046
Svar
1 196
· Visningar
123 454
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp