Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffat hon som inte hade barn. Hon hade drygt 10 mil resa med bil. Men hade ändå ärenden här sa hon. Vi tog en promenad och det var trevligt. Skön personlighet , trevlig, lugn men ändå lättsam att prata med. På många sätt väldigt lik mig , också introvert. Söt, gullig röst. Men så var det de där med attraktion. Det var iof förväntat. Men trevligt var det iaf 🙂.
 
Vilket kap
 

Bifogade filer

  • 20200126_203813.jpg
    20200126_203813.jpg
    118,7 KB · Visningar: 412
P har varit här i 5 timmar i dag. Vi tog först en timmes promenad med Skägget, sen kaffe och en jävla massa hångel. Låg sen skavfötter i soffan och masserade varandras fötter och pratade om allt mellan himmel och jord :love:
Han är jättefin och vi har sjukt kul ihop.
Längtar redan till Fredag då vi ska ses igen 😊
 
Jag uppdaterade min tinderprofil här om dan, tröttnade lite på att DB aldrig har tid att ses... Matchade med två stk som kändes lovande, men ingen har hittils svarat trots att jag skrivit till båda.

Dock så i går fick jag plötsligt helt out of the blue ett meddelande från H - om ni minns honom - min "perfekta" dejt från mellandagarna, som gillade att dansa och dessutom var riktigt bra i sängen.. :angel: Har inte svarat än, men får göra det och kolla vad han vill. :)

Dessutom - typ samtidigt(!) så messade en annan tidigare dejt - poeten, som jag försökte matcha med min kompis. Vi har hållit lite grann kontakt och setts sporadiskt utan att det varit "dejtande", men jag får nog vara ännu tydligare med att jag bara är interesserad av vänskap.

Så, samma kväll (vad allt händer på en gång?!) skriver exmaken och undrar om jag vill träffas i veckan, då han är i distriktet några dar. Kommer nog försöka träffa honom på tisdag, han hintade ang. sova över, men vi får se...

Även Z har varit lite mer "på" och frågat om han får komma hit igen nästa helg... Jag var lite oförberedd, sa jag råkade säga ja (han frågade på tlf och jag visste inte att det var hans nummer när han ringde) - har inte helt bestämt mig om jag ska avboka eller om jag faktiskt vill träffa honom igen. :cautious:

I morse så nämnde jag såvitt för DB att jag börjat hänga lite på Tinder igen, och då kunde han minsann komma över i dag.... Så han har nyss varit här i 3 timmar. :p

Nu hoppast jag väl egentligen att de nya Tindermatchningarna inte svarar alls, känns som att jag har fullt upp redan!
 
Fruktansvärt mycket fejkprofiler på Tinder nu med modell tjejer som hänvisar till Snapchat.

Promenad tjejen har hört av sig. Verkar som hon också tycke det var trevligt. Vill minnas att när vi sa hejdå att hon tyckte det var väldigt trevligt.
Antar att jag var mer avslappnad när den där omedelbara attraktionen inte fanns.
 
Fruktansvärt mycket fejkprofiler på Tinder nu med modell tjejer som hänvisar till Snapchat.

Promenad tjejen har hört av sig. Verkar som hon också tycke det var trevligt. Vill minnas att när vi sa hejdå att hon tyckte det var väldigt trevligt.
Antar att jag var mer avslappnad när den där omedelbara attraktionen inte fanns.

Jag kände ingen omedelbar attraktion med P men allt efter timmarna gick så byggdes det på. Nu tycker jag att han är skitfin :love:
 
Ja, hon var väldigt söt med isblå ögon. Men för mig är attaktion svårt att bygga om attraktion inte finns där från början.
Kan tänka mig att träffas fler ggr dock då jag trivdes i hennes sällskap om det blir aktuellt.
Vad roligt att det kändes bra på dejten!

Det är verkligen värt att ge attraktionen mer tid än bara en enstaka dejt. Det är ju för väldigt många en spänd situation där man inte är riktigt sig själv och då är det inte säkert att attraktionen finns där. Det kan ju ta tid att bli bekväm med varandra. Och det avspeglas ju i vad man sänder ut.

Jag har så länge jag känt mitt kap gillat honom som person, men det var först efter han blev singel och vi började lära känna varandra på riktigt som det plötsligt fanns en massa attraktion!

Det är kanske mer sällan ”blixt från klar himmel attraktion” förekommer och faktiskt blir kvar jämfört med attraktion som kommer när man börjar se personen för den den är.
 
Fast en bild på sitt skrev är det väl aldrig någon som nappar på? Och kanske särskilt inte i varselkläder? Mer osexig outfit får man ju leta efter.
Brandmän anses väl sexiga? :confused: De har ju också varselkläder...
Men fokuset på skrevet kanske inte var så genomtänkt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
201 692
Senast: pepp
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: movi
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 869
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 937
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp