Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukade ha lättare att äga vad jag INTE sökte. Typ en äkta man att bilda familj med och leva happily ever after.
Hehe ja så är det ju men samtidigt är det ju ett rätt negativt förhållningssätt också. Skulle aldrig skriva i min bio att "vill du x kan du spela vänster" eller rädda upp egenskaper mitt ex haft som jag inte uppskattat. Vill nog hellre speca vad jag vill.
 
Jag vet aldrig vad jag ska svara när jag får frågan vad jag söker på tinder. Får bara upp klippet där häxan surtant säger "jaa, vad GÖR jag här egentligen....jag gör väl vad JAG vill!" På näthinnan

🙈

Jag brukar nog säga att jag tar det som det kommer, men att jag inte är ute efter enbart kk/sex, vill ha fina människomöten och om det blir något mer så tar man den diskussionen då.
 
Jag brukar nog säga att jag tar det som det kommer, men att jag inte är ute efter enbart kk/sex, vill ha fina människomöten och om det blir något mer så tar man den diskussionen då.

Exakt så. Man vet ju aldrig innan om man ens kommer fatta tycke för personen på det sättet.

J frågade rakt ut om jag sökte toyboy eller vad. Svarade att jag egentligen vill ha nåt seriöst, men att toyboy duger bra i väntan på den rätta :D
 
Ja, tanken var att han skulle komma hit och så är det väl fortfarande, men corona har ju inte direkt gjort det enklare. Nu är väl planen lite mer att han ska jobba i Amerika något år innan han kommer hit, även om det såklart känns tråkigt.

Sen skulle jag ljuga om jag sa att det senaste året inte har varit tufft för relationen. Vi skulle ha träffats minst tre gånger, men nu blev det ju inte en enda gång istället. Han har behövt vara hemma mycket och är då mycket upptagen så att vi inte har kunnat prata, och så har jag varit upptagen med att skriva examensarbete. Vi har inte bråkat eller något, det är mer att man känner att det inte är så bra som det kan vara och att det blir ansträngt. Mycket känns så himla självklart när vi träffas och är tillsammans, och när man inte fått känna den känslan på över ett år blir det tufft. Men vi jobbar på och ingen av oss är redo att ge upp.
Om du vill bolla så har ju vi lyckats med "importen" nu, så har erfarenheter att dela med oss av.

Tänker på er, vet hur vidrigt det är med limbot ang när man kan ses igen...
 
Exakt så. Man vet ju aldrig innan om man ens kommer fatta tycke för personen på det sättet.

J frågade rakt ut om jag sökte toyboy eller vad. Svarade att jag egentligen vill ha nåt seriöst, men att toyboy duger bra i väntan på den rätta :D

Haha ja, vill verkligen inte säga "JAG SÖKER ENBART FÖRHÅLLANDE OCH INGET ANNAT" för det känns som att det blir en otrolig press på att man måste känna något och känna något snabbt. Jag har ju typ aldrig varit kär? Har nog haft en crush, men tror kanske inte att det var så mkt mer än det. Så jag vill verkligen inte känna mig hetsad till något.
 
Ja, tanken var att han skulle komma hit och så är det väl fortfarande, men corona har ju inte direkt gjort det enklare. Nu är väl planen lite mer att han ska jobba i Amerika något år innan han kommer hit, även om det såklart känns tråkigt.

Sen skulle jag ljuga om jag sa att det senaste året inte har varit tufft för relationen. Vi skulle ha träffats minst tre gånger, men nu blev det ju inte en enda gång istället. Han har behövt vara hemma mycket och är då mycket upptagen så att vi inte har kunnat prata, och så har jag varit upptagen med att skriva examensarbete. Vi har inte bråkat eller något, det är mer att man känner att det inte är så bra som det kan vara och att det blir ansträngt. Mycket känns så himla självklart när vi träffas och är tillsammans, och när man inte fått känna den känslan på över ett år blir det tufft. Men vi jobbar på och ingen av oss är redo att ge upp.
Det låter slitigt. Jag förstår att det känns tufft!
 
Tack! Det kommer jag få 😍
En höglöpande tik, fem intakta hanar och en valp på 11 veckor. Ah, hundlivet..... Vi får väl se om vi hinner med något annat än att hålla ordning på våra hundar 🙄😅

Det låter perfekt tycker jag. Det kommer garanterat inte bli stelt. Min hund har räddat mig många ggr då jag känt att jag börjat gömma mig för långt under stenen 🙄
 
Exakt så. Man vet ju aldrig innan om man ens kommer fatta tycke för personen på det sättet.

J frågade rakt ut om jag sökte toyboy eller vad. Svarade att jag egentligen vill ha nåt seriöst, men att toyboy duger bra i väntan på den rätta :D
Ouch. Tyckte han inte att den kändes hårt att höra?
 
Sitter här och försöker städa upp lite, plocka bort bilder, packa bort mina drömmar.
Men det kunde vara värre.
Snarare jag försöker sysselsätta mig.
skulle bara vilja gå och fika med någon.
inte en dejt eller så, bara sitta och prata bort timmar.
Nåväl det har get mig lite fokus i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 212
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 032
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp