Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi kom på 21 ikväll att vi behövde kramas lite. Jag skulle sova tidigt pga att jag jobbar 36 tim i helgen o ska upp 5 imorgonbitti. Var jag förnuftig och stannade hemma? Nej.
Men påminn mig imorgon eller nästa gng jag gnäller, att det var Så välbehövligt och värt. Jag kommer ångra mig så jag säger det igen - Det var värt :cautious:
 
Alltså, hur kan man få vara såhär nöjd?! Jag måste verkligen alltid ta mig själv på orden hädanefter med att jag ska mår minst lika bra när jag är ensam som när jag är tillsammans med den jag träffar. Hela veckan har gått som en dans! Bara lite lagom positivt (jag är normalt allt eller inget och alltid alldeles för mycket) ser jag framemot när vi ses nästa gång och är inte ett dugg stressad över att inte veta när det blir. Fredag har jag AW och på lördag skulle han ut o öla med en vän. Kanske vi tittar sammanstrålar någon kväll o sover ihop eller så gör vi inte det utan ses längre fram. Så konstig men otroligt skön känsla att inte ha en enda negativ känsla kring det!

Risken att de 2 kollegorna (av 4) som inte vet att vi träffas får reda på det i morgon känns rätt hög (jag är sämst på att hålla tyst/hålla masken/ljuga men har åtm plockat bort hans tandborste i förebyggande syfte 😁) men det känns helt fine. Även där fick jag en sådan rak och enkel kommentar som avdramatiserade det helt. Det känns bra.

Och jag har faktiskt haft väldigt mycket "vi"-känsla hela veckan, wow 😁 Har jag ju inte ens haft i förhållanden innan. Tänk vad bra det kan bli om man lär sig kommunicera lite mera och höja ribban 💫
 
@the_connemara jag är orimligt nöjd efter att ha tjatat hål i huvudet på dig i flera år om att det är så det ska vara och kännas 😁

Sambolivet med V är helt perfekt 😍
För mig är det egentligen inte så stor skillnad eftersom han har varit den som åkt fram och tillbaka till mig jämt. Men jag har mer plats och mer tid eftersom han gör så mycket hemma, känns mest som jag glider omkring 😁

Han är även världens gulligaste som hjälper mig att sätta igång min häst. Vågar inte rida ut själv pga extremt explosiv 😅
V får gå bredvid och hålla koll på vilddjuret så han sköter sig. Molnet vill väldigt gärna försöka skrämma folk och bossa runt men V går inte på hans fula knep 😁
Imponerande att han gått från noll intresse av hästar till att ha full koll på alla rutiner i stallet och hantera Molnet som att han aldrig gjort något annat.
 
Jag har en sinnessjukt snygg hantverkare ute hos mig som jag knappt kan slita blicken från. Han är hur trevlig som helst och när han satt på golvet och jobbade kom min katt fram till honom, satte tassarna på hans arm och sträckte sig upp och slickade honom i ansiktet 😂 🙈 Jag skämdes och frågade om jag skulle ta bort katten men han bara skrattade och svarade att det bara var kul med ett fyrbent sällskap.

MEN så har vi den lilla detaljen att han har barn från tidigare förhållande. Så förbaskat synd 😩
 
MEN så har vi den lilla detaljen att han har barn från tidigare förhållande. Så förbaskat synd 😩

Det kan funka ändå om han väger upp i övrigt ;) Jag trodde jag skulle vara den sista att säga det men det är på inget sätt barnet som är bekymret mellan mig och den här snubben jag träffar. Sen beror det såklart på hurdan den andra föräldern är, det brukar vara det större problemet.
 
Det kan funka ändå om han väger upp i övrigt ;) Jag trodde jag skulle vara den sista att säga det men det är på inget sätt barnet som är bekymret mellan mig och den här snubben jag träffar. Sen beror det såklart på hurdan den andra föräldern är, det brukar vara det större problemet.
Nä, i mina ögon finns det inget kanske i den frågan. Har killen barn sen innan är det ett stort NEJ från min sida 😅 Jag är inte beredd att anpassa mig efter någon med barn.
 
Det kan funka ändå om han väger upp i övrigt ;) Jag trodde jag skulle vara den sista att säga det men det är på inget sätt barnet som är bekymret mellan mig och den här snubben jag träffar. Sen beror det såklart på hurdan den andra föräldern är, det brukar vara det större problemet.

För mig funkar det inte, hur bra killen än är i övrigt.
Möjligtvis om ungen är 25 år och bor i Australien 🙄
 
Ikväll ska jag till min dejt :)
Det är sista jakthelgen för säsongen, så vi ska jaga lördag+söndag. Det är väldigt roligt att träffa någon som delar det intresset på samma nivå som jag själv.
Det är nog den finaste komplimangen jag fått hittills, med tanke på hur otroligt intensiv han är i sitt intresse :D
”Det är så himla mycket roligare att jaga när du är med!”.

Såå ja, det blir nog en helhelgsdejt igen vad det verkar!
 
Ikväll ska jag till min dejt :)
Det är sista jakthelgen för säsongen, så vi ska jaga lördag+söndag. Det är väldigt roligt att träffa någon som delar det intresset på samma nivå som jag själv.
Det är nog den finaste komplimangen jag fått hittills, med tanke på hur otroligt intensiv han är i sitt intresse :D
”Det är så himla mycket roligare att jaga när du är med!”.

Såå ja, det blir nog en helhelgsdejt igen vad det verkar!

Det låter så härligt!
 
Nä, i mina ögon finns det inget kanske i den frågan. Har killen barn sen innan är det ett stort NEJ från min sida 😅 Jag är inte beredd att anpassa mig efter någon med barn.

Jag förstår det fullt ut. Jag är rätt anti barn. Min poäng var inte att propagera för att andras barn är nåt att sträva efter, utan mer att ibland förvånar en sig själv i vad en faktiskt finner sig i när det gäller rätt person.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 590
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 137
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp