Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
I Norrland är det exotiskt med någon som inte kör skoter... oavsett kön :rofl: Särbons vänner har sett helt förfärade ut när jag sagt att jag har vare sig skoter eller förarbevis :D

Samma här. Varken kör skoter, åker skoter, åker på skoterresor, är tystlåten, super mig under bordet eller hade en man som stod för större delen av försörjningen. Jag var helt klart aldrig äkta norrlänning nu sist jag försökte bo där uppe ;)
 
Spanar in tinder lite då och då, och för första gången på en evighet fanns det en att dra höger på. Han skickade en GIF, varpå jag svarade med en GIF tillbaka. Det här började ju skitbra! 😂😂😂😂🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Älskar GIF och memes! Hoppas han hakar på! 😂😂😂
EF04B823-34BE-4138-9356-225E32FB9EC9.jpeg
 
Jag ska träffa en ny människa på Söndag. Eller, ny och ny, vi har pratat i typ 3 månader. Men nu ska vi ses. Kommer typ inte ihåg hur människan ser ut ens. Ska bli intressant.

Inser nu att det nog är över 4 månader haha. 😅 Fattar inte varför människan ens vill träffa mig vid det här laget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 527
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 073
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • lära sig tömköra
  • WE-tråden
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp