DejtingtrÄden 31

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Vi har pussats utan tunga just nu. Vi har spelat 500 dÀr vinnaren skulle fÄ en puss. Han vann.
jag Àr rÀtt full, sÄ dricker inte mer ikvÀll. Vi har pussats och han har inte varit emot det sÄ det kÀnns vÀldigt lovande. Har legat pÄ
Hans knÀ och allt kÀnts brann
 
Jag drack lite för mycket för fort igÄr, sÄ blev sittandes pÄ toa och spydde i en hink.
Tyckte ÀndÄ inte att jag drack sÄ mycket, men har förvisso inte druckit pÄ ett tag sÄ kanske va dÀrför jag var extra kÀnslig.

PÄ min soffa kan man inte gömma sig pÄ andra sidan soffbordet, sÄ det blev att jag satt/lÄg pÄ honom och huvudet i hans knÀ sÄ att sÀga.

NĂ€r filmerna va slut satt vi kvar och myste i soffan. Det ena ledde till det andra och vi landade i sĂ€ngen och hade sex. Han valde vanilla kondomen, han fick vĂ€lja sjĂ€lv för sĂ„nt vet inte jag vilket som passar bĂ€st. Är tacksam till er som tipsade om mixpacken. đŸ‘đŸ»

Han var vÀldigt mÄn om hur jag hade det, tyckte det var synd att jag aldrig haft/fÄtt orgasm och ville ha med mig. NÄvÀl skönt va det ÀndÄ för omvÀxlingens skull, normalt sett brukar det göra sÄ ont att jag bara vill grÀva ner mig och grÄta.

Sen lÄg vi och myste efterÄt innan vi kröp ner ordentligt i sÀngen och somnade.
Nu pÄ morgonen lÄg vi och myste en stund och sÄ blev det lite morgonsex pÄ det.
Han hade dÄligt samvete att han inte kunde hÄlla ut sÄ lÀnge innan han kom.
För min del kvittar det sa jag, bryr mig inte sÄ mycket om det dÀr. SÄ lÄg vi och myste lite till.

Blir snart gĂ„ upp och kĂ€ka frukost, sen fĂ„r vi se va dagen bjuder pĂ„. 😇
 
Fick en liten egoboost nĂ€r en snubbe pĂ„ kursen jag gĂ„r verkar ha noterat min nĂ€rvaro. Vi skrevs en del under helgen, bara oskyldigt men dock slapp jag ju tĂ€nka pĂ„ annat elĂ€nde en stund. Han slutade dock skriva nĂ€r han insĂ„g att jag inte bodde hĂ€r, eller om han googlade och insĂ„g att jag Ă€r rĂ€tt mkt Ă€ldre Ă€n honom 😅 I vilket fall Ă€r det ju kul att en ungdom har nĂ„t utbyte av att höra av sig till en bitter tant som jag :angel:
 
Fortsatt ej förvÄnad
24C99D14-AA47-444A-AC9C-C14DA71453F5.jpeg
 
Hade en kille som tyckte jag skulle köra 8 mil och sova över igĂ„r kvĂ€ll. AlltsĂ„ visst kan jag Ă„ka en bit för att trĂ€ffa nĂ„n som verkar vettig men inte efter en kvart och fyra meddelanden liksom. 🙄
Hade han dÀremot bott 8 minuter ifrÄn, och föreslagit typ en promenad efter nÄgra fÄ meddelanden hade det varit en helt annan sak.
Menar sĂ„ klart inte att det inte Ă€r ok att Ă„ka hem till och trĂ€ffa okĂ€nda mĂ€nniskor pĂ„ en gĂ„ng, men det Ă€r inte riktigt min grej. FrĂ„gade "min" kille om det förslaget jag fick brukade funka, men fick inget svar pĂ„ det... 😅
 
Hade en kille som tyckte jag skulle köra 8 mil och sova över igĂ„r kvĂ€ll. AlltsĂ„ visst kan jag Ă„ka en bit för att trĂ€ffa nĂ„n som verkar vettig men inte efter en kvart och fyra meddelanden liksom. 🙄
Hade han dÀremot bott 8 minuter ifrÄn, och föreslagit typ en promenad efter nÄgra fÄ meddelanden hade det varit en helt annan sak.
Menar sĂ„ klart inte att det inte Ă€r ok att Ă„ka hem till och trĂ€ffa okĂ€nda mĂ€nniskor pĂ„ en gĂ„ng, men det Ă€r inte riktigt min grej. FrĂ„gade "min" kille om det förslaget jag fick brukade funka, men fick inget svar pĂ„ det... 😅
”Min” svarade precis att det var ett bĂ€ttre svar Ă€n vad den hoppats pĂ„. Lol.
 
..Fortsatt ej förvÄnad..
Ja vad fan Àr felet. Inte undantagsfall heller utan det hÀr Àr ett stört beteende som förekommer hos lÀskigt mÄnga, de lurar en med att verka trevlig och att man Àr "vÀnner" sen nÀr man ej vill gÄ pÄ dejt eller ligga sÄ spÄrar det ur. Tror de seriöst att man bara "jo men förresten, det gör vi"?
111.png
 
Jag drack lite för mycket för fort igÄr, sÄ blev sittandes pÄ toa och spydde i en hink.
Tyckte ÀndÄ inte att jag drack sÄ mycket, men har förvisso inte druckit pÄ ett tag sÄ kanske va dÀrför jag var extra kÀnslig.

PÄ min soffa kan man inte gömma sig pÄ andra sidan soffbordet, sÄ det blev att jag satt/lÄg pÄ honom och huvudet i hans knÀ sÄ att sÀga.

NĂ€r filmerna va slut satt vi kvar och myste i soffan. Det ena ledde till det andra och vi landade i sĂ€ngen och hade sex. Han valde vanilla kondomen, han fick vĂ€lja sjĂ€lv för sĂ„nt vet inte jag vilket som passar bĂ€st. Är tacksam till er som tipsade om mixpacken. đŸ‘đŸ»

Han var vÀldigt mÄn om hur jag hade det, tyckte det var synd att jag aldrig haft/fÄtt orgasm och ville ha med mig. NÄvÀl skönt va det ÀndÄ för omvÀxlingens skull, normalt sett brukar det göra sÄ ont att jag bara vill grÀva ner mig och grÄta.

Sen lÄg vi och myste efterÄt innan vi kröp ner ordentligt i sÀngen och somnade.
Nu pÄ morgonen lÄg vi och myste en stund och sÄ blev det lite morgonsex pÄ det.
Han hade dÄligt samvete att han inte kunde hÄlla ut sÄ lÀnge innan han kom.
För min del kvittar det sa jag, bryr mig inte sÄ mycket om det dÀr. SÄ lÄg vi och myste lite till.

Blir snart gĂ„ upp och kĂ€ka frukost, sen fĂ„r vi se va dagen bjuder pĂ„. 😇
Du skriver vÀldigt intimt om denna personen, det Àr inte sÀkert att personen uppskattar det... Jag har blivit jÀtteledsen i alla fall.
 
GrÀnslösa mÀn.
HÀromdagen kom en vÀnförfrÄgan pÄ FB frÄn en snubbe jag absolut inte har en aning om vem han Àr(eller gemensamma vÀnner), jag hade sÄklart inga planer pÄ att bli vÀn eller sÄ men kunde inte lÄta bli att frÄga varför han skickat frÄgan. Jo han tyckte jag hade ett sÄnt fint leende pÄ min profil och att det vore fint att lÀra kÀnna mig för att prata om viktiga och djupa saker i Àrlighet och respekt...wtf. Jag bytte bild snabbt som fan till en kaffekopp. Och sa att jag inte alls ler pÄ bilden. DÄ blev han förbannad och sa att jag var en lögnare som ville fÄ honom att framstÄ som en idiot.... Jösses alltsÄ
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det Àr vÀldigt lÄngt och jag vet inte om jag kommer fÄ nÄgra svar, men kÀnner att jag behöver stöd och Àr...
2
Svar
27
· Visningar
9 502
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det hÀr med att bli kÀr? Jag har alltid haft svÄrt att slÀppa in folk och rÀtt...
2
Svar
22
· Visningar
2 063
Senast: Triangul
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp