Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså hur tråkiga liv har folk om det är sånt de har på sin bucket list :laugh:
Tro mig. De har tråkiga bucketlists för det är tråkiga människor.
Hästtjej brukar också finnas på listan,
Sjuksköterska osv. Jag har jobbat på mansdominerade arbetsplatser och fått höra allt, jag har varit för manlig i deras tycke så de har inte döljt sin jargong direkt...
 
Tro mig. De har tråkiga bucketlists för det är tråkiga människor.
Hästtjej brukar också finnas på listan,
Sjuksköterska osv. Jag har jobbat på mansdominerade arbetsplatser och fått höra allt, jag har varit för manlig i deras tycke så de har inte döljt sin jargong direkt...

Touhé! Det finns ett klart samband mellan mitt yrkesliv i mansdominerad bransch, och min cynism och icketro till att råka på en vettig sansad man med kloka värderingar. Som är genuin och inte bara lärt sig att säga det kvinnor vill höra. Jag har alldeles för mkt backstagepass i bagaget för att veta vad som är där när strålkastarna inte är på, så att säga :meh:
 
Håller på och donar lite här hemma och städar inför lördagen. Känns oerhört skönt att få lite ordning, sen ska jag banne mig se till att hålla den så det blir lättare att underhålla.

Vi skickade lite sms till varandra nu ikväll, varav det sista han skickade avslutades med "Kram på dig så länge." Han har inte skrivit så innan och nu blev jag lite ställd, vet inte om jag borde svara något tillbaka eller bara låta det vara. Slutade med att jag skrev tillbaka "kram på dig också."

Nu har jag städat färdigt för idag, tar vi resten imorrn. :)
 
Touhé! Det finns ett klart samband mellan mitt yrkesliv i mansdominerad bransch, och min cynism och icketro till att råka på en vettig sansad man med kloka värderingar. Som är genuin och inte bara lärt sig att säga det kvinnor vill höra. Jag har alldeles för mkt backstagepass i bagaget för att veta vad som är där när strålkastarna inte är på, så att säga :meh:

Som tur är så finns det såna män 😍
 
Funderade på att köpa kondomer, kan va bra att ha hemma de jag hade var sista datumet passerat, så behöver ändå nya. Bra att ha, vet aldrig va som händer i livet.
Funderade dock på vilken sort som är bäst, finns ju en uppsjö av olika kondomer. Va säger ni andra med mer erfarenhet?

Det finns mixpack att köpa. 👍
Tänkte precis rekommendera det samma. Annars typ profil eller grande tror jag de heter. Men sen också tänka lite på dig själv, jag klarar tex inte av de som är typ smaksatta, min pH-balans kastas typ ut genom fönstret med sånt!
 
Tänkte precis rekommendera det samma. Annars typ profil eller grande tror jag de heter. Men sen också tänka lite på dig själv, jag klarar tex inte av de som är typ smaksatta, min pH-balans kastas typ ut genom fönstret med sånt!
Jag ska införskaffa mixpacken imorgon, sett att den finns på 2 apotek dit jag ska när jag ska besikta bilen. Jag har ingen aning om va jag klarar och inte har haft för lite sex för att ha någon uppfattning om det där. Får väl prova å se helt enkelt. 😅
 
Touhé! Det finns ett klart samband mellan mitt yrkesliv i mansdominerad bransch, och min cynism och icketro till att råka på en vettig sansad man med kloka värderingar. Som är genuin och inte bara lärt sig att säga det kvinnor vill höra. Jag har alldeles för mkt backstagepass i bagaget för att veta vad som är där när strålkastarna inte är på, så att säga :meh:
Jag jobbar också i en mansdominerad bransch, var väldigt lik dig med det där att inte råka på en vettig sansad man osv. K som jag träffar nu jobbar inom samma bransch. Så dom finns, men de växer inte på träd och i mitt fall var det jag som tog första kontakten. Vågar skriva detta då många av mina kollegor redan listat ut vem det är. Jag är visst lite genomskinlig.😅
 
Jag jobbar också i en mansdominerad bransch, var väldigt lik dig med det där att inte råka på en vettig sansad man osv. K som jag träffar nu jobbar inom samma bransch. Så dom finns, men de växer inte på träd och i mitt fall var det jag som tog första kontakten. Vågar skriva detta då många av mina kollegor redan listat ut vem det är. Jag är visst lite genomskinlig.😅

Jag har ändå haft några pojkvänner trots mina år i mansdominerad bransch, så ja... det går ju att fatta tycke för nån bevisligen. Iaf temporärt tills man sett verkligheten. Men jag är bitter. Och för tillfället ännu mer bitter sedan den här historien som jag tyvärr fått vatten på kvarnen av under den här hösten och vintern. Behövde verkligen inte fler dåliga erfarenheter och jag behövde verkligen inte få känslor för en sådan. Åh jag blir arg bara jag skriver om det :banghead:
 
Jag har ändå haft några pojkvänner trots mina år i mansdominerad bransch, så ja... det går ju att fatta tycke för nån bevisligen. Iaf temporärt tills man sett verkligheten. Men jag är bitter. Och för tillfället ännu mer bitter sedan den här historien som jag tyvärr fått vatten på kvarnen av under den här hösten och vintern. Behövde verkligen inte fler dåliga erfarenheter och jag behövde verkligen inte få känslor för en sådan. Åh jag blir arg bara jag skriver om det :banghead:
Försök att inte tänka så ♥️
Ni hade väl bra stunder med? Det gjorde väl saker värt ändå. Alla relationer tar slut på olika sätt, ni var inte menade att vara ihop bara.
 
Försök att inte tänka så ♥️
Ni hade väl bra stunder med? Det gjorde väl saker värt ändå. Alla relationer tar slut på olika sätt, ni var inte menade att vara ihop bara.

Ja det var alldeles för jättebra när vi väl sågs. Tyvärr. Annars hade jag ju inte trillat dit.
Jag är för gammal för att syssla med sånt här. Jag blir så sällan berörd av nån på det här viset, och när det gått åt skogen behöver jag så lång tid på mig att komma över det, och ens kunna få upp ögonen för nån annan öht. Då har jag inte ens kommit till den punkten att jag vågar känna nån tillit, utan bara att jag kanske ser nån igen. Det handlar liksom om år. Och jag vill inte vara ensam alltid men nu vet jag ju att det kommer jag vara väldigt länge. Vilket var ok för mig när jag ville det, men inte längre. Det är det som är jobbigt. Livet och jag är inte meant to be helt enkelt. Men jag tänker att ju fler tråkigheter jag ska utsättas för ju närmare döden kanske jag kommer. Det är väl det positiva. Jag är i grunden så trött på att leva och nu är jag ännu mer trött på det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 569
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 085
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp