Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste bara ventilera min besvikelse... Har varit singel i 4 år och dejtar inte superofta, men har ändå försökt en del senaste månaderna. Men det blir liksom ofta en promenad max, den rinner det ut i sanden av ointresse från den ena eller andra. Men för några veckor sen så hittade jag en väldigt intressant person, klickade så himla bra i text, alltså verkligen super. Blev sedan en lång dejt med övernattning och det var supertrevligt. Sen har jag bara fått ett svar på tack för dejten sms, men inget svar på nästa om han vill ses igen, och där jag med skrev att jag gärna vill ses. Han kunde ju bara skrivit tack men nej tack, istället för att skita i att svara helt...

Är nog dags att lägga ner dejtandet fullständigt, det finns helt enkelt inte nån för alla, i alla fall inte mig:(
 
Måste bara ventilera min besvikelse... Har varit singel i 4 år och dejtar inte superofta, men har ändå försökt en del senaste månaderna. Men det blir liksom ofta en promenad max, den rinner det ut i sanden av ointresse från den ena eller andra. Men för några veckor sen så hittade jag en väldigt intressant person, klickade så himla bra i text, alltså verkligen super. Blev sedan en lång dejt med övernattning och det var supertrevligt. Sen har jag bara fått ett svar på tack för dejten sms, men inget svar på nästa om han vill ses igen, och där jag med skrev att jag gärna vill ses. Han kunde ju bara skrivit tack men nej tack, istället för att skita i att svara helt...

Är nog dags att lägga ner dejtandet fullständigt, det finns helt enkelt inte nån för alla, i alla fall inte mig:(
Det finns! För mig tog det åtta år... Ge inte upp och ge inte en kille pojkvänsförmåner innan han är en, om du inte är en sådan som kör så. Var rädd om dig.
 
Det finns! För mig tog det åtta år... Ge inte upp och ge inte en kille pojkvänsförmåner innan han är en, om du inte är en sådan som kör så. Var rädd om dig.
Jag har varit singel betydligt längre än 8 år totalt, så jo, det är nog dags att ge upp. Om du menar med pojkvänsförmåner syftar på sex så har vi inte haft det.
 
Måste bara ventilera min besvikelse... Har varit singel i 4 år och dejtar inte superofta, men har ändå försökt en del senaste månaderna. Men det blir liksom ofta en promenad max, den rinner det ut i sanden av ointresse från den ena eller andra. Men för några veckor sen så hittade jag en väldigt intressant person, klickade så himla bra i text, alltså verkligen super. Blev sedan en lång dejt med övernattning och det var supertrevligt. Sen har jag bara fått ett svar på tack för dejten sms, men inget svar på nästa om han vill ses igen, och där jag med skrev att jag gärna vill ses. Han kunde ju bara skrivit tack men nej tack, istället för att skita i att svara helt...

Är nog dags att lägga ner dejtandet fullständigt, det finns helt enkelt inte nån för alla, i alla fall inte mig:(
Åh, jag förstår så väl vad du känner! Har bara haft ett förhållande i mitt liv (och det var rätt kort och inte så lyckat) och det var snart 10 år sen det tog slut. Har dejtat jättemånga personer 1-4 gånger, men aldrig hittat det där ömsesidiga klicket. Vet inte hur många gånger jag gett upp ochlagt ner, men sen efter ett tag har ändå suget att försöka igen kommit, och då har jag försökt lite igen :)
Inget råd, men tänkte bara säga att du inte är ensam!
 
Och även om allt känns bra, så kan jag ändå inte låta bli och nojja över att ev bli ghostad. Trots att vi båda sagt att vi tycker mycket om varandra och trivs väldigt bra i varandras sällskap.
Men min nojjiga hjärna som inte vet om annat än att bli ghostad eller bara dissad kan inte låta bli och tro att M ska göra samma sak.
 
Och även om allt känns bra, så kan jag ändå inte låta bli och nojja över att ev bli ghostad. Trots att vi båda sagt att vi tycker mycket om varandra och trivs väldigt bra i varandras sällskap.
Men min nojjiga hjärna som inte vet om annat än att bli ghostad eller bara dissad kan inte låta bli och tro att M ska göra samma sak.

Hur länge har ni träffats nu? Jag är glad jag aldrig blivit ghostad på det sättet, om ens alls. Fy fan, jag har tillitssvårigheter som det är. Lider med er som råkat ut för det i ett senare skede!
 
Blir väll lite mer 2 månader som vi träffats nu, har ju inte träffat ngn alls såhär länge som jag träffat M nu, så bara de är ju en helt ny grej.

Kan du prata med M om det tror du? Jag tycker det känns skönt att kunna göra det. Innan har jag varit rädd att uppfattas som för needy och på typ så det har varit väldigt bra för mig att bara bli bemött med "säg till när du känner så så ska jag övertyga dig om att du tror fel!" typ.
 
Kan du prata med M om det tror du? Jag tycker det känns skönt att kunna göra det. Innan har jag varit rädd att uppfattas som för needy och på typ så det har varit väldigt bra för mig att bara bli bemött med "säg till när du känner så så ska jag övertyga dig om att du tror fel!" typ.
Han vet om att jag aldrig träffat någon såhär pass länge och att detta är nytt för mig, för honom är de lite tvärtom för han har innan han blev singel varit i ett 13 år långt förhållande plus att han varit gift. Så de lite motsatt från hans sida, men detta blir ju på ett sätt "nytt" för honom oxå, iom att de är såpass länge sen han dejtade osv .
 
Jag tror jag dubbar killen till K som i kille, som inte har något med hans namn att göra. Känns som det kan vara enklare när jag ska skriva om honom.

Jag håller på och röjer å städar lite här hemma, har berättat vart jag bor ska ge honom den exakta adressen imorrn tänkte jag. Idag har vi pratat i 3 timmar och 40 minuter, idag sa han skämtsamt "lilla gumman" till mig när jag råkade glömma fraktsedeln och fick gå in å hämta den igen. Högg direkt skämtsamt tillbaka å sa nått i stil med "lilla gumman va, hmpf ja e ingen lilla gumman" å så något mer, då fråga han om ja inte gillade att bli kallad så. Sa som det var att jag har ärligt talat inget emot det, så länge det inte är i någon översittar ton som typ "nämen lilla gumman det klarar du aldrig/förstår du....".

Känns ändå skönt att vi kan prata med varandra väldigt öppet om allt möjligt.
Tänkte även höra hur han tänker i helgen om han vill sova över eller om han åker hem, så jag vet lite. Finns inte jättemycket att göra här, har i alla fall kortlek så nått kortspel kan vi spela utöver att se på film och äta förstås. :)
Novisen som är i farten och har noll koll på va man kan hitta på.
 
Funderade på att köpa kondomer, kan va bra att ha hemma de jag hade var sista datumet passerat, så behöver ändå nya. Bra att ha, vet aldrig va som händer i livet.
Funderade dock på vilken sort som är bäst, finns ju en uppsjö av olika kondomer. Va säger ni andra med mer erfarenhet?
 
Hann inte träffa PT i går, så hon vill komma till mig på lördag istället. Vet inte hur bra det blir mitt i fölvak och allting, men vi får se.

Med DB känns det som att relationen fått sig en rejäl kalddusch, och i dag har vi knappt hörts av överhuvudtaget. Men det var säkert dags med en liten reality check där.

Har ett par som skriver på Tinder, men den ena verkar fullkomligt ordblind så det går knappt att få till ett vettigt samtal. Den andra träffade jag lite snabbt för en fika häromdan, men kände tyvärr noll attraktion, annars verkade han vettig men det räcker liksom inte.

Vart är den där drömkillen (evt -tjejen) som skulle komma och knacka på dörren?? :confused:
 
Jag och D hörs av dagligen, och jag ser verkligen fram emot till nästa gång vi kan ses... Hoppas han kan på måndag! 🙏🏻

Han är riktigt rolig, och trots att vi bara har träffats en gång så flyter samtalen på sjukt bra! Fick verkligen en bra känsla i magen efter vi sågs och den håller fortfarande i sig.

Så tråkigt att det dröjer så länge innan vi kan ses bara (pga hur vi har barn), hade gärna ”intensivat” några dagar så man kunde avgöra om det var något att satsa på eller inte. 😅
 
Pratade med K idag på telefon, nu har han fått min adress och jodå han var fortfarande på angående lördagen. Dyker upp runt 13:00, så börjar vi med att äta. Han skulle även ta med vinet vi drack när jag var hos honom, så det tar slut. Sen stannar han över natten.
Kommer nog bli bra detta. 😇
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 569
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 085
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp