Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
O pratade om att vi kanske borde hitta på något på semestern i år. Det skulle nog kunna vara mysigt att åka bort en sväng! Har mått lite kasst en period, och det känns väldigt fint att kunna vara ärlig med det och prata om saker utan att oroa mig för att han ska tycka att jag är värdelös som inte mår 100% hela tiden.

Pratar även med en annan person som jag är lite intresserad av att träffa, men har en känsla av att det kanske inte är en bra match. Slösveper ju på tinder men är rätt kräsen och har väl kanske inte klickat 100% med någon, det är intressant hur intressanta människor gärna kommer i flock och sedan så är det helt tomt i flera månader. :laugh:
 
Här händer det absolut ingenting. Har aldrig haft det såhär dött i hela mitt liv.
Känner mig mest likgiltig, bitter och less över situationen 🙃

Testade nyligt happypancake efter tips från en kompis, värsta jag varit med om nånsin.
Får se om jag orkar ta hem tinder igen, det är alltid samma visa: jag sveper klart på en dag...
 
Senast ändrad:
Haft en supertrevlig kväll! Så enkel och trevlig människa och himla fin!

Vi bokade in skräckfilmskväll i morgon hos honom! 🙈 Jag är LÖJLIGT rädd så det blir ju spännande. Kommer mest ligga och gömma mig under en filt gissar jag! 🙈😅

Känns riktigt bra än så länge! 🙌🏻
 
Även när du har maxavståndet? :D

Men annars håller jag med. Det är dött. Hatar covid-19, hela livet är ju fan på hold.

Kör aldrig på max eftersom jag inte vill ha något på så lång distans :)

Jamen verkligen, det är som att man förlorat mer än ett år...
 
Oj oj oj, blir nästan lockad alltså. :wtf:

Det ironiska i att personen har matlagning, resa och Netflix som intressen och kan erbjuda en ny värld full av spänning....

095BC2FB-B72A-40EF-B3A9-F1982F503EBC.jpeg
 
Man, 45 år, lägger ut ett inlägg om att han söker kvinnor i ungefärlig ålder 20-40 men lägger också till att "ålder är inte så noga, det är mest en siffra".

Kvinna, 49 år kommenterar att hon gärna lär känna honom och får då till svar: "Tack men du är nog lite för gammal för mig tyvärr".

Ålder är alltså bara en siffra så länge kvinnan är betydligt yngre 🤦‍♀️
 
Man, 45 år, lägger ut ett inlägg om att han söker kvinnor i ungefärlig ålder 20-40 men lägger också till att "ålder är inte så noga, det är mest en siffra".

Kvinna, 49 år kommenterar att hon gärna lär känna honom och får då till svar: "Tack men du är nog lite för gammal för mig tyvärr".

Ålder är alltså bara en siffra så länge kvinnan är betydligt yngre 🤦‍♀️
Alltså jag blir så jäkla irriterad. Jag önskar att jag inte var attraherad av män. Är iofs extremt få män jag är attraherad av men, ja ni fattar.
 
Man, 45 år, lägger ut ett inlägg om att han söker kvinnor i ungefärlig ålder 20-40 men lägger också till att "ålder är inte så noga, det är mest en siffra".

Kvinna, 49 år kommenterar att hon gärna lär känna honom och får då till svar: "Tack men du är nog lite för gammal för mig tyvärr".

Ålder är alltså bara en siffra så länge kvinnan är betydligt yngre 🤦‍♀️
Säg att du lade något spydigt svar på den??? Snälla????
 
Man, 45 år, lägger ut ett inlägg om att han söker kvinnor i ungefärlig ålder 20-40 men lägger också till att "ålder är inte så noga, det är mest en siffra".

Kvinna, 49 år kommenterar att hon gärna lär känna honom och får då till svar: "Tack men du är nog lite för gammal för mig tyvärr".

Ålder är alltså bara en siffra så länge kvinnan är betydligt yngre 🤦‍♀️

Hahahah, alltså kan du PMa mig lite namn på dessa grupper 😅😅😅
 
Alltså jag blir så jäkla irriterad. Jag önskar att jag inte var attraherad av män. Är iofs extremt få män jag är attraherad av men, ja ni fattar.
Ja jag håller med, åtminstone delvis. Män i dejtinggrupper är fasen inte trevliga överlag och det är ingen som helst överraskning att de behöver söka efter en partner där.

Det är så himla ofta jag ser män i 50-årsåldern som glatt söker efter kvinnor i 20-45-årsåldern.
För inte så längesedan hamnade jag i bråk med just en sådan. En annan kvinna kommenterade hans inlägg och frågade om han verkligen tyckte att det var fräscht att han som 50-åring kunde tänka sig någon som bara var 20. Han svarade att kvinnor i hans egna ålder såg så himla gamla ut och jag kunde bara inte låta bli att tala om för honom att om man själv är flintskallig, rynkig och har gubbmage ska man nog backa några kilometer 🤦‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 212
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 032
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp