Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smygläst i tråden. Jag skulle känna mig som en galning om jag åkte dit för att spionera. Sen är det ju möjligt att vara döende och klara av att byta däck ändå, beror väl på hur långt det gått.
Verkligen. Låter helt sjukt att åka dit på det sättet. Om man känner för att göra sådana saker, så finns det verkligen inget värde i att göra det. Relationen är ändå totalt förstörd. Meningslöst att lägga mer tid på det.
 
Sa inte att det skulle behöva bli en konfrontation. Men om man åker dit och ser att han t.ex. faktiskt står och byter däck på bilen, så är det ju rätt sannolikt att han INTE är döende...
Nä....Visst alla som är döende behöver inte vara terminala, de kan vara uppgående men skifta däck låter ju tämligen osannolikt, höm höm. Men visst är det i början på den palliativa fasen så fine, det kan gå menä lät ju på beskrivningen som det var längre gånget än så..
 
Idag ska jag träffa fransmannen igen. Han är jättehärlig och kul men dessvärre är han nog mer kär i mig än vad som är hälsosamt för honom. Han hade ju en annan dejt som jag jublade över men han har fimpat henne - jag hoppas att han hittar en ny ASAP. I övrigt är det stiltje. Jag väntar och marinerar kollegan.
 
Idag ska jag träffa fransmannen igen. Han är jättehärlig och kul men dessvärre är han nog mer kär i mig än vad som är hälsosamt för honom. Han hade ju en annan dejt som jag jublade över men han har fimpat henne - jag hoppas att han hittar en ny ASAP. I övrigt är det stiltje. Jag väntar och marinerar kollegan.
Jag frågade kollegan idag om han inte tycker att jag borde ha VM guld i maskhållning. Han ba' Maskhållning? Jag svarade att om inte han ens fattar så är guldet mitt. Sammanhanget var en tidigare diskussion runt fikabordet om mitt boende och att mina vuxna tillfälligt hemmaboende barn flyttar snart och han sa att han tyckte jag kunde ragga upp nån .... jag kunde ju liksom inte säga att han var välkommen anytime eftersom vi var fler runt bordet. Ibland undrar jag om han ens fattar hur jäkla förtjust jag är. Eller om han håller masken, i så fall får han silver
 
Jag frågade kollegan idag om han inte tycker att jag borde ha VM guld i maskhållning. Han ba' Maskhållning? Jag svarade att om inte han ens fattar så är guldet mitt. Sammanhanget var en tidigare diskussion runt fikabordet om mitt boende och att mina vuxna tillfälligt hemmaboende barn flyttar snart och han sa att han tyckte jag kunde ragga upp nån .... jag kunde ju liksom inte säga att han var välkommen anytime eftersom vi var fler runt bordet. Ibland undrar jag om han ens fattar hur jäkla förtjust jag är. Eller om han håller masken, i så fall får han silver
Jag tror inte att han fattar, utifrån det du skrivit här. Du får nog vara tydligare om du vill att något ska hända 😊
 
Lille pojken är väl en vuxen man?

Hajar till lite varje gång jag ser den formuleringen..
Haha, ja jag brukar bara säga så av någon ren vana, tyckte någon gång att det lät gulligt och sen fastnade det. Men förstår att det kan låta konstigt. Han är gott och väl vuxen, 2 år äldre än mig.
 
Alltså, det kan ju vara så. Du har ju ändå hintat en hel del och när han föreslår att du borde intressera dig av andra så skulle jag gissa på att han försöker visa att han inte är intresserad.
Kanske det. Att jag träffar andra vet han. Jag tror mest det är omständigheterna som är för krångliga. Jag fattar ju det och hatar det
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 566
Svar
952
· Visningar
50 957
Senast: Enya
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har jobbat i thaikök, sportbutiker, cykelaffärer – och som hästskötare. Nu gör Leon Hallén, 33, ny karriär. För Expressen berättar...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp