Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
På 1,5 dygn går det väl inte att veta om de har slutat svara eller bara har ett sunt förhållningssätt till sin telefon?
Fast om de ställer frågor som ”vad gör du?” så känner att då är man ute efter att chatta. Hade det varit djupare frågor med mer substans så hade jag förstått om man tagit sig mer tid för att svara. Men för löst snack? Nä, där får man vara kvickare för att passa mig. För min del så funkar det inte med någon som inte svarar på så lång tid och det är ändå mitt eget behov och önskemål jag ska utgå ifrån när jag dejtar :)
 
Fast om de ställer frågor som ”vad gör du?” så känner att då är man ute efter att chatta. Hade det varit djupare frågor med mer substans så hade jag förstått om man tagit sig mer tid för att svara. Men för löst snack? Nä, där får man vara kvickare för att passa mig. För min del så funkar det inte med någon som inte svarar på så lång tid och det är ändå mitt eget behov och önskemål jag ska utgå ifrån när jag dejtar :)

De kanske somnade, eller behövde jobba? Jag stör mig på när folk jag precis matchat och börjat prata med säger typ "nu måste jag gå så kan tyvärr inte svara på några timmar" - liksom förväntar du att jag ska rapportera till dig vad jag håller på med och när jag är ledig med? Jag skriver/svarar när jag har tid över, t.ex. om jag sitter på bussen eller har tråkigt. Sedan OM det blir något seriöst, DÅ förväntar jag mig snabba svar och ger såklart det samma tillbaka. :)


Eta - 30-åringen kan fortfarande gå många timmar och ibland ett dygn innan han svarar. Jag tror inte han har aviseringar på snap, så då blir det så ibland. Lite störigt, men det går bra iom vi inte direkt är beroende av att kunna få tag på varandra snabbt.
 
Fast om de ställer frågor som ”vad gör du?” så känner att då är man ute efter att chatta. Hade det varit djupare frågor med mer substans så hade jag förstått om man tagit sig mer tid för att svara. Men för löst snack? Nä, där får man vara kvickare för att passa mig. För min del så funkar det inte med någon som inte svarar på så lång tid och det är ändå mitt eget behov och önskemål jag ska utgå ifrån när jag dejtar :)
Jag håller med dig om att det är väldigt svårt. Vissa är skitskumma att chatta med. Andra blir det flow direkt. Tycker också att det är generellt sett blir för långsamt oftast. Ett meddelande, paus, ett meddelande, paus. Fick en hel jävla jätteuppsats av en snubbe. Jag kände direkt att det blev för konstigt.
 
Eta - 30-åringen kan fortfarande gå många timmar och ibland ett dygn innan han svarar. Jag tror inte han har aviseringar på snap, så då blir det så ibland. Lite störigt, men det går bra iom vi inte direkt är beroende av att kunna få tag på varandra snabbt.
Jomen det är ju inget problem med en man redan känner och har nån sorts kommunikation med.
Jag och söt-kollegan pratar via SMS ett par gånger i veckan, det som är utanför jobbet alltså. Jobbmässigt pratar vi flera gånger om dagen. Och sen vanligt snickesnack på rasterna. Men vi har ju ingen romantisk relation alls
 
Jag kanske vågar mig in i tråden! Tindrar lite sporadiskt these days och gick på dejt i lördags. En supersöt italiensk kille som jag chattat med ett par veckor innan vi sågs. Vi gick på museum, tog en drink och promenerade genom stan. När vi skiljdes åt var vi visst båda lite för mesiga för att våga oss på någon avskedskyss :laugh: Är van vid killar som är extremt på fysiskt, så det kändes faktiskt lite uppfriskande med en så "oskyldig" dejt. Jag ska på en resa till Italien, inte långt från där han bor, till våren och han kommer tillbaka till stan för plugg lagom till sommaren så förhoppningsvis träffas vi igen någon dag! Tillsvidare chattar vi flitigt :D
 
😂😂 relaterade så mycket till denna.
Screenshot_20221120_132527_Instagram.jpg
 
2 årsdag med The Guy idag. Firade tydligen med att drömma att han räddade mig från ett ex 😅 Lite klyschig dröm men när jag vaknade insåg jag att jag har fan glömt eller åtminstone inte känt/tänkt på (det är samma som att känna en känsla för mig) hur det är när någon beter sig gränslöst emot en. Fy fan vad vidrigt det är, jag fryser typ alltid och kan inte ta mig ur det tillståndet.

Känner mig glad och fri att ha sluppit det så länge från ganska ständigt närvarande 🤩
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
344
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
202 109
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp