Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visa bifogad fil 105441

Är tillbaka med vad jag tycker är en konstig text på Tinder. Vet att vissa tyckte den förra var humoristisk. Är även denna det? :idea::D
Säkert tänkt att vara humoristisk, och fastän jag bara ser ett par ben/skor här så får jag upp en tydlig bild av vem den här personen är. Liksom vilken typ av människa. Inte lika störig som den förra, men absolut inte rolig heller.
 
Jag saknar/längtar efter "min" 30-åring mera och mera ju närare det blir att vi ska ses. Endast 10 dagar kvar nu...!

Samtidigt så vet jag inte helt vad jag vill med honom, jag önskar att vi hunnit dejta längre och bli mera känd innan han flyttade, då vore det mycket enklare att besluta hurvida jag ska flytta efter honom eller inte... Men förhoppningsvis kommer en helg tillsammans med några långa samtal göra så jag får mera input gällande det. Och oavsett så vill jag flytta bort och skaffa nytt jobb, så frågan är mest om det blir dit han bor eller någon annan stans...

Vi har så bra kemi, jag känner mig alltid trygg, glad och avslappnad tillsammans med honom. Och så gillar han hästar och katter och dans, som är typ mina viktigaste interessen. Men det som är potentiella dealbreakers är väl främst barnfrågan, och kanske det att han föredrar att bo i stan medan jag nog helst vill ha en hästgård på landsbygden. (Fast jag är inte helt främmande för att bo i lägenhet heller om jag hittar ett tillräckligt bra stall - kruxet är väl mest att jag är van att bestämma allting själv om mina hästar så då är det lite svårt att vara inhyrd.)

Oavsett så ska helgen njutas när vi äntligen ses igen! 🥰
 
Förlåt, men lite perspektiv nu 💜 Du dumpade honom för tre dagar sen, i lördags.
I all välmening.
Ja fast nu saknade jag ju att få umgås med honom ett bra tag före dess också, så det är ju inte direkt tre dagar sedan jag träffade honom och allt var frid och fröjd. Och ja, jag må ha ”dumpat” honom, men man kan väl sakna någon ändå? Nej, slutskrivet om mig. Jag känner inte att jag ids försvara mina känslor.

Ha en fin kväll och tack för din respons.

Jag tror att jag tackar för mig i dessa trådar nu. Tycker attityden här har blivit rätt trist jämfört med förr. Och ja, det är väl bäst att tillägga att jag har hängt här i bra många fler år men under annat nick, innan någon måste kommentera att jag har hängt här under för kort tid också.

Önskar ett stort gäng av er all lycka framöver.
 
Ja fast nu saknade jag ju att få umgås med honom ett bra tag före dess också, så det är ju inte direkt tre dagar sedan jag träffade honom och allt var frid och fröjd. Och ja, jag må ha ”dumpat” honom, men man kan väl sakna någon ändå? Nej, slutskrivet om mig. Jag känner inte att jag ids försvara mina känslor.

Ha en fin kväll och tack för din respons.

Jag tror att jag tackar för mig i dessa trådar nu. Tycker attityden här har blivit rätt trist jämfört med förr. Och ja, det är väl bäst att tillägga att jag har hängt här i bra många fler år men under annat nick, innan någon måste kommentera att jag har hängt här under för kort tid också.

Önskar ett stort gäng av er all lycka framöver.
Det var verkligen inte meningen klanka på dina känslor, han var inte bra för dig, av vad du har skrivit. Tänkte bara ge dig lite perspektiv och underlätta att gå framåt utan honom. Jag misslyckades uppenbarligen. Sorry!
 
Imorgon blir det tredje dejten för mig 😊 vi har kontakt varje dag men skriver bara, ingen av oss är så förtjusta i telefonsamtal 😁 Lite trist att vi bor långt ifrån varandra!

Snackar med lite andra på Tinder men känner ganska svalt intresse för att dejta någon annan. Jag är kanske inte en person som kan dejta flera samtidigt. Hur gör ni? Jag och dejten har inte pratat nåt om varken vad vi känner eller vart vi är på väg (det kanske man normalt inte gör såhär tidigt?).

Mvh rookie
 
Fick akut magkatarr (på riktigt alltså!) av att behöva ta beslut hela tiden. Är beslutsångestens urmoder så det blev lättare för mig att bara välja bland dem som swipat på mig 😅 Så ska testa Gold i en månad, mest som ett experiment och för att slippa stressen 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
344
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
202 109
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp