Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att man aldrig kan få komma med någon positiv uppdatering här. :mad: Har den senaste tiden accepterat att jag är jätteförtjust i World of Warcraft och att jag har noll och inget intresse för någon annan. Ikväll gjorde han mig så oerhört besviken, så jag ställde in vår kommande dejt. Jag orkar inte med någon som säger en sak ena gången och sedan inte lever upp till det. Är verkligen jättebesviken då jag tycker att han borde veta bättre efter såhär lång tid. Jag har verkligen stått ut med att han emellanåt haft ett riktigt ruttet beteende, vilket han definitivt är medveten om, så nu känner jag mig definitivt klar med det här.

Låter inte som nåt att ha kvar i ditt liv, nej. Det är nog ingen förlust att du ställde in :heart
 
Att man aldrig kan få komma med någon positiv uppdatering här. :mad: Har den senaste tiden accepterat att jag är jätteförtjust i World of Warcraft och att jag har noll och inget intresse för någon annan. Ikväll gjorde han mig så oerhört besviken, så jag ställde in vår kommande dejt. Jag orkar inte med någon som säger en sak ena gången och sedan inte lever upp till det. Är verkligen jättebesviken då jag tycker att han borde veta bättre efter såhär lång tid. Jag har verkligen stått ut med att han emellanåt haft ett riktigt ruttet beteende, vilket han definitivt är medveten om, så nu känner jag mig definitivt klar med det här.

Är det samma snubbe du skrivit om tidigare som inte varit helt snäll mot dig? Var snäll mot och rädd om dig själv.
 
Jag känner inte riktigt igen bilden heller 😅
Alltså jag är övertygad om att det finns något sätt man kan matcha utan att den ena swipat höger. Jag bor ju i Malmö och vet att jag inte swipar höger på de som bor i Danmark, men ändå får jag ibland matchning med personer som bor där. Och då brukar jag inte känna igen bilden heller.
 
Är det samma snubbe du skrivit om tidigare som inte varit helt snäll mot dig? Var snäll mot och rädd om dig själv.
Jag tror du tänker på den nygamle. Det här är mitt ”Wow” som var en av de första snubbarna som dejtade. Vi klickade så sjukt bra men det fanns så många saker runt omkring som gjorde att det inte ville funka. Vi har dock setts hyfsat regelbundet under 1,5 år med två kortare uppehåll.

Tack ❤️. Jag tänker stå upp för mig själv den här gången. Till skillnad från tidigare gånger är jag inte bara sjukt ledsen, jag är även förbannad, så det här känns konstigt nog helt okej än så länge.
 
Jag ifrågasätter alltid mina beslut men jag ville inte ha ett poly förhalande,
om sär bon behöver fyll ut tiderna medan jag inte är där så känns det som att jag vill inte vara med mer.
Så jag gjorde slut.

Nej, poly är verkligen inte för alla. Jag tror man behöver vara enormt trygg både i sig själv och i förhållandet, för att det ska funka. Och inte minst så ska man ju vilja det, inte bara "gå med på det" för att den andra parten vill.
 
Jag ifrågasätter alltid mina beslut men jag ville inte ha ett poly förhalande,
om sär bon behöver fyll ut tiderna medan jag inte är där så känns det som att jag vill inte vara med mer.
Så jag gjorde slut.
Vad tråkigt! Helt rätt av dig att inte gå med på nåt som känns fel. Och jag antar att det inte alls var aktuellt för särbon att fortsätta i ett monoförhållande?
Frågar eftersom en del personer kan funka både i poly- och monorelationer och det kan ju vara onödigt att göra slut bara för att nån föreslår poly, ifall det bara var ett förslag och inget ultimatum.
Har själv varit rädd för att lägga fram det som förslag i lägen då det inte alls varit ett måste för mig, jag har bara velat veta partnerns känslor kring det för att sen komma överens om hur vi ska ha det.
 
Nej, poly är verkligen inte för alla. Jag tror man behöver vara enormt trygg både i sig själv och i förhållandet, för att det ska funka. Och inte minst så ska man ju vilja det, inte bara "gå med på det" för att den andra parten vill.
jag har väldigt svårt för det personligen.
 
Vad tråkigt! Helt rätt av dig att inte gå med på nåt som känns fel. Och jag antar att det inte alls var aktuellt för särbon att fortsätta i ett monoförhållande?
Frågar eftersom en del personer kan funka både i poly- och monorelationer och det kan ju vara onödigt att göra slut bara för att nån föreslår poly, ifall det bara var ett förslag och inget ultimatum.
Har själv varit rädd för att lägga fram det som förslag i lägen då det inte alls varit ett måste för mig, jag har bara velat veta partnerns känslor kring det för att sen komma överens om hur vi ska ha det.
Jag fick känslan av att det var lite av ett ultimatum. men jag känner mig väldigt monogam personligen.
 
3:e dejten i lördags :) Hem till honom igen, det kändes så självklart på något vänster att bara "hej, nu går jag till din soffa". Och det gjorde jag, satte mig ner och han satte sig nära och sen la handen på mitt ben. MYS! Sen satt vi så länge. Sen mat, sen skeda och film och sen åkte jag hem. Och kände mig lite tom när jag insåg att det var 2 veckor kvar tills vi ska ses igen...
Hmm, jag har nog en liten crush på honom :)

Om mitt kk (som jag avslutat pga han hade aldrig tid), han vet om att jag träffat en annan och har nu börjat höra av sig mer frekvent, haha! Helt plötsligt insåg han ju att att han sabbat det. Ha! Rätt åt honom :D
 
IMG_20221114_110436.jpg


Är tillbaka med vad jag tycker är en konstig text på Tinder. Vet att vissa tyckte den förra var humoristisk. Är även denna det? :idea::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
329
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
201 488
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp