Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Screenshot_2023-02-27-15-37-06-677-edit_com.tinder.jpg

Kräks på sånt här och undrar genuint om såna här profiler faktiskt får några matchningar??
 
Visa bifogad fil 113473
Kräks på sånt här och undrar genuint om såna här profiler faktiskt får några matchningar??
Sett väldigt många som skriver liknande, att de inte får något sex hemma och vill ha lite äventyr på sidan av. Jag brukar blocka men tycker synd om deras partners om de går hemma och tror allt är bra. Ställde faktiskt frågan till en som först efter några meddelanden berättade vad som gällde, minns inte om jag fick något svar när jag skrev att jag hoppades att partner hade lite roligt med någon annan.
 
Fast kille och pojke skiljer sig ju. Pojke är man väl bara till man är typ 12. Kille kan man vara rätt högt upp i åldern.
Men var den där 53-åringen ens seriös när han kallade sig för pojke? I sådana fall är det ju jättemärkligt, men om någon lite skämtsamt kallar sig själv för pojke i ett visst sammanhang så har jag svårt att se det ofräscha i det.

Minns dock inte vad som var ursprunget till diskussionen.
 
Men var den där 53-åringen ens seriös när han kallade sig för pojke? I sådana fall är det ju jättemärkligt, men om någon lite skämtsamt kallar sig själv för pojke i ett visst sammanhang så har jag svårt att se det ofräscha i det.

Minns dock inte vad som var ursprunget till diskussionen.
Hans användarnamn var Rarpojke. Sen har jag inte läst vad han skrivit om sig själv.
 
Jag har fått en match som jag har skrivit med en vecka nu, han verkar supertrevlig vi har skrivit rätt långa meddelanden med för mig "lagom" frekvens. Dvs respekt för att man jobbar eller ibland är trött och somnar. Han bor 10 mil ifrån, men på "rätt" håll för mig så 1 mil från där jag har min stuga och är uppväxt, men han är inflyttad. Nu ska jag iväg med jobbet i veckan så får se om vi kan få till en träff... Han känns intressant och genuin och vi har samma värderingar. Sen är det ju det här med personkemin, avskyr när allt känns rätt i text och sen är personen inte alls som jag förväntat mig. Men det kanske stämmer denna gängen?
Vi har fortsatt skriva dagligen och skulle ev setts i helgen men jag blev sjuk så blev inget. Nu skrev han att han hade för mycket annat så han skulle ta tinderpaus... Känns så trist men förstår att man har mycket annat i sitt liv och det tar tid och energi. Jag tar nog också tinderpaus nu, han var den enda jag hade en bra konversation med och orkar inte med de som skriver ett svar en gång i veckan.
 
Sett väldigt många som skriver liknande, att de inte får något sex hemma och vill ha lite äventyr på sidan av. Jag brukar blocka men tycker synd om deras partners om de går hemma och tror allt är bra. Ställde faktiskt frågan till en som först efter några meddelanden berättade vad som gällde, minns inte om jag fick något svar när jag skrev att jag hoppades att partner hade lite roligt med någon annan.
Jag har gjort ungefär samma skörd.
Frågat hur dealen hemma är.
 
Känner att jag knappt har rätt att skriva i den här tråden, då jag måste ta en paus i dejtingen - igen. 🙄

Jag blir arg på mig själv, frustrerad och lite ledsen över att jag inte verkar redo för att dejta någon nu heller. Jag vill ju.

Musikern verkar hur rar som helst, men … han känns FÖR rar, och det vet jag ju att folk inte är. Det måste vara något fel på honom och att han inte är sådär extremt trevlig egentligen, utan är en ”piece of s-”. Det är ju så varenda gång.

Jag blir arg på Wow. Jag blir extremt förbannad på den nygamle. Och så på mig själv igen som blev till en dörrmatta.

Nej, jag får läsa här och heja på er andra ett tag istället och hoppas på att det kanske släpper för mig också vad det lider.

Ska köpa en rejäl hög med garn så att jag kan fortsätta att sticka lite på offerkoftan, så att den blir sådär varm och mysig till dess att värmen är här. :angel:
 
A slutade skriva 🤷‍♀️ Det var det…

Imorgon kommer kollegan tillbaka, pray for me 🫠
Gick bättre än väntat. Kanske för att hon inte ens tog sig tiden att komma in och säga hej på hela dagen… försöker nu vara bitter och tänka att jag ändå förtjänar bättre än så!

Som jag skrev till min kompis:
”Jag kan inte gå runt här och vara kär! Bitter, bitter ska man vara!”

(Sagt med glimten i ögat förstås, jag vet ju hur hon är 💕)

Åter till Tinder!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
352
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
202 569
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp