Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades *kors i taket* träffa på en snubbe på festen som jag småpratade lite med och så, som jag fortsatt haft kontakt med sen i söndags :) vi får väl se hur det går, han bort tyvärr ca 1,5 Tim bort, men jobbar så han har långhelger åtminstone 😊
 
Jamen jag trodde den där crushen var över, men nu ska vi ses på zoom imorgon bara hon och jag för att jobba på ett projekt och jag är definitivt mer nervös än jag borde (och vill) vara. Blö.
Jag behöver nog en påminnelse om vad problemet var med henne.
 
Slår aldrig fel. Bokat in en dejt med någon som jag verkligen gillar (sågs i söndags också) i helgen. Då hör Segproppen av sig. Det är som att de kan lukta sig till att man inte är intresserad längre. Ska ge honom ett avvisande imorgon där jag är tydlig med att jag tolkade hans tystnad som att han inte var intresserad. Så kanske han kan tänka på det inför framtida dejting 😅
 
Slår aldrig fel. Bokat in en dejt med någon som jag verkligen gillar (sågs i söndags också) i helgen. Då hör Segproppen av sig. Det är som att de kan lukta sig till att man inte är intresserad längre. Ska ge honom ett avvisande imorgon där jag är tydlig med att jag tolkade hans tystnad som att han inte var intresserad. Så kanske han kan tänka på det inför framtida dejting 😅
Låt bli att svara istället, det är ett hårdare straff. :devil:
 
Men alltså. Nu möte med henne, jag, och en tredje - och då är hon plötsligt världens finaste igen? Var det bara alldeles för spänd stämning när det bara var vi två? Jag som stressat upp mig för mycket? Äsch. Inget att grubbla på. Vi ska jobba bara hon och jag tillsammans löpande under våren så det lär väl utrönas.
 
Imorgon kommer killen från festen till mig (vi kan kalla honom TL), vid lunchtid så bjuder honom på lunch :) är nervös, väldigt längesen jag hade hem någon. Dessutom är jag fortfarande lite osäker på vad "vi ser framför oss", vi har pratat väldigt mycket och vi klickar helt okej i text, och han har frågat vad jag skulle tycka om att åka nån sträcka på båt som har han funderat på att göra till sommaren, så det känns ändå som att han är intresserad av mer än bara ligga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Är det ok att flytta gamla hästar till ett nytt hem? Eller är det istället bättre att låta dem somna in? Det är en fråga som flera...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Gunnar
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
334
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
201 630
Senast: pepp
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
643
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp