Jag var precis som dig när jag var yngre. Blev helt *psyko* och satt bara i soffan och väntade på att killen skulle skriva. Blev som galen om han öppnade meddelandet och inte svara på flera timmar å jag öppnade alltid direkt. Jag försökte hela tiden ändra mig för att inte vara för på och skrämde bort en del killar genom att vara så påflugen.
Träffade mitt ex och de var så enkelt. Han tyckte om mig som den jag var och behövde inte köra några spel. Är de rätt är de lätt. Var aldrig några konstigheter med honom. Nu funkade inte relationen men den höll endå 4 år och vi var sambos.
Börjat dejta smått igen träffade en kille på promenad och märkte han blev off jag skrev tillslut för jag ville veta och han sa han inte var intresserad. Blev såklart lite ledsen men släppte de och gick vidare. En kille som är intresserad HÖR av sig.. Man behöver inte sitta och tänka om de finns intresse. Han jag pratar med nu skriver oftast först och jag känner inget behov att bli knäpp å vänta på hans svar för de flyter på så bra. Han svarar alltid direkt när han läst. Han är mer på än mig och jag tycker vi är väldigt lika i att hur vi är.
Som sagt man ska inte behöva spela spel och vänta på att en kille ska höra av sig. Han hör av sig om de finns intresse... Eller hör själv av dig å kolla läget, blir han skrämd då så är de ingen kille för dig endå...