Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så väljer du en riktigt ful och osäker kille så du kan känna dig trygg och vara den som sätter spelreglernaTröstpris? tror det blir lättare för mig om jag träffar killar som är på samma nivå som mig utseendemässigt, tror inte du det?
Det går upp och ner, hamnade i en liten svacka och tänker att det inte är värt det. Det kommer ändå aldrig gå för det är långt och krångligt och jobbigt och![]()
Sånt jag behöver höraAlltså... jag har 53 mil kortaste vägen till särbon![]()
Sånt jag behöver höra
Det handlar om 49 mil för oss.
Men så har vi båda relativt små barn och varsin katt för att krångla till det ännu mer. Det är svårt för mig att inte bli pessimist![]()
Jaa, chansa! Det där låter väl jättebraJag startade tinder för skojs skull men började prata med en intressant man som bara bor ca 15 min ifrån mig. Han är pilot och jag har jobbat som flygvärdinna tidigare så vi har mycket att prata om och jag förstår hans typ av liv. Tog bort tinder igen men han bad att få prata på messager istället. Han är 2 år äldre än mig och har en 4 årig dotter. Han skriver mycket och tar bilder när han är i flyget osv och känns väldigt omtänksam. Inte min typ utseende mässigt men han verkar så himla snäll och omtänksam och jag känner jag vill gå utanför min radar och känna om de kan växa fram mer attraktion än att man ska känna de direkt från bilder. Jag var tydlig med jag vill ha barn i framtiden och han sa han gärna vill ha 1-2 barn till. Vi har väldigt lika syn på framtiden och ett förhållande. Han har också nyligen gått ur en relation precis som jag men han är lik där att livet är för kort att nöja sig och bara upp på hästen igen. Han vill ses snart, men jag vill ha lite is i magen och prata lite mer innan jag vill ses för vill landa i allt med min lägenhet osv. Vågar man chansa igen och hoppas detta är en bra kille.
Det visar sig välHar börjat prata med en kille på telefon. Jag är intresserad och vi har alltid trevligt när vi pratar. Vi pratade igår och han sa det var trevlig. Men när vi skulle avsluta samtalet sa han "Vi hörs framöver". Han är inte intresserad längre va?
Just den där frasen kan jag säga och menar då egentligen att jag är inte alls intresserad.Har börjat prata med en kille på telefon. Jag är intresserad och vi har alltid trevligt när vi pratar. Vi pratade igår och han sa det var trevlig. Men när vi skulle avsluta samtalet sa han "Vi hörs framöver". Han är inte intresserad längre va?
Ok! Vad synd, tyckte han var intressant ändå. Jaja, bara leta vidare då.Just den där frasen kan jag säga och menar då egentligen att jag är inte alls intresserad.
Men jag kan ha fel också! Alla fungerar ju olikaOk! Vad synd, tyckte han var intressant ändå. Jaja, bara leta vidare då.
Blir alltid såhär när jag börjar gilla någon eller börjar bli intresserad. Tänker alltid att de snart kommer att avvisa mig, så bättre jag avvisar först. Men här tror jag tyvärr inte han är intresserad. Han är alldeles för bra för mig.Jag kan absolut använda "vi hörs" som avslutning på ett samtal, även med kollegor och med folk som jag faktiskt vill ha kontakt med, så jag ser inte det som ett dissande eller tecken på ointresse.
Fast här är vi ju tillbaka på det gamla vanliga rantet. Varför försöker du ens om du går in i det med inställningen att det inte kommer gå för att exakt alla killar är för snygga för dig?Blir alltid såhär när jag börjar gilla någon eller börjar bli intresserad. Tänker alltid att de snart kommer att avvisa mig, så bättre jag avvisar först. Men här tror jag tyvärr inte han är intresserad. Han är alldeles för bra för mig.