DejtingtrÄden 39

Bukefalos 30 Är!

Visa bifogad fil 190444
Hur ska jag kunna tacka nej till detta fantastiska dejterbjudande?! 🙄
NĂ€stan lika svĂ„rt som att tacka nej till fotfetischisten som frĂ„gade om han fick massera mina fötter och suga(!) pĂ„ mina tĂ„r. :wtf:đŸ€ź

Nej men sĂ„atteeeee.. kolla kattannonser pĂ„ blocket kanske? 😅
Haha! Om det hade funnits en Biltema pÄ rimligt kollektivtrafikavstÄnd (sÄ att man inte behöver Äka dit i frÀmlingens bil) sÄ hade jag lÀtt nappat! Jag Àr besatt av kostnadseffektivitet och det Àr ju att trÀffa personen som Àr det viktiga. :D

Grannen med dotter följde med till stallet idag och hon fick rida min hĂ€st. De skulle sen till ett köpcentrum/varuhus har velat Ă„ka till lĂ€nge och han frĂ„ga om jag ville följa med. SĂ„ blev en heldag och dottern ville Ă„ka med mig i bilen pĂ„vĂ€g hem frĂ„n stallet, vi tog 2 bilar ifall hon skulle ledsna. Men de hjĂ€lpte till att mocka, göra mat, sopa stall osv. Sen Ă„kte jag med dem och hon kramade mig och var glad jag följde med. Hon frĂ„gade mig pĂ„vĂ€gen hem om jag ville med henne Ă„ pappa pĂ„ bio nĂ„gon dag 😆 inte van att ett barn blir sĂ„ fĂ€st vid mig sĂ„ snabbt, eller hur detta ens ska gĂ„. Men kĂ€nns sĂ„ naturligt och bra. Dottern Ă„ker till sin nanna imorgon men vill ge han nĂ„gra dagar att chilla sĂ„ de varit fullt upp dessa dagarna. Jag vill gĂ€rna se om han vill ses tu man han Ă„ vill egentligen vĂ€nta tills han bjuder hem mig igen. Jag tĂ€nkte se lĂ€get lite MĂ„nd tid sen kanske skriva om hur lĂ€get Ă€r pĂ„ ons? Vill ju inte de ska bli för intensivt osv Ă„ lĂ„ta killen ocksĂ„ fĂ„ ta intiativ.

Alkisen ringde mig 10 gÄnger igÄr skrev massa sms och frÄgetecken sen skrev han till min kompis om varför jag inte svarade.
Han lovebombar ju bara nÀr det passar honom.
Okej om du inte Àr intresserad lÀngre, men att gÄ frÄn "Han Àr vÀrldens finaste, snÀllaste kille." till nÄgot i stil med: "AlltsÄ alkisen hörde av sig igen, blÀh!" bara för att folk pÄ Buke gjort dig uppmÀrksam pÄ att han eventuellt (!) har ett missbruk Àr lite oskönt.

Senast Àndrad:
Okej om du inte Àr intresserad lÀngre, men att gÄ frÄn "Han Àr vÀrldens finaste, snÀllaste kille." till nÄgot i stil med: "AlltsÄ alkisen hörde av sig igen, blÀh!" bara för att folk pÄ Buke gjort dig uppmÀrksam pÄ att han eventuellt (!) har ett missbruk Àr lite oskönt.
Jag skrev vÀl inte blÀh?
Jag mÄr inte bra nÀr han ignorerar mig i en vecka och sen lovebombar men visst ge mig skulden för det och nej det Àr knappast bara folk pÄ buke som uppmÀrksammat det, jag har vÀnner irl med.
Men tack för din upplÀxning.

Jag skrev vÀl inte blÀh?
Jag mÄr inte bra nÀr han ignorerar mig i en vecka och sen lovebombar men visst ge mig skulden för det och nej det Àr knappast bara folk pÄ buke som uppmÀrksammat det, jag har vÀnner irl med.
Blocka honom överallt. Det mÄste vÀl vara det smidigaste alternativet för dig?

Jag skrev vÀl inte blÀh?
Jag tror inte att just ordet ”blĂ€h” var poĂ€ngen med Sel’s inlĂ€gg, du kanske borde lĂ€sa det igen?

Sörja en liten stund? Àr det som du gör? jag fÄr panik om nÄgon tackar nej till att umgÄs och undrar vad det Àr för fel pÄ mig...

Eftersom att du bara har tvÄ terapitillfÀllen kvar sÄ ska jag berÀtta vad felet pÄ dig Àr: din sjÀlvbild och sjÀlvkÀnsla!

Jag har sagt det tidigare, jag lovar att du har hundratals med bra sidor och kvaliteter. Men med tanke pĂ„ hur dĂ„lig du Ă€r pĂ„ att visa dem pĂ„ den hĂ€r lilla hörnan av internet, sĂ„ kan jag bara förestĂ€lla mig hur det Ă€r att dejta dig. Jobba pĂ„ och med dig sjĂ€lv istĂ€llet! Du ÄR bra!

Hitta guldkornen med din ensamhet – det Ă€r fantastiskt att alltid fĂ„ vĂ€lja mat, vad man ska titta pĂ„ och huruvida man ska dammsuga eller bara ligga pĂ„ soffan. Och sen försök fundera pĂ„ vem det hade varit vĂ€rt att byta bort singellivets guldkorn mot. Och fokusera pĂ„ att hitta HONOM!
Inte bara ”vem som helst som verkar tycka att jag Ă€r ok”.

Jag skrev vÀl inte blÀh?
Nej men attityden som jag tycker skiner igenom i de senaste inlÀggen Àr milsvida frÄn de som skrevs för bara nÄgon vecka sedan och det tycker jag Àr mÀrkligt (om nu inte karln gjort nÄgotn jÀttefadÀs vi inte lÀst om hÀr.). Han Àr vÀl fortfarande samma person? GenomsnÀll och trevlig? "Alkis" Àr generellt inte sÀrskilt trevligt att skriva om nÄgon.
Att han sedan inte Àr för dig Àr en annan sak givetvis, det Àr vÀl bara att skriva till honom att du inte Àr intresserad alls lÀngre.

Innan var det ju helt okej att han försvann i perioder och sedan hörde av sig igen sÄ det kÀnns inte mÀrkligt att han kör pÄ den visan igen.

Senast Àndrad:
Grannen med dotter följde med till stallet idag och hon fick rida min hĂ€st. De skulle sen till ett köpcentrum/varuhus har velat Ă„ka till lĂ€nge och han frĂ„ga om jag ville följa med. SĂ„ blev en heldag och dottern ville Ă„ka med mig i bilen pĂ„vĂ€g hem frĂ„n stallet, vi tog 2 bilar ifall hon skulle ledsna. Men de hjĂ€lpte till att mocka, göra mat, sopa stall osv. Sen Ă„kte jag med dem och hon kramade mig och var glad jag följde med. Hon frĂ„gade mig pĂ„vĂ€gen hem om jag ville med henne Ă„ pappa pĂ„ bio nĂ„gon dag 😆 inte van att ett barn blir sĂ„ fĂ€st vid mig sĂ„ snabbt, eller hur detta ens ska gĂ„. Men kĂ€nns sĂ„ naturligt och bra. Dottern Ă„ker till sin nanna imorgon men vill ge han nĂ„gra dagar att chilla sĂ„ de varit fullt upp dessa dagarna. Jag vill gĂ€rna se om han vill ses tu man han Ă„ vill egentligen vĂ€nta tills han bjuder hem mig igen. Jag tĂ€nkte se lĂ€get lite MĂ„nd tid sen kanske skriva om hur lĂ€get Ă€r pĂ„ ons? Vill ju inte de ska bli för intensivt osv Ă„ lĂ„ta killen ocksĂ„ fĂ„ ta intiativ.
Du svarade inte pÄ min frÄga ovanför/ tidigare? Jag Àr uppriktigt nyfiken pÄ varje du inte pratar med mannen om de farhÄgor du har?

Har du talat om för honom varför du plötsligt inte svarar?
UngefÀr 11 gÄnger vid det hÀr laget :(
Vi har diskuterat det om och om igen och han lovar att skÀrpa sig, sist sa jag ljuger du en gÄng till kommer jag ignorera dig för all framtid.
Vilket jag nu gör.
DÄ ringde han och skrev till min kompis och tjatade om mig och hon talade ocksÄ om hur det ligger till, att man inte ska skita i nÄgon man tycker om.

Nej men attityden som jag tycker skiner igenom i de senaste inlÀggen Àr milsvida frÄn de som skrevs för bara nÄgon vecka sedan och det tycker jag Àr mÀrkligt (om nu inte karln gjort nÄgotn jÀttefadÀs vi inte lÀst om hÀr.). Han Àr vÀl fortfarande samma person? GenomsnÀll och trevlig? "Alkis" Àr generellt inte sÀrskilt trevligt att skriva om nÄgon.
Att han sedan inte Àr för dig Àr en annan sak givetvis, det Àr vÀl bara att skriva till honom att du inte Àr intresserad alls lÀngre.

Innan var det ju helt okej att han försvann i perioder och sedan hörde av sig igen sÄ det kÀnns inte mÀrkligt att han kör pÄ den visan igen.
Han Àr fortfarande snÀll och en fantastisk kille nÀr vi vÀl trÀffas men jag har tröttnat pÄ att han försvinner i perioder.
Jag har aldrig tyckt om det men var okej med det för jag var blind.

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Att vara en usel hundförare/trĂ€nare
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn frĂ„n sagor?

HĂ€strelaterat