Dejtingtråden 39

Bukefalos 30 år!

IMG_3613.webp

Har plockat upp kontakten med en kille jag dejtade för typ fem-sex år sedan. Det blev aldrig någonting då han gick in i livskris/depression och då vi bodde så långt ifrån varandra gick det inte att utveckla något. Vi har dock behållit kontakten och fått några gemensamma vänner under åren så inget ont mellan oss. Nu har han läst klart en utbildning, skaffat ordentligt boende och vi har pratat om att det är okej att vi flirtar med varandra. Lite lära känna varandra igen efter alla dessa år! Men.. han kommer exakt från samma stad som mitt ex, och har läst samma utbildning. Måste kanske vidga mina vyer när det gäller snubbar 😜

Har skrivit ett tag med en kille, vi hade mycket gemensamt, dock bodde han en bit bort.Vi skrev långa meddelanden till varandra och jag tyckte det gick bra. Sedan märkte jag av ett minskat intresse, då säger han ärligt att han inte tror det här med dejting-appar är hans grej och vill hellre hitta någon IRL. Jag tar det som att han inte är intresserad av mig, och frågar om han vill sluta skriva då han inte verkar så intresserad av mig. Då säger han att det inte är mig det beror på och att det var tråkigt att jag tog det så...
Jag bad om ursäkt och jag antar att vi inte kommer att höras igen. Blir så less, varför har jag aldrig tur när det kommer till kärlek?

Sorry 😜 hon är ju sannerligen speciell.

Skulle inte förvåna mig en sekund om hon sa till Sebastian att använda utrycket din stora goda glass.

Det var kanske en del i hennes önskan om att alla borde ge fler genitala komplimanger. Vete fanken ändå om jag inte hade föredragit "din stora goda glass" framför "o vilka välformade könsläppar du har". Typ hejdå. :crazy: (ursäkta fortsatt GVFÖ-relaterat ot men jag svarar bara för mina egna preferenser - kanske ett sexologbaserat tips till någon synnerligen desperat individ som anser sig ha prövat allt i dejtingsvängen?)

Det var kanske en del i hennes önskan om att alla borde ge fler genitala komplimanger. Vete fanken ändå om jag inte hade föredragit "din stora goda glass" framför "o vilka välformade könsläppar du har". Typ hejdå. :crazy: (ursäkta fortsatt GVFÖ-relaterat ot men jag svarar bara för mina egna preferenser - kanske ett sexologbaserat tips till någon synnerligen desperat individ som anser sig ha prövat allt i dejtingsvängen?)
Ja lätt att jag hde valt glassen framför könsläpparna 🙈

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka