Är det bara jag som tror att sextanten ligger bakom detta? Hon snackar ju jämt om mat och könsorgan i samma meningar.En kille använder "äta den stora, goda glassen" för oralsex.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag som tror att sextanten ligger bakom detta? Hon snackar ju jämt om mat och könsorgan i samma meningar.En kille använder "äta den stora, goda glassen" för oralsex.![]()
Vem är sextanten?Är det bara jag som tror att sextanten ligger bakom detta? Hon snackar ju jämt om matsex och könsorgan i samma meningar.
Deras sexolog har du missat henneVem är sextanten?![]()
Jaha, greppade inte att hon var sextanten.Deras sexolog har du missat henne![]()
SorryJaha, greppade inte att hon var sextanten.![]()
En kille använder "äta den stora, goda glassen" för oralsex.![]()
Eller hur!Alltså...![]()
HERREGUD!En kille använder "äta den stora, goda glassen" för oralsex.![]()
Eller hur!
Sjukt sunkigt att skämta på det sättet med en kvinna han i princip nyss träffat och knappt känner.
Jag tror det var hon som var glassen. Han hade däremot en elefantsnabel som han ville vattna henne medHade en man beskrivit sin penis som en glass hade min glädjeport stängt permanent för honom![]()
Jag tror det var hon som var glassen. Han hade däremot en elefantsnabel som han ville vattna henne med![]()
Inte ens om han kallade den för Storstruten?Hade en man beskrivit sin penis som en glass hade min glädjeport stängt permanent för honom![]()
Sorryhon är ju sannerligen speciell.
Skulle inte förvåna mig en sekund om hon sa till Sebastian att använda utrycket din stora goda glass.
Ja lätt att jag hde valt glassen framför könsläpparnaDet var kanske en del i hennes önskan om att alla borde ge fler genitala komplimanger. Vete fanken ändå om jag inte hade föredragit "din stora goda glass" framför "o vilka välformade könsläppar du har". Typ hejdå.(ursäkta fortsatt GVFÖ-relaterat ot men jag svarar bara för mina egna preferenser - kanske ett sexologbaserat tips till någon synnerligen desperat individ som anser sig ha prövat allt i dejtingsvängen?)
Oh herregud. Jag har lite sviktande libido pga klimakteriet (vilket sugerJag tror det var hon som var glassen. Han hade däremot en elefantsnabel som han ville vattna henne med![]()