Jag kan verkligen inte välja och vraka. Ser högst ordinär ut och är ganska tillbakadragen/introvert, plus att jag vägrar nätdejta. Men de män jag träffat i vuxen ålder som åtminstone i någon mån varit intresserade av mig har varit följande:Men hur hittar ni alla dessa killar då? Som dessutom är så pass intresserade av er tillbaka att ni kan välja och vraka?
Kille 1, träffade jag när jag var 21. Vi gick samma utbildning. Om inte jag varit världens mesta fegis hade det nog faktiskt blivit vi.
Kille 2, honom träffade jag sommaren efter kille 1, så jag skulle fylla 22. Vi jobbade på samma jobb.
Kille 3, ett par år senare, jag skulle fylla 25. Min sommarjobbskollegas bästa kompis jobbade på samma jobb som honom, så det var egentligen henne han lärde känna först (som vän alltså), så han kom till vårt jobb och hälsade på henne. Då träffades vi. Det är också honom jag har varit tillsammans med längst.
Kille 4, jag var 28. Vi träffades på jobbet. Han kunde inte lämna sin relation p.g.a. orsaker jag aldrig kommer skriva ut här, men hade vissa saker varit annorlunda hade det nog varit honom jag skulle delat mitt liv med. Världens finaste kille, i viss mån kommer jag nog alltid känna känslor för honom, även om det idag är på en hanterlig nivå.
Kille 5, då var jag 34 (är 37 idag). Vi träffades genom gemensamma kontakter.
Det kommer finnas killar! Jag har efter varje snubbe tänkt att det aldrig kommer komma någon som jag kommer känna så för igen, särskilt efter kille nummer 4 som då är den jag känt absolut allra mest för och i någon mån fortfarande känner saker för. Ändå träffade jag kille nummer 5. Åtminstone 1, 3 och 4 är fortfarande personer jag tycker om, och jag har kvar 1 och 3 på sociala medier, men det är mest ettan jag har sporadisk kontakt med (på en helt oskyldig kamratnivå).