Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte ens om jag har ens en gnutta hopp kvar att jag någonsin kommer träffa någon, och är egentligen rätt okej med att va singel. Men det gör ändå rätt ont att inte få nån julklapp och "tvingas" marineras i andras familjelycka, väl utvalda julklappar och uppenbara samhörighet med nån annan:cry:

Kände lite samma igår när mina syskon och vänner fortsatte träffa sina familjer medan jag inte pratade med en enda människa på hela dagen...
 
Nu hoppar jag in här igen och behöver råd :nailbiting:. Utan att dra hela historian så blev det inget mer med tågkillen, har dock kontakt med hans kompis (eller tror de är mer bekanta bara). Har aldrig träffat kompisen, bara skrivit på fb och pratat i telefon. Problemet är att kompisen bor jättenära mig, tror inte han vet i vilket hus jag bor och jag har försökt att inte försäga mig. På sätt och vis vill jag bara strunta i det för tänk om han är sån där skitjobbig som kommer hålla koll på när jag är hemma, komma och ringa på osv. Även om vi träffas första gången i grannbyn så känns det som att så fort vi setts är ju den saken körd, vi kommer ju springa på varandra här utanför förr eller senare och jag känner mig nästan creepy som inte berättade var jag bor när han sa vilket hus han bor i. Han är förstående och jag får välja hur och var vi ska ses, och jag sitter ju bara och tänker MEN PROBLEMET ÄR JU ATT VI TYP ÄR GRANNAR :nailbiting:. Tilläggas att det är kompisdejt det handlar om först och främst. Hade känt mig lugnare om vi hade några gemensamma vänner men det har vi inte.

Äsch, jag har spelat tvspel med min granne :) nu har han tjej, och vi hälsar som inget har hänt.

Har dejtat grannar tidigare också och tycker det är rätt skönt. Ingen av dom har varit creep dock 😊
 
Äsch, jag har spelat tvspel med min granne :) nu har han tjej, och vi hälsar som inget har hänt.

Har dejtat grannar tidigare också och tycker det är rätt skönt. Ingen av dom har varit creep dock 😊
Jag är bara rädd för att skaffa mig nya problem :crazy:. Jag hinner ju inte märka om han är creepy innan det är för sent liksom. Är det bra är det ju dock väldigt smidigt att han bor så nära. Skulle vilja bjuda hit honom för att kolla film eller spela tv-spel men vet inte om jag vågar.
 
Jag är bara rädd för att skaffa mig nya problem :crazy:. Jag hinner ju inte märka om han är creepy innan det är för sent liksom. Är det bra är det ju dock väldigt smidigt att han bor så nära. Skulle vilja bjuda hit honom för att kolla film eller spela tv-spel men vet inte om jag vågar.

Förstår absolut din tanke. Jag har bara dragit höger på en 6 km bort (närmsta lilla by) annars drar jag faktiskt vänster på de som kan tänkas bo på gård X någon km bort. En var inom 1 km och aldrig i livet jag dragit höger på honom. Jag bor så att man direkt vet var om man har mitt förnamn (vilket jag använder på Tinder) eftersom det bara är typ 4 hus här.

Vet inte om jag varit lika restriktiv om jag bodde som du men förstår känslan.
 
Förstår absolut din tanke. Jag har bara dragit höger på en 6 km bort (närmsta lilla by) annars drar jag faktiskt vänster på de som kan tänkas bo på gård X någon km bort. En var inom 1 km och aldrig i livet jag dragit höger på honom. Jag bor så att man direkt vet var om man har mitt förnamn (vilket jag använder på Tinder) eftersom det bara är typ 4 hus här.

Vet inte om jag varit lika restriktiv om jag bodde som du men förstår känslan.
Även om det är fler hus här så är byn liten. Tror jag ska försöka snacka mer med honom först. Gud vad trött jag är på att man ens behöver tänka såhär! :banghead:
 
Det var mysigt igår. Det blev middag framför tv:n och sen sängen (otippat ;) ). Vi fick väl som det ofta blir första gången inte till sexet klockrent, men kändes som att vi var relativt trygga med varann och det är huvudsaken. Och eftergoset var skitbra! Han är väldigt härlig att hångla med. Vi ska försöka ses igen om ett par veckor när jag är i hans trakter. Kanske kan bli nåt slags kk-historia på distans av detta.

Och nu fokus på morgondagens öldejt. En ganska mycket yngre kille, och jag har en känsla av att vi kanske även på andra plan är rätt långt ifrån varann, men vi har ett par nördiga intressen gemensamt så vi har säkert en del att snacka om. Det ska bli kul!
 
Har en kille jag vill träffa. Vi har matchat på tinder, är vänner på Facebook, följer varandra på instagram.

Hade han på snapchat tills idag, han skrev och frågade om jag tagit bort honom, mitt svar var:
"Jo, jag orkar fan inte ha en till "brevvän".

Blir så less, han skyller på att han haft mycket på jobbet osv... snark.
 
Har en kille jag vill träffa. Vi har matchat på tinder, är vänner på Facebook, följer varandra på instagram.

Hade han på snapchat tills idag, han skrev och frågade om jag tagit bort honom, mitt svar var:
"Jo, jag orkar fan inte ha en till "brevvän".

Blir så less, han skyller på att han haft mycket på jobbet osv... snark.

Trist!!
 
Var ute igår, och det slutade med att jag åkte hem till gamla bekanten. Det var trevligt. Bästa med det var nog att jag insåg att jag inte har några känslor där. Så det känns inte som att vi kommer börja dejta eller så, men att det är bra som det är.

Nya dejten borde jag väl ha nåt bättre smeknamn för, jag menar vet inte hur länge hen ska räknas som ny. Men men. Vi smsar mycket, och ska ses snart. Jag har tyvärr tappat rösten, så tänkte att det kan vara bra att den kommer tillbaka först.
 
Muskelkillen visade sig vara ett arsel, som resten av alla män... snark.

Skrev till honom att jag trodde han var ärligt intresserad av mig:
"Jag vet att jag inte är din typ. Bor dessutom i x. Jag tycker du är härlig iaf 😁"

Jag har ju ingen typ jag faller för...
 
Som vanligt så hände tvivlet bara i mitt huvud :meh:
Pratade med L om mina tvivel och hur han ställer sig till barnen. Han är iaf inte skrämd av dom, än. :D
Den killen är verkligen värd sin vikt i guld :love: han är helt jävla underbar! Får mig att må bättre på ett kick och dämpar mina "issues".

Kommer hålla hårt i han vill jag lova! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 131
Svar
1 344
· Visningar
138 069
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp