Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har varit väldigt av och på pga mycket osäkerhet ffa från min sida.
Men jag tycker verkligen om honom och det är så bra när vi ses.
Men avståndet tär som sagt på mig. Jag känner inte den förväntan som han gör, tycker snarare det blir jobbigt att ses, blir avvaktande tills jag kan slappna av och allt känns sin vanligt, ungefär lagom tills vi skiljs åt igen.

Jag tycker nog jag har försökt en jäkla massa. Jag menar, så kul är det inte att åka tåg i flera timmar när lan redan jobbar på tåg hela dagarna.
Jag har ansträngt mig med barnet som fan.
Det låter, tyvärr, som det är dags att rycka plåstret. :( Det blir jobbigt först - men du kommer nog må mycket bättre i det långa loppet...
 
Det har varit väldigt av och på pga mycket osäkerhet ffa från min sida.
Men jag tycker verkligen om honom och det är så bra när vi ses.
Men avståndet tär som sagt på mig. Jag känner inte den förväntan som han gör, tycker snarare det blir jobbigt att ses, blir avvaktande tills jag kan slappna av och allt känns sin vanligt, ungefär lagom tills vi skiljs åt igen.

Jag tycker nog jag har försökt en jäkla massa. Jag menar, så kul är det inte att åka tåg i flera timmar när lan redan jobbar på tåg hela dagarna.
Jag har ansträngt mig med barnet som fan.

Jag tycker att du verkligen har gått utanför din comfort zone i detta förhållande, av det lilla vi får inblick i :D Jag menar, att du har verkligen försökt.
 
Förresten @Bison Blev det svårt någon gång med barnet? Hur ställer du dig i frågan om att dejta någon ny med barn?
 
Jag har också följt dejtingtrådarna genom åren men förstår nog inte vad du syftar på där.

Ja jag vet men så vet jag inte om det är pga folk följt henne här eller pga att jag känner henne privat, därav den luddiga formuleringen.

Jag upplever att L är den första sedan jag o @Bison lärde känna varandra som faktiskt är en person som hade kunnat funka i längden. Då känns det för mig så tragiskt att praktikaliteter skapar så stora problem och kanske därav att en del vill peppa att hänga i ett tag för att kanske se en lösning längre fram? Men det var alltså min gissning bara ifrån en del jag känner, men jag vet alltså varken ut eller in.
 
Kanske en del av de som uttrycker liknande har följt henne genom åren?

@Bison jag förstår absolut din frustration och erat förhållande är ju SÅ mycket på övertid enbart tack vare att du just gjort det som många hintar om att försöka anpassa dig till förutsättningarna (och det extremt mycket för att vara du). Jag vet varken ut eller in för ditt förhållande med L är ändå imo på en helt annan nivå än vad du haft tålamod med tidigare. Tycker det är ledsamt med ert avstånd :heart

Åh, tack. Du är alltid så förstående och fin ❤
 
Äsch, det går jättebra att flytta runt massor som barn, jag lovar. (Undrar hur mycket mer självsäker och social jag hade kunnat vara om jag fått bo på ett ställe under min uppväxt)

L delar inte den uppfattningen. Han vill bo där han bor och jag vill bo där jag bor. Cased closed 😔
 
Jag tycker det är lite märkligt att flera tycker @Bison ska stanna i en relation som hon inte trivs med? Att träffa någon ska väl ge energi snarare än frustration?
Är det verkligen någon som har skrivit att hon bör stanna? Jag bara spånar lite och försöker hjälpa till att tänka. Jag tycker liksom att det är självklart att man aldrig ska stanna i relationer som tar mer än de ger.
 
Jag vill ha någon som värmer mig i min säng :angel: När den gjort det kan personen åka hem igen.... :D


(jag kan riktigt se min presentationstext framför mig i någon av dejting apparna.......... :rofl:)

Måste bara tipsa om vetekudde. Bäddar ner den innan jag duschar, lägger mig sedan i en varm säng:love: Kudden värmes såklart sen med, och är helt snarkfri. Placeras dessutom precis var du vill och blir inte sur om du råkar sparkas.

/supersingel
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
682
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 126
Svar
1 292
· Visningar
132 619
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
442
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp