Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt utanför trådens ämne men nu måste jag fråga då ämnet varit uppe två gånger på kort tid. Menar ni att den enda terrängbana som finns häromkring är den strax norr om L ’s stad? (Är typ fö uppvuxen där :love:)
Vart ligger nästa?

Jag tänker på Udden.
De är de enda som arrangerar tävlingar. Helt bedrövligt 😒
 
Ja precis.
Är det så? Hade ingen aning.. lite av ett svart hål vad det gäller det här då..

Sedan finns det två vad jag vet i Blekinge. Den som arrangerar tävlingar ligger på gränsen till Skåne (Sporren) medan den andra ligger på gränsen till Småland i mitten typ och är privat men aktiv.
 
Nyss hemkommen från dejt. Wow, bästa dejten jag haft och samtidigt påminner den om den första dejten jag hade när jag började dejta för tre år sen (vilket var en dejt som gav mig en bra start och grund). Plötsligt kändes "vi hörs" som att vi verkligen hörs av igen. :)

Så kul!

Lite tvärtemot min dejt idag då, på ett sätt.

Jag har träffat DÄ idag och ja, det var trevligt och så. Lunch, promenad, fika och promenad. Absolut en trevlig dag, men ingen attraktion öht från min sida. Trodde nästan jag tappat det där jag känt tidigare att jag vet efter en kvart, men nä. Vi sa "vi får höras" och så och jag tror han kände mer än mig, men jag ska tala om hur läget ligger asap.

På torsdag ska jag förhoppningsvis träffa DY igen :):bump:.
 
Fan jag har granne-cravings :arghh:! Saknar att ha roligt med honom, hålla om honom och sexet. Mycket bättre sex än med min kk.

Hittills när jag tänkt på honom har jag mest bara varit arg, men nu efter en vecka börjar de känslorna lägga sig så nu tänker jag bara på det som var bra.

Det är svårt när jag har små svackor. Impulsen kommer direkt att jag borde messa honom. Jag är så impulsiv ibland. Men jag måste hålla ut :crazy:.
 
Fan jag har granne-cravings :arghh:! Saknar att ha roligt med honom, hålla om honom och sexet. Mycket bättre sex än med min kk.

Hittills när jag tänkt på honom har jag mest bara varit arg, men nu efter en vecka börjar de känslorna lägga sig så nu tänker jag bara på det som var bra.

Det är svårt när jag har små svackor. Impulsen kommer direkt att jag borde messa honom. Jag är så impulsiv ibland. Men jag måste hålla ut :crazy:.

Skriv ner nackdelarna så kan du läsa där när du glömmer bort det som var dåligt och bara tänker på det bra :p

Peppkram!

----

Nu skrev jag just till DÄ att det inte klickade för mig och han skrev att det kändes likadant från hans sida så det var ju skönt. :)
 
Jag vet att jag börjar bli tjatig men... Alltså ÅH! :love:. Jag känner mig som jag sitter på en tron nu. Hela helgen har varit perfekt. Jag fick mitt livs bästa komplimang när Köpenhamn viskade ”din hjärna är fantastisk!” i mitt öra och gårdagens tillställning var verkligen en egoboost, jag har aldrig känt mig så snygg förut. MEN nu blir det uppenbart att det är en nackdel med distansförhållande, ingen av oss har ledigt någon helg förrän nästa år :(. Vi får hitta en vardag helt enkelt. Men trist är det.
 
JS necessär står kvar i badrummet, han kommer ändå tillbaka ikväll. Vi har haft en supertrevlig helg.
Jag fick djupandas lite igårkväll när hans mamma (!!) hade kollat min instahändelse. Han hade tydligen sagt att han dejtade en bra tjej som heter Sara så hon ägnade sig väl åt lite detektivarbete. När han fattade att jag tyckte att det var jobbigt satte han sig i bilen (kl 22) och åkte hit med en godispåse.

Trevligt men jag tycker samtidigt att det är lite jobbigt att det går mot seriöst s.a.s. Det vet han. Jag försöker att bara vara i nuet.

Flera andra trevliga skriver.
 
Åtminstone jag avvaktar med att berätta för släkten tills man är uttalat tillsammans med personen i fråga, absolut inte under dejting-stadiet.

Här är det rätt så dött på dejting-fronten, skriver lite med en tjej sedan någon vecka tillbaka som bor drygt 10 mil bort som verkar vettig, men vi har inte träffats ännu. Hade nog nästan hellre träffat en kk som bor nära just nu känns det som. Kravlöst hänga nån kväll i veckan och kolla på film och mysa, typ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
711
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 184
Svar
1 489
· Visningar
149 105
Senast: Tualma
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp