Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur tänker folk som anser att det är rimligare att "L" flyttar än att Bison flyttar mer än att Bison är en närmare person för er? Han har som minst barn och barnets övriga familj att ta hänsyn till men med största sannolikhet en hel del annat också.
 
Herregud, känner mig så ensam ikväll.
Bästis 1 är barnvakt, bästis 2 är i Norge.

Skrev till mitt ex och besvarade E:s meddelanden...
 
Hur tänker folk som anser att det är rimligare att "L" flyttar än att Bison flyttar mer än att Bison är en närmare person för er? Han har som minst barn och barnets övriga familj att ta hänsyn till men med största sannolikhet en hel del annat också.

Sveriges baksida har bara en terrängbana :laugh: Skämt o sido. Mina gillanden innebär faktiskt inget ställningstagande iaf.
 
Vilket faktiskt är den största anledningen.
En terrängbana! Hur kan det bara finnas en terrängbana 😨

Ja och jag förstår dig. Finns en anledning till att jag aldrig kommer lämna Skåne. Det är väl lite som att vissa bara måste bo på landet/vid vatten/skog/kunna ha häst/kunna ta en öl runt knuten osv. Man inser ju vad man mår bra av att ha i sitt liv och vad som faktiskt kanske inte är möjligt att välja bort. Och vill två människor för olika så är det så jäkla svårt. Man kan liksom inte välja bort vad som helst och fortsätta må bra i det långa loppet.
 
Herregud, känner mig så ensam ikväll.
Bästis 1 är barnvakt, bästis 2 är i Norge.

Skrev till mitt ex och besvarade E:s meddelanden...
Vi är fler ensamma ikväll... Jag var less först över att slösa en barnfri fredagskväll på att vara hemma, men nu efter 3 folköl och att ha spelat en massa brutalt fula gitarrsolon till Idol känner jag att det är rätt gött ändå att hänga lite med "bästa kompisen". :p
 
Vi är fler ensamma ikväll... Jag var less först över att slösa en barnfri fredagskväll på att vara hemma, men nu efter 3 folköl och att ha spelat en massa brutalt fula gitarrsolon till Idol känner jag att det är rätt gött ändå att hänga lite med "bästa kompisen". :p

Haha. Jag ville ut, men går inte med hunden :(

Ligger och lyssnar på Boney M och känner mig miserabel. Fått prata i telefon med bästis2 iallafall :heart
 
Jag har inte orkat svara min match. Igen. Har läst om rasism och gråtit i flera timmar istället och borde sova nu :laugh: Vilket bidrag till tråden va :angel:
 
Haha. Jag ville ut, men går inte med hunden :(

Ligger och lyssnar på Boney M och känner mig miserabel. Fått prata i telefon med bästis2 iallafall :heart
Kan du inte ta en långpromenad med kompis + vovve? Ok, kanske lite sent nu :angel:
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Nyss hemkommen från dejt. Wow, bästa dejten jag haft och samtidigt påminner den om den första dejten jag hade när jag började dejta för tre år sen (vilket var en dejt som gav mig en bra start och grund). Plötsligt kändes "vi hörs" som att vi verkligen hörs av igen. :)
 
Sveriges baksida har bara en terrängbana :laugh: Skämt o sido. Mina gillanden innebär faktiskt inget ställningstagande iaf.
Vilket faktiskt är den största anledningen.
En terrängbana! Hur kan det bara finnas en terrängbana 😨

Helt utanför trådens ämne men nu måste jag fråga då ämnet varit uppe två gånger på kort tid. Menar ni att den enda terrängbana som finns häromkring är den strax norr om L ’s stad? (Är typ fö uppvuxen där :love:)
Vart ligger nästa?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
711
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 184
Svar
1 466
· Visningar
147 546
Senast: Ceta
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Är begonia farlig för katter?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp