Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast han är lite ute på djupt vatten. Jag menar inte värdighet som i risken på att få nej, utan för att det är ett lite svinigt beteende.

Och vad övriga gör, ja det är flera här, mig själv inkluderad, som nog hade kunnat göra bättre ifrån oss ibland. Men det hjälper ju inte, hans beteende lämnar fortfarande en del att önska.
Svinigt? Jag vet inte detaljerna om precis hur det har gått till och hur personen har uttryckt sig men att kontakta för att fråga intresse för kk/fwb efter att ha varit tydlig med att man inte tyckte att det funnits för kemi för förhållande tycker inte jag är direkt svinigt. Osmidigt möjligen men det sviniga hade varit att bara fortsätta träffas för att ligga även efter att man "visste" att kemi inte fanns istället för att vara tydlig med det. Så länge folk uttrycket sig ärligt och tydligt med hur de känner så har jag svårt att kalla det svinigt.
 
Kalla det vad du vill.
Jag skulle nog inte kalla det mer än bristande kemi för fortsatt djupare relation, ungefär så som han verkar ha uttryckt sig nu när jag läser gamla posts. Att kalla det att "bli dumpad" är som att man har haft en relation som sedan avslutats.
 
Jag skulle nog inte kalla det mer än bristande kemi för fortsatt djupare relation, ungefär så som han verkar ha uttryckt sig nu när jag läser gamla posts. Att kalla det att "bli dumpad" är som att man har haft en relation som sedan avslutats.
"Korgen" kan väl vara ett uttryck som använts i vissa delar av landet när det inte blev nåt mer där i början.
 
Jag skulle nog inte kalla det mer än bristande kemi för fortsatt djupare relation, ungefär så som han verkar ha uttryckt sig nu när jag läser gamla posts. Att kalla det att "bli dumpad" är som att man har haft en relation som sedan avslutats.

Jamen spelar roll.

Poängen är ju inte vad man kallar just den delen utan poängen är gränslösheten i att vad-man-nu-kallar det ena veckan och sen återkomma långt senare och vilja ligga
 
Jamen spelar roll.

Poängen är ju inte vad man kallar just den delen utan poängen är gränslösheten i att vad-man-nu-kallar det ena veckan och sen återkomma långt senare och vilja ligga
Klart definitioner och hur det gick till spelar roll och såvitt jag vet så tycker jag att väldigt lite av det du beskriver passar in på situationen.

Det är klart att om man bygger upp en bild om dumpande och sen bootycall ja då blir det svinigt men jag ser även en bild där beteende är mycket mer "ok". Jag är inte tillräckligt insatt i situationen för att känna mig bekväm med att tillskriva andra personer eller deras beteende sådant som "svinigt" men det är väl bara jag.
 
Klart definitioner och hur det gick till spelar roll och såvitt jag vet så tycker jag att väldigt lite av det du beskriver passar in på situationen.

Det är klart att om man bygger upp en bild om dumpande och sen bootycall ja då blir det svinigt men jag ser även en bild där beteende är mycket mer "ok". Jag är inte tillräckligt insatt i situationen för att känna mig bekväm med att tillskriva andra personer eller deras beteende sådant som "svinigt" men det är väl bara jag.


Ja du. Väldigt lite av det jag beskriver passar in....jahapp. Tur att det verkar som om andra verkar fatta vad jag menar och dessutom så tror jag att den som är berörd av situationen är mer benägen att hålla med mig än vad du är eftersom du har hakat upp dig på ett enda ordval. Jag har nog inte använt ordet svinigt förresten. Däremot gränslöst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
683
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 127
Svar
1 311
· Visningar
133 982
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
444
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp