Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Vi fortsätter att lära känna varandra, sexet bra, snacket bra. Inser att vi är rätt lika, med mycket lika tankar, och han fattar alla mina referenser! Bara det faktum att han har koll på hur Lena Furberg tecknar😁 Vi vill fortfarande ses iaf, så vi får väl se hur det utvecklar sig. Imorgon ska jag träffa en gammal bekant också, vi träffades första gången för över sju år sedan, och det var det bästa hångel jag någonsin haft. Sen har det av olika anledningar inte blivit av att vi träffats, men vi har hållt kontakten. Så jag håller alla tummar att det blir av imorgon och att det inte blir en massiv besvikelse på grund av för höga förhoppningar...😁
 
Av någon anledning har jag hakat upp mig på valet av hund hos en jag dejtar. Jag har inget emot små hundar alls men denna är någon märklig korsning och import. Jag tycker inte det är bra alls av vad jag fått höra. Inte träffat hunden än. Samtidigt är jag osedvanligt kräsen? Det är inte hunden jag vill dejta men det stör mig. Min hund är väldigt okomplicerad med andra hundar så där är jag inte orolig.
 
Av någon anledning har jag hakat upp mig på valet av hund hos en jag dejtar. Jag har inget emot små hundar alls men denna är någon märklig korsning och import. Jag tycker inte det är bra alls av vad jag fått höra. Inte träffat hunden än. Samtidigt är jag osedvanligt kräsen? Det är inte hunden jag vill dejta men det stör mig. Min hund är väldigt okomplicerad med andra hundar så där är jag inte orolig.
Vet inte hur många jag har swajpat vänster på bara för att de har fel hundras! 😅
 
Av någon anledning har jag hakat upp mig på valet av hund hos en jag dejtar. Jag har inget emot små hundar alls men denna är någon märklig korsning och import. Jag tycker inte det är bra alls av vad jag fått höra. Inte träffat hunden än. Samtidigt är jag osedvanligt kräsen? Det är inte hunden jag vill dejta men det stör mig. Min hund är väldigt okomplicerad med andra hundar så där är jag inte orolig.
Jag tänker att det kan hänga ihop med synen på hund? Att det kan skava att träffa någon som tycker det är "okej" med en import och dessutom konstig korsning = potentiell valpfabrikshund som bara ska se söt ut? Jag hade nog haft svårt att träffa någon som tyckte importerade "gatuhundar" var nice 😅
 
Jag tänker att det kan hänga ihop med synen på hund? Att det kan skava att träffa någon som tycker det är "okej" med en import och dessutom konstig korsning = potentiell valpfabrikshund som bara ska se söt ut? Jag hade nog haft svårt att träffa någon som tyckte importerade "gatuhundar" var nice 😅
Tror jag inte jag skulle dejta någon som har hund. Har typ aldrig träffat på en man som faktiskt tränar sin hund i min ålder. :laugh: (Och skulle absolut inte dejta någon som valt en liten fluffboll, gatuhund eller blandras. :o)
 
Av någon anledning har jag hakat upp mig på valet av hund hos en jag dejtar. Jag har inget emot små hundar alls men denna är någon märklig korsning och import. Jag tycker inte det är bra alls av vad jag fått höra. Inte träffat hunden än. Samtidigt är jag osedvanligt kräsen? Det är inte hunden jag vill dejta men det stör mig. Min hund är väldigt okomplicerad med andra hundar så där är jag inte orolig.
Jag höll på att inte swipea på F för han hade en bild på sin hund med flexikoppel 🙈 Sen visade det sig rätt snabbt att vi har hyfsat samma syn på hunderiet och annars hade det aldrig funkat. Och om han bara sett min hund hade han trott det var en handväskund men som tur var spårade vi på första dejten så var alla sådana saker ur värden :D
 
Tror jag inte jag skulle dejta någon som har hund. Har typ aldrig träffat på en man som faktiskt tränar sin hund i min ålder. :laugh: (Och skulle absolut inte dejta någon som valt en liten fluffboll, gatuhund eller blandras. :o)
Nä jag kan nog känna lite lika 🙈 jag tror inte jag sett en enda man på kurserna jag (7-8 st) varit på, ett fåtal (typ 2-3 st) har varit med sin kvinnliga partner 😅
 
Ännu en sak jag funderat mycket på de senaste dagarna.
Jag har alltid eller nästan alltid varit tillsammans med någon sen ungdomsåren.
Nu har jag varit singel ett tag och känner mig vilsen. Eller vilsen är jag inte precis men ändå inte helt klar med vad jag söker.
Börjar fundera mer i banor om jag alls vill ha någon.
Detta kan självklart ingen här svara på men jag ser många fördelar med att vara själv. Rå om mig själv. En ny upplevelse och jag njuter av det.
 
Ännu en sak jag funderat mycket på de senaste dagarna.
Jag har alltid eller nästan alltid varit tillsammans med någon sen ungdomsåren.
Nu har jag varit singel ett tag och känner mig vilsen. Eller vilsen är jag inte precis men ändå inte helt klar med vad jag söker.
Börjar fundera mer i banor om jag alls vill ha någon.
Detta kan självklart ingen här svara på men jag ser många fördelar med att vara själv. Rå om mig själv. En ny upplevelse och jag njuter av det.
Att vara själv har sina fördelar.
Jag har liknande bakgrund som du.
Nu är jag visserligen särbo m ingen av oss vill flytta ihop.
 
Ännu en sak jag funderat mycket på de senaste dagarna.
Jag har alltid eller nästan alltid varit tillsammans med någon sen ungdomsåren.
Nu har jag varit singel ett tag och känner mig vilsen. Eller vilsen är jag inte precis men ändå inte helt klar med vad jag söker.
Börjar fundera mer i banor om jag alls vill ha någon.
Detta kan självklart ingen här svara på men jag ser många fördelar med att vara själv. Rå om mig själv. En ny upplevelse och jag njuter av det.

Ja det behöver ju inte alls vara självklart att man vill ha någon.

Jag vill tex inte bo med någon och kan inte vara tillsammans med någon som behöver umgänge varje dag, det gör mig knasig. Jag vill bo i min lägenhet med mina grejer. Men ändå ha ”min” människa, småprat osv. Inte vem som helst utan *den*.

Lite lurigt är det men det är skönt att vara trygg i att jag vet vad jag saknar och att jag inte är beredd att kompromissa så mycket. Bättre för alla är ju att hitta den som vill lika.
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 235
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
496
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
773
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
668
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Guldfasanerna
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp