Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Nu har jag haft tinder i hel 4 dagar. Och det är fruktansvärt?!
Det är extremt dåligt utbud, folks mainintresse är att supa, eller så skriver dom snusk eller bor alldeles för långt borta.

Hittade en snubbe i grannstaden som verkade vettig, han beskriver sig själv som en negativ och deppig människa och tror på konspirationsteorier :cautious:

VAD BRA DET GÅR!

Det är mkt svajpande och ”nej fy fan” 🙈😬
 
1709890838831.png
 
Nu har jag haft tinder i hel 4 dagar. Och det är fruktansvärt?!
Det är extremt dåligt utbud, folks mainintresse är att supa, eller så skriver dom snusk eller bor alldeles för långt borta.

Hittade en snubbe i grannstaden som verkade vettig, han beskriver sig själv som en negativ och deppig människa och tror på konspirationsteorier :cautious:

VAD BRA DET GÅR!
Blir så otroligt pepp (;)) att försöka igen när jag läser sånt här :rofl:
 
Jag har åter öppnat dörren för nätdejting igen 😊 Får ändå upp en del intressanta personer på tinder, men känns som algoritmen är mer bestämd än vanligt på att hålla kvar mig i appen för jag får typ inga matchningar alls, vilket jag tyckt jag fått i början annars när man ”återvänder” till den.

Funderar på att ge nån av betalsidorna en chans, så man får styra själv vad man söker och kollar på. En kompis nämnde både mötesplatsen och elitsinglar som sidor där hans kompisar träffat partners i närtid. Elitsinglar känns inte alls bra, men vad tycker ni om mötesplatsen? Eller finns någon annan bra?

Har tidigare inte testat dessa då jag resonerat som att ”alla ändå finns på tinder också” men när tinder inte hjälper till längre så kanske man skulle testa ändå :)
 
Har en dejt idag.. en snubbe jag matchat med för flera år sen. Vi har hejjat en gång när jag hade min korta klättringskarriär också 😁 vi ska eh, umgås, vad det nu innebär. Jag är sjukt opeppad 😂

Kommer nog ta bort tinder sen, jag har liksom inga kvar att svajpa på och de jag har i min likeslista bor för långt bort eller känns inte jätteintressanta.
 
Jag har åter öppnat dörren för nätdejting igen 😊 Får ändå upp en del intressanta personer på tinder, men känns som algoritmen är mer bestämd än vanligt på att hålla kvar mig i appen för jag får typ inga matchningar alls, vilket jag tyckt jag fått i början annars när man ”återvänder” till den.

Funderar på att ge nån av betalsidorna en chans, så man får styra själv vad man söker och kollar på. En kompis nämnde både mötesplatsen och elitsinglar som sidor där hans kompisar träffat partners i närtid. Elitsinglar känns inte alls bra, men vad tycker ni om mötesplatsen? Eller finns någon annan bra?

Har tidigare inte testat dessa då jag resonerat som att ”alla ändå finns på tinder också” men när tinder inte hjälper till längre så kanske man skulle testa ändå :)
Jag försökte med mötesplatsen men tyckte den var jäkligt krånglig. Men det var ju ett par år sen iofs
 
Har en dejt idag.. en snubbe jag matchat med för flera år sen. Vi har hejjat en gång när jag hade min korta klättringskarriär också 😁 vi ska eh, umgås, vad det nu innebär. Jag är sjukt opeppad 😂

Kommer nog ta bort tinder sen, jag har liksom inga kvar att svajpa på och de jag har i min likeslista bor för långt bort eller känns inte jätteintressanta.

Han har fortfarande inte hört av sig (han skrev 15.30 att han var nån timme bort) det har gått TRE timmar. Jag är dödstrött 😂
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 317
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
508
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
800
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
689
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp